Spring naar bijdragen

banned of niet???


Gast routier

Recommended Posts

  • Forumlid

Ik hoop binnen afzienbare tijd weer wat van zijn hand te lezen , ten eerste omdat hij dan weer thuis zal zijn en dan hopelijk weer aan de betere hand zal zijn.

Beterschap Huub en wordt weer snel minimaal de oude met je gezondheid.

Ook van mijn kant gezondheid gewenst Huub!

En Gé, hier staat genoeg werkjes van HWM te lezen: http://www.prikpagina.nl/list.php?f=926 Velen weten dat niet, maar jij wel!:D

Link naar opmerking
  • Forumlid
Wat een ieder van HWM vindt mag een ieder voor zich zelf weten , met eventueel commentaar als men het niet met hem eens is/was en op een normale manier geuit heb ik (trouwens ook hij) nooit problemen gehad , wel op de collectieve aanvallen (die steeds gemener en persoonlijker werden) van een aantal forummers die moeite hadden van zijn manier van posten.

Ik hoop dat dit in de toekomst op een iets gepastere manier zal gaan , niets is zo moeilijk om te beschrijven wat je wilt verwoorden.

Ik hoop binnen afzienbare tijd weer wat van zijn hand te lezen , ten eerste omdat hij dan weer thuis zal zijn en dan hopelijk weer aan de betere hand zal zijn.

Beterschap Huub en wordt weer snel minimaal de oude met je gezondheid.

Hier sluit ik me geheel bij aan!

Huub, ook van mij van harte beterschap gewenst!



Link naar opmerking
Even als toelichting:

Betreffende forummer waar jullie het over hebben ligt momenteel in het ziekehuis voor niet bepaald een kleinigheidje.

connie ik neem aan dat je contact met hem hebt en doe huub de groeten en wens hem beterschap

en dat we maar snel weer wat lezen hier van hem.

zeg maar van die ex weys collega die ook motor reed.

Link naar opmerking
  • Forumlid

Iedereen verdient een tweede kans, wat ze ook hebben gedaan of gezegd, simpelzat. Het is aan de persoon zelf of hij en/of zij er wijs mee om gaat. Punt !

Enne, Alex heeft gelijk, een naam op Internet zegt niet zoveel. Je kan er pas wat van zeggen als je ze in het echie hebt ontmoet. Kijk naar Alex en mij, we hebben elkaar een keer gezien en daarna nooit meer. Zegt genoeg, toch ? LOL

Link naar opmerking
Iedereen verdient een tweede kans, wat ze ook hebben gedaan of gezegd, simpelzat. Het is aan de persoon zelf of hij en/of zij er wijs mee om gaat. Punt !

Enne, Alex heeft gelijk, een naam op Internet zegt niet zoveel. Je kan er pas wat van zeggen als je ze in het echie hebt ontmoet. Kijk naar Alex en mij, we hebben elkaar een keer gezien en daarna nooit meer. Zegt genoeg, toch ? LOL

Ik was je al zo zat na 1 keer, en jij trouwens ook, want de tweede keer had je geen tijd, wat een smoes.. LOL

Maar ondertussen weet ik wel wie jij bent,helaas LOL

Link naar opmerking
  • Forumlid
Ik was je al zo zat na 1 keer, en jij trouwens ook, want de tweede keer had je geen tijd, wat een smoes.. LOL

Maar ondertussen weet ik wel wie jij bent,helaas LOL

Zucht...En dan hoop je de persoon in kwestie gewoon niet weer te zien en/horen, maar dat klote Internet he, je blijft er mee geconfronteerd worden. Daaaag Alex :kiss::D

Link naar opmerking

ik vraag me af of hij wel terug zou willen komen. In de periode waarin dat allemaal gebeurde liet Huub duidelijk merken het wel mooi te vinden. En gelijk had hij. Want hij hier door sommige helemaal afgemaakt werd verdient bepaald geen schoonheidsprijs!

Waren maar weinig mede-forumleden hier die het opnamen of durfde op te nemen voor HWM.

Het leek in mijn ogen wel afgesproken werk hoe er gefulmineerd werd op zijn manier van schrijven. Terwijl hij het alleen maar goed bedoelde!

Benieuwd of Huub inderdaad terug komt en hoe lang het dan gaat duren voor het weer los barst!

Link naar opmerking

Bij mijn weten kreeg ie meerdere by-passes in t Radboud in Nijmegen. Hij moest er in ieder geval gedurende de kerst blijven. Het zal dus nog wel even duren voor hij hier weer meediscussieert.

Link naar opmerking

Ik mag en kan alleen maar hopen, dat hwm er goed door heen komt, en dat de operaties slagen. Over het feit, dat ie in het verleden moedwillig weg gepest is, daar zijn meerdere versie's over, dat weet iedereen die toen op dit forum zaten.

Ik vondt dit een duidelijk topic, waarin heleboel is geschreven, maar we zijn nu op een punt aangekomen, dat ik het genoeg vindt.

Er komt dus een slotje op.

En hoop dat wij met zijn allen hier een spetterend 2009 tegemoet gaan, met veel hoogtepunten,en vergeet 1 ding niet, het forum wordt gemaakt door ons allemaal...........

-alex-

Link naar opmerking
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden