[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

De Caraven


hwm.klaassen

Recommended Posts

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
Als ik het goed begrijp staat de caravan nu op NL kenteken. Volgens mij mag je dan niet harder dan 80 km.

Jawel je kan gewoon een Nederlandse caravan laten TUV keuren voor 100 kilometer per uur.

Een collega van mij heeft dat ook gedaan.

Inderdaad alleen geldig voor Duitsland (uit nieuwsgierigheid, is Frankrijk trouwens nog steeds 130?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Jawel je kan gewoon een Nederlandse caravan laten TUV keuren voor 100 kilometer per uur.

Een collega van mij heeft dat ook gedaan.

Inderdaad alleen geldig voor Duitsland (uit nieuwsgierigheid, is Frankrijk trouwens nog steeds 130?)

Ja nog steeds. Maar dan moet je denk een goed op elkaar afgestemd spul hebben. Als je sommige ziet.. die halen krap aan de 80km en een groot gevaar voor de vangrail:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Als je sommige ziet.. die halen krap aan de 80km en een groot gevaar voor de vangrail:D

:D

Ook voor de andere weg gebruikers, onlangs nog één zien slingeren waarop de bestuurders die naast hun reden maar nipt konden uitwijken of het was raak. :p

De persoon met de caravan reed amper 80 en dat ding vloog alle richtingen uit, als ik met zo iets moet rijden zo ik me toch niet veilig voelen. :confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bert waar jij geflitst bent is trajeckt controlle dus waarschijnlijk heb je verdes wel netjes gereden binnen de marche.

ik ben daar 2 keer geflitst. en nog niks gehoord.

gr edwin :tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
bert waar jij geflitst bent is trajeckt controlle dus waarschijnlijk heb je verdes wel netjes gereden binnen de marche.

ik ben daar 2 keer geflitst. en nog niks gehoord.

gr edwin :tu:

Traject controle?? Zijn dat niet gewoon vaste camera's daar...?

Maar goed je bent 2x geflits en niks gehoord, dat bewijst nog eens dat de camera's niet goed werken op een buitenlands kenteken ( of dat de boetes gewoon niet aankomen ) zoals ik al eerder zei :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat ook in duitsland is als je van voren geflitst word en je gezicht is niet goed zichtbaar is de foto ongeldig.

en de afdaling bij limburg aan de laan is een treject controlle

staat ook aan gegeven als het goed in boven aan de afdaling

je moet alleen oppassen ze staan heel vaak met een mobile camara wagen en een motormuis en die houd je ter plekke aan.

gr edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
wat ook in duitsland is als je van voren geflitst word en je gezicht is niet goed zichtbaar is de foto ongeldig.

en de afdaling bij limburg aan de laan is een treject controlle

staat ook aan gegeven als het goed in boven aan de afdaling

je moet alleen oppassen ze staan heel vaak met een mobile camara wagen en een motormuis en die houd je ter plekke aan.

gr edwin

Oh traject controle dus.... dat wist ik niet, ik rij daar regelmatig wel eens "te snel" en ik rem alleen af aan die 2 bordjes waar de camera's in staan en nog nooit een flits zien afgaan.

De mobiele wagen staat er wel regelmatig en die heeft me wel al eens geflits als je beneden komt in het dal. :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Traject controle?? Zijn dat niet gewoon vaste camera's daar...?

Maar goed je bent 2x geflits en niks gehoord, dat bewijst nog eens dat de camera's niet goed werken op een buitenlands kenteken ( of dat de boetes gewoon niet aankomen ) zoals ik al eerder zei :D

Schijnt toch ook als je int buitenland bent dat je zelden of nooit een bekeuring krijgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Schijnt toch ook als je int buitenland bent dat je zelden of nooit een bekeuring krijgt.

Ja maar is er dan zo een verschil met die vaste camera's in het buitenland dan bij ons ( BE en NL ) waar deze zeer goed werken ( lees: de boete komt aan ), of wat is het probleem dat je een boete niet in de bus krijgt?

Bijvoorbeeld in Zwitserland werken de vaste camera's wel goed en zul je ook 9 van de 10 keer een boete in de bus krijgen... Als ik boetes in krijg dan is het meestal van BE, NL of CH

In Frankrijk ( en sommige andere landen ) daar doe je maar op en er zal zelden een boete in de bus komen van een vaste camera als ze je flitsen terwijl in Frankrijk toch wel veel vaste camera's staan op snelwegen en andere wegen maar blijkbaar niet goed werken??

Nu ik ga er niet over klagen hoor, hoe minder boetes ik krijg hoe beter natuurlijk. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ja maar is er dan zo een verschil met die vaste camera's in het buitenland dan bij ons ( BE en NL ) waar deze zeer goed werken ( lees: de boete komt aan ), of wat is het probleem dat je een boete niet in de bus krijgt?

Bijvoorbeeld in Zwitserland werken de vaste camera's wel goed en zul je ook 9 van de 10 keer een boete in de bus krijgen... Als ik boetes in krijg dan is het meestal van BE, NL of CH

In Frankrijk ( en sommige andere landen ) daar doe je maar op en er zal zelden een boete in de bus komen van een vaste camera als ze je flitsen terwijl in Frankrijk toch wel veel vaste camera's staan op snelwegen en andere wegen maar blijkbaar niet goed werken??

Nu ik ga er niet over klagen hoor, hoe minder boetes ik krijg hoe beter natuurlijk. :D

Waar jij woont weet ik niet Ik krijg er genoeg En eigen auto.Laast nog een 70 km te hard.Bij Frankfurt. 700 Euro moeten betalen.Hwm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Waar jij woont weet ik niet Ik krijg er genoeg En eigen auto.Laast nog een 70 km te hard.Bij Frankfurt. 700 Euro moeten betalen.Hwm

Haha, misschien telt het alleen voor Belgische bestuurders dat je geen boete krijgt. :D

Je mag snel rijden op de autobahn maar op de plaatsen waar je dat niet mag in DE op de autobahn hou je u best in voor die reden anders kost het $$$, dat moet jij toch weten hwm?! :D

Trouwens ik krijg wel boetes binnen maar niet allemaal. Als er een boete binnen komt dan kost het me ook geen 700 euro omdat ik met mijn bestelwagen rij en aan het werk ben dus daar rij ik zelden sneller bij als 130 km/u.

Mijn boetes zijn meestal niet aan hoge snelheid en zijn dan ook meestal waar ik 125-130km/u aan het rijden ben op een auto snelweg waar ik normaal maar 100 km/u mag of 100 km/u rij waar ik 80 km/u mag. En dat omdat ik te lui ben om mijn cruise control af te trappen of gewoon geen zin heb om te vertragen. :p

Je hebt gewoon pech gehad denk ik!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden