Spring naar bijdragen

Nog gruwelijker dan een v8


Gerco

Recommended Posts

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Forumlid
Nou, ik zie het alweer....

Geen echte truckers hier... Enkel klagen over te veel herrie 's nachts.. blabla... Jullie lijken zelf wel anti-truckers...

Gat jongens, een beetje genieten van je wagen mag toch wel... Waarom zou je je daar zo aan storen...

ik ben geen trucker, ik ben beroepschauffeur. hoe stiller de auto hoe beter ik het vind ik heb geen zin om mijn werkdag met hoofdpijn te eindigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Mmm, misschien gebruik ik het woord trucker niet goed.. Hier is het een normaal woord voor een chauffeur, in Nederland gebruikte ik het echter ook niet...

Wat ik bedoelde is dat je tegenwoordig niet veel chauffeurs meer tegen lijkt te komen die een chauffeur in hart en nieren zijn.. Die chauffeur zijn omdat ze het geweldig vinden om met zo'n grote vrachtwagen te rijden... Die de tijd hebben zitten aftellen tot ze eindelijk hun rijbewijs mochten gaan halen... Die niet verder wilden gaan leren omdat ze niet langer wilden wachten... Chauffeurs met dieselolie in hun aderen ipv bloed...

Dat bedoelde ik...

tegenwoordig is het enkel van die kreten als liever E6 dan V8...

Het is zo zonde dat mensen niet meer lijken te genieten van het vak... Dat is ook het hele punt met dit chauffeursforum... Er zitten er zat die echt plezier hebben in hun werk... maar er zitten er een paar tussen die enkel kunnen mierenneuken om een paar centen extra... we hebben recht op dit.. en we zouden zo... Als die lui hier zouden opzouten... wat zou het dan een heerlijk gezellig forum worden.. Altijd dat gekanker over van alles... reageer eens iets vaker op leuke dingen... of op een leuke manier... probeer te genieten van dat heerlijke vak dat je hebt..

Even ten goede, het zal mij verder jeuken wat jullie doen... ik vind het enkel jammer voor diegenen die hier hopen leuke gesprekken te hebben... Die hier gewoon voor de gezelligheid komen...

Ik ga weer verder Kerst vieren... :D

De groetjes allemaal!!:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
lang verhaal

what he said ^^.

Een vrachtwagen hoort gewoon geluid te maken. Dat doen ze al jaren en daar staan ze bekend om. Geluid is machtig, een uitdrukking van power.

Ik moet er niet aan denken dat een vrachtwagen straks klinkt als een Prius.

Natuurlijk, een dag werken in een stille vrachtwagen is ook veel relaxter. Dat geef ik grif toe. Maar uiteindelijk is het niet echt het gevoel meer.

Al die ontwikkelingen zijn heel goed en juich ik ook toe. Maar ik ben zo'n iemand met diesel ipv bloed en mijn hart gaat toch harder kloppen van een "echte" vrachtwagen.

Daarom vind ik die nieuwe MAN's ook zo leuk. Daar zit ten minste eindelijk eens een krachtige motor rem op. Super om in de stad een beetje te remmen, iedereen weet dat er een vrachtwagen in de buurt is. Wel zo veilig ;-).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
what he said ^^.

Een vrachtwagen hoort gewoon geluid te maken. Dat doen ze al jaren en daar staan ze bekend om. Geluid is machtig, een uitdrukking van power.

Ik moet er niet aan denken dat een vrachtwagen straks klinkt als een Prius.

Natuurlijk, een dag werken in een stille vrachtwagen is ook veel relaxter. Dat geef ik grif toe. Maar uiteindelijk is het niet echt het gevoel meer.

Al die ontwikkelingen zijn heel goed en juich ik ook toe. Maar ik ben zo'n iemand met diesel ipv bloed en mijn hart gaat toch harder kloppen van een "echte" vrachtwagen.

Daarom vind ik die nieuwe MAN's ook zo leuk. Daar zit ten minste eindelijk eens een krachtige motor rem op. Super om in de stad een beetje te remmen, iedereen weet dat er een vrachtwagen in de buurt is. Wel zo veilig ;-).

Ik dank U!!:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Mmm, misschien gebruik ik het woord trucker niet goed.. Hier is het een normaal woord voor een chauffeur, in Nederland gebruikte ik het echter ook niet...

Wat ik bedoelde is dat je tegenwoordig niet veel chauffeurs meer tegen lijkt te komen die een chauffeur in hart en nieren zijn.. Die chauffeur zijn omdat ze het geweldig vinden om met zo'n grote vrachtwagen te rijden... Die de tijd hebben zitten aftellen tot ze eindelijk hun rijbewijs mochten gaan halen... Die niet verder wilden gaan leren omdat ze niet langer wilden wachten... Chauffeurs met dieselolie in hun aderen ipv bloed...

Dat bedoelde ik...

tegenwoordig is het enkel van die kreten als liever E6 dan V8...

Het is zo zonde dat mensen niet meer lijken te genieten van het vak... Dat is ook het hele punt met dit chauffeursforum... Er zitten er zat die echt plezier hebben in hun werk... maar er zitten er een paar tussen die enkel kunnen mierenneuken om een paar centen extra... we hebben recht op dit.. en we zouden zo... Als die lui hier zouden opzouten... wat zou het dan een heerlijk gezellig forum worden.. Altijd dat gekanker over van alles... reageer eens iets vaker op leuke dingen... of op een leuke manier... probeer te genieten van dat heerlijke vak dat je hebt..

Even ten goede, het zal mij verder jeuken wat jullie doen... ik vind het enkel jammer voor diegenen die hier hopen leuke gesprekken te hebben... Die hier gewoon voor de gezelligheid komen...

Ik ga weer verder Kerst vieren... :D

De groetjes allemaal!!:ja:

Netjes Fland :tu:

Ik vind het geluid zelf mooi :rolleyes: niet heel de dag, maar af en toe is het wel ff leuk om te genieten van dat machtige geluid.

dat jullie over de gevolgen gaan praten, was niet mijn bedoeling met dit topic. :cool:

fijne kerst allemaal :D en een geruisloos 2009 :p (voor de leden, die van de stilte houden in de cabine)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

een chauffeur in hart en nieren zijn.. Die chauffeur zijn omdat ze het geweldig vinden om met zo'n grote vrachtwagen te rijden... Die de tijd hebben zitten aftellen tot ze eindelijk hun rijbewijs mochten gaan halen... Die niet verder wilden gaan leren omdat ze niet langer wilden wachten... Chauffeurs met dieselolie in hun aderen ipv bloed...

die mis ik ook .

helaas vaak ongeintereseerde chauffeurs die puur voor het geld rijden en denken dat ze niets hoeven te doen die kom (kwam) je steeds vaker tegen als ze zelf moeten laden of lossen dan is het hek van de dam

wij kregen ook van die collega's rijden ze een rit met een schone auto van een chauffeur die trots is op zijn auto dan zit de volgende dag het hele dashboard onder de koffie vlekken en liggen de peuken op de vloermat en de koffie bekers voor de bij rijders stoel :mad::kill:

en als je er iets van zeg dan moet je niet zeiken het is toch maar de auto van de baas en niet van jezelf

ik hou ook wel van een toeters en bellen maar bij ons mag dat niet dus kom ik een brul pijp tegen gaat het raam een stukje verder open en geniet ik van die sound:tu:

mensen ergeren zich aan alles en iedereen die niet doen wat zij zelf doen

ik zeg maar zo verbeter de wereld en begin bij je zelf :sjalom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

En dat meer herrie veiliger is is gewoon dikke onzin. Zelfs politie enn ziekenwagens met sirene worden niet gehoord omdat de autoradio of MP3 speler te hard staat.

Ik schreef dat met een knipoog, letterlijk.

Tuurlijk bedoel ik dat niet serieus. Maar ik weet nog wel van vroeger dat ik toch echt wel achterom keek als ik een auto hoorde aankomen. Een vrachtwagen zeker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja, je kunt hem zo vaak als je wilt aanklikken en genieten van het machtige geluid van een 6 cylinder met een kapotte uitlaat, geen probleem! :D

LOLHaha, nou, je slaat de spijker op z'n kop Herman....LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Mmm, misschien gebruik ik het woord trucker niet goed.. Hier is het een normaal woord voor een chauffeur, in Nederland gebruikte ik het echter ook niet...

Wat ik bedoelde is dat je tegenwoordig niet veel chauffeurs meer tegen lijkt te komen die een chauffeur in hart en nieren zijn.. Die chauffeur zijn omdat ze het geweldig vinden om met zo'n grote vrachtwagen te rijden... Die de tijd hebben zitten aftellen tot ze eindelijk hun rijbewijs mochten gaan halen... Die niet verder wilden gaan leren omdat ze niet langer wilden wachten... Chauffeurs met dieselolie in hun aderen ipv bloed...

Dat bedoelde ik...

tegenwoordig is het enkel van die kreten als liever E6 dan V8...

Het is zo zonde dat mensen niet meer lijken te genieten van het vak... Dat is ook het hele punt met dit chauffeursforum... Er zitten er zat die echt plezier hebben in hun werk... maar er zitten er een paar tussen die enkel kunnen mierenneuken om een paar centen extra... we hebben recht op dit.. en we zouden zo... Als die lui hier zouden opzouten... wat zou het dan een heerlijk gezellig forum worden.. Altijd dat gekanker over van alles... reageer eens iets vaker op leuke dingen... of op een leuke manier... probeer te genieten van dat heerlijke vak dat je hebt..

Even ten goede, het zal mij verder jeuken wat jullie doen... ik vind het enkel jammer voor diegenen die hier hopen leuke gesprekken te hebben... Die hier gewoon voor de gezelligheid komen...

Ik ga weer verder Kerst vieren... :D

De groetjes allemaal!!:ja:

dieselolie heb ik ook door mijn aderen stromen hoor. ik ben chauffeur geworden voor de relatieve vrijheid die je hebt en omdat ik het machtig vind om zo'n grote auto te besturen. ja ik doe mijn werk nog steeds met plezier. en daar hoort herrie niet bij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast johannes70
Helaas, ik vrees dat je dat zelf bent...

Zeker, want toen ik vroeger een crossbrommertje had en mijn vader mij filmde stond ik ook zo aan dat gas te trekken.

En nu sta ik nog steeds vol gas te geven als stil sta, met mijn 6 cilinder.

Niks klinkt beter dan een echte 8 cilinder, dit gepruttel komt toch nog niet eens in de buurt man!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heerlijk dat geluid van een v8

bij daf hebben ze die niet maar rond rome en napels rijdt er genoeg van dat spul rond

heerlijk hoe dat klinkt

dit filmpje vindt ik niet echt wat.

heb een plaatje bijgevoegd van een van die transporteurs uit de regio battipaglia

rocco trasporti

zo horen wagen's er toch wel uit te zien en ze klinken ook prima want de meeste met een v8 hebben ook wel een prima uitlaat erop.

waar maken we ons toch druk over als je een paar keer op jaarbasis eens gestoord wordt.

post-1283-1394780625,1768_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
heerlijk dat geluid van een v8

bij daf hebben ze die niet maar rond rome en napels rijdt er genoeg van dat spul rond

heerlijk hoe dat klinkt

dit filmpje vindt ik niet echt wat.

heb een plaatje bijgevoegd van een van die transporteurs uit de regio battipaglia

rocco trasporti

zo horen wagen's er toch wel uit te zien en ze klinken ook prima want de meeste met een v8 hebben ook wel een prima uitlaat erop.

waar maken we ons toch druk over als je een paar keer op jaarbasis eens gestoord wordt.

een paar keer per jaar gestoord worden is al teveel:D

ik werk om tot rust te komen:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een paar keer per jaar gestoord worden is al teveel:D

ik werk om tot rust te komen:D:D

gelukkig rijden die uit de regio battipaglia hier niet zo veel rond.:D

en ieder mens heeft andere prioriteiten en dat is ook goed, anders was het maar een saaie boel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden