Spring naar bijdragen
bit_tuning

Kanters Moerdijk/Lage Zwaluwe

Recommended Posts

Ik heb daar ook wel eens gestaan, en heb er idd goed gegeten. Alleen de aankleding mag voor mij persoonlijk wat minder chique.

Een ander minpuntje: als er een auto vertrekt met losse bakken (of onderdelen) worden de collega's er om heen wakker gerammeld:o Een strakkere weg doet wonderen.

Maarten

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een ander minpuntje: als er een auto vertrekt met losse bakken (of onderdelen) worden de collega's er om heen wakker gerammeld:o Een strakkere weg doet wonderen.

Maarten

Is dat nog steeds zo, of al weer? Een jaar of twaalf terug heb ik daar ook geregeld gestaan. Je kon er prima eten, maar het was me eigenlijk een beetje te groot voor het echte gezellige. En toen was de parkeergelegenheid ook al net een golfbaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb er afgelopen winter :ja: nog gegeten (stampot boerenkool :tu:) en gelogeerd. Lekker eten, goede prijs en goede service. Leuk kroegje erbij biertje. Wat douches betreft, heb ze wel gezien, maar verder geen ervaring. Ik zag vanuit een ooghoek, autosleutels inleveren en sleutel van douche meekrijgen.

Het parkeerterrein lijkt mij inderdaad een drama, maar ik logeerde in het hotel ernaast Barf, dus heb niks van het lawaai meegekregen. Alleen dat het er snel vol stond.

grtz Joost

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ben vandeweek voor het eerst hier geweest, maar vond het eten toch niet zo echt geweldig.

Gebakken aardappels al wat verbrand en ook niet echt zoon bord vol.

Sanitair was wel prima verder.

Parkeerplaats is ook een stuiterveld dus zou ik je aanraden auto beetje in een hoek te zetten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast midweek

kanters.

ik sta er nu, en het parkeerterrein is nog steeds een crossbaan.

het eten ziet er geweldig uit, de prijs is ook goed.

wel heel bijzonder dat ze uit een hele mooie hap de smaak totaal kunnen weghalen. jammer....

rookruimte is goed geregeld, alsook televisies in het restaurantgedeelte. als je van voetbal houdt zit je wel goed.

restaurant open tot 01.00 uur.

toiletten ook....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou nou?! Wat een negativiteit over Kanters zeg? Oké... Het parkeerterrein is dan misschien iets minder, maar het eten mankeert helemaal niks aan! Ik heb er ongeveer 4 maanden achter elkaar bijna iedere avond gestaan, en ik ben best wel een zeikerd wat eten betreft, maar het smaakte altijd prima! De spareribs zijn echt een aanrader!!! :D Als we de parkeerplaats opreden had Ron ons drinken meestal al klaar staan als we binnen kwamen! Je kunt als chauffeur beter in de Pub gaan zitten, daar komen geen vertegenwoordigers of kouwe kak. We hebben zelfs een keer met onze grote vriend Frans Bauwer zitten ouwehoeren daar! :D Die komt er ook nog wel eens eten. En als je laat bent dan is de kans groot dat de grote tafel in de Pub vol zit met chauffeurs van Peter Appel! :D Enne... Het is verstandig om 's nachts geen gekke dingen te doen daar op het terrein! Anders loop je de kans dat je John Kanters tegenkomt met zijn jachtgeweer!!! :D :D :ok:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Kanters vond ik altijd een balllentent:ja: Ik ging altijd naar de gouden leeuw.die zit een stukje verder

Idd ja.

Of je rijdt even de moerdijk op en je gaat bij GCA eten. Zitten op de middenweg.

Goed eten en niet duur.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik vind kanters nogal tegenvallen, ik ga liever naar de tankstop in luidhagen-ekeren, krijg je meer voor minder geld.

Ik vind de menu's nogal aan de kleine kant beetje weinig voor de prijs dat je betaald, en bier is ook duur daar, eten wel goed.

Mijn cijfer voor kanters een 6

gr peter

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast fleur
ik vind kanters nogal tegenvallen, ik ga liever naar de tankstop in luidhagen-ekeren, krijg je meer voor minder geld.

Ik vind de menu's nogal aan de kleine kant beetje weinig voor de prijs dat je betaald, en bier is ook duur daar, eten wel goed.

Mijn cijfer voor kanters een 6

gr peter

Je bedoeld Hoyer Peter ?

Heb dan nog een tip.

Havenclub, hoek Noorderlaan/Goteborg straat.

Maaltijden van 8,00 tot 11,00 euro.

Leuke lokatie, en bij goed weer ook buiten eten/roken of andersom.

Bieren ook normaal geprijsd, en da's ook prettig.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ben afgelopen vrijdagavond bij Kanters geweest,heb er 10 min bij de kassa gestaan,hut zat mud vol met toeristen.. Denk meld me netjes even om te vragen of ze nog een plekje voor me hadden..

Nou geloof dat ik melaats was of zo...

Werd gewoon genegeerd,en er liep een ober voorbij en we hadden ja oogcontact en zeg goedenavond,mijnheer kijk mij aan en ja liep in korte broek met werkschoenen en toillettas.. Ja dat kan toch niet.. En liep zonder wat te zeggen door.. Ben weggelopen en naar de Gouden Leeuw gereden,en daar stond gelukkig een goede collega van me.. Dus toch nog goed gekomen,samen met een paar mannen van van der vlist.. Dus bij Kanters zien ze mij nooit meer!! Groot geworden door de chauffeur,en nu kan je gewoon oprotten..!! :stom:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites