Spring naar bijdragen
bituum trapper

Verduyn group Nederland

Recommended Posts

Hier een klein beetje geschiedenis: http://www.verduyn-transport.nl/html/geschiedenis.html , zoals op deze link te zien is, is het bedrijf in 1934 opgestart volgend jaar is het 2009 en dus bestaan we alweer 75 jaar. Het bedrijf is inmiddels al uitgegroeid tot 95 tankwagencombinaties waarvan er 15 onder de Verduyn-group Romania rijden, dat bedrijf is opgestart in 2007 vanwege de grote vraag naar bitumen in de wegenbouw. Verduyn-group Romania is gevestigd in Konstanza.

bewerkt door bituum trapper
nieuwe link, we hebben een nieuwe website

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Leuk om te zien bituumtrapper, ik ging vroeger wel eens met Reyer mijn ouwe buurjongen mee hier uit Nieuwerkerk misschien ken je hem wel, volgens mij rijdt hij nog wel eens voor jullie via zijn nieuwe baas vd Merbel uit Dinteloord. Ik kwam hem volgens mij van de zomer nog tegen met een trailer van jullie. Hij reedt ook met zo'n platte M.A.N. die ook op de foto's staat.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Leuk om te zien bituumtrapper, ik ging vroeger wel eens met Reyer mijn ouwe buurjongen mee hier uit Nieuwerkerk misschien ken je hem wel, volgens mij rijdt hij nog wel eens voor jullie via zijn nieuwe baas vd Merbel uit Dinteloord. Ik kwam hem volgens mij van de zomer nog tegen met een trailer van jullie. Hij reedt ook met zo'n platte M.A.N. die ook op de foto's staat.

Ja klopt, Reyer rijdt via v/d Merbel voor ons.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heyy die BT,

zat die foto's is beetje te bekijken en op 1 van die foto's zie je achterop de trailer n gastankje staan,die is vast niet om de BBQ mee aan te stoken:rolleyes: wat doen jullie daar mee:confused:

groetjes rob!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zijn jullie in het verleden niet overgenomen door VOS?

Of heb ik het ff niet op een rijtje???:confused:

Nee, het is al bijna 75 jaar een op zich zelf staand bedrijf. de laatste paar jaar zijn we zelf op overname toer, van Kerckhoven wommelgem en GGT in kortenbeek, allebeide in belgië. Je hebt zeker een keer een oranje trekker (ex-VOS) zien rijden met het Verduyn logo, die is toen 2e hands bijgekocht omdat ze met spoed een ADR trekker nodig waren. Een jaar later is hij groen gespoten en dit jaar verkocht.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Heyy die BT,

zat die foto's is beetje te bekijken en op 1 van die foto's zie je achterop de trailer n gastankje staan,die is vast niet om de BBQ mee aan te stoken:rolleyes: wat doen jullie daar mee:confused:

groetjes rob!

Wordt ook wel voor de bbq gebruikt hoor. Tijdens truckstar hahahaha

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast routier

Kan iemand mij dan uitleggen welk groen-kleurig tankwagenwagen bedrijf VOS in het verleden overgenomen heeft?

Want nu ben ik ff het spoor bijster.....:stom:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ziet er allemaal netjes uit. Ook de site.

Leuk dat ze het "veiligheidsgedoe" er ook uitgebreid op hebben staan. Geeft een beetje weer wat er bij komt kijken, ipv kraanje los en kraantje dicht.

Die auto's van de verstiging in Roemenië, blijven die alleen in de omgeving van Roemenië, of kun je die hier ook wel treffen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ziet er allemaal netjes uit. Ook de site.

Leuk dat ze het "veiligheidsgedoe" er ook uitgebreid op hebben staan. Geeft een beetje weer wat er bij komt kijken, ipv kraanje los en kraantje dicht.

Die auto's van de verstiging in Roemenië, blijven die alleen in de omgeving van Roemenië, of kun je die hier ook wel treffen?

Die blijven in Roemenie, het is 40 uur rijden vanaf konstanza hier naartoe. En dat veiligheidsgedoe is er niet voor de show, spul is tussen de 160 en 270 graden. Gebeurt er wat, met een beetje geluk Beverwijk anders enkele reis naar................... vul maar wat in.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Die blijven in Roemenie, het is 40 uur rijden vanaf konstanza hier naartoe. En dat veiligheidsgedoe is er niet voor de show, spul is tussen de 160 en 270 graden. Gebeurt er wat, met een beetje geluk Beverwijk anders enkele reis naar................... vul maar wat in.

Ik snap ook best dat dat "gedoe" ook niet voor niets is. Maar als je nooit met die tak van (tran)sport te maken hebt weet je ook niet wat er alllemaal bij komt kijken. Je ziet het niet op veel sites staan wat er bij komt kijken om te laden of te lossen. Meest al zie je gewoon een auto staan met een slangetje er aan. Verder niks. Daarom vind ik het juist wel interessant dat ze op jullie site het zo uitgebereid laten zien :tu:.

Wordt er erg streng op toe gezien, of is het vooral zelfverantwoordelijkheid?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik snap ook best dat dat "gedoe" ook niet voor niets is. Maar als je nooit met die tak van (tran)sport te maken hebt weet je ook niet wat er alllemaal bij komt kijken. Je ziet het niet op veel sites staan wat er bij komt kijken om te laden of te lossen. Meest al zie je gewoon een auto staan met een slangetje er aan. Verder niks. Daarom vind ik het juist wel interessant dat ze op jullie site het zo uitgebereid laten zien :tu:.

Wordt er erg streng op toe gezien, of is het vooral zelfverantwoordelijkheid?

Er wordt zeer streng op toegezien, zowel door de klant als werkgever.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden