[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

de nieuwe lonestar


Caelan

Recommended Posts

  • Forumlid

wat ik persoonlijk minder vind aan die wagen , zijn de uitlaten net naast de cabine , ik vind als je moet achtuitmanouvreren dat die veel zicht wegnemen , maar je kan hem inderdaad hebben met de uitlaten achter de cabine, en ivb die foto's aan de binnenkant , ja die dan hier nu staan zijn natuurlijk het van het , ik vraag mij gewoon af hoe ie is met een wagen die ze gewoon verkopen. Zal morgen eens moeten kijken of er enen in Lethbridge staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat ik persoonlijk minder vind aan die wagen , zijn de uitlaten net naast de cabine , ik vind als je moet achtuitmanouvreren dat die veel zicht wegnemen , maar je kan hem inderdaad hebben met de uitlaten achter de cabine, en ivb die foto's aan de binnenkant , ja die dan hier nu staan zijn natuurlijk het van het , ik vraag mij gewoon af hoe ie is met een wagen die ze gewoon verkopen. Zal morgen eens moeten kijken of er enen in Lethbridge staat.[/quote]

kijk maar even en neem m gelijk maar mee dan als je toch daar bent:D

Dat van de uitlaten is overigens wel een punt van aandacht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

De reden dat ik geen foto's van het interieur heb gemaakt is dat dit de basisversie van de lonestar is.Het interieur is volledig gelijk als die van de prostar.Alleen de special heeft een houten vloer en leren interieur,en bij die uitvoering kan je zelf bepalen hoever je wilt gaan met het customizen,in de folder(34 pagina's)staan alle opties,en als je een beetje uit de bocht vliegt met speciale onderdelen ben je zo weer 40.000CAD verder.

Volgens de dealer waren er al 18 besteld,allemaal door owner-operators.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

zou wel willen ze sjoeke, maar heb er nu geen geld voor, en international is eigenlijk nog zo slecht niet , heb bij mijn laatste baa met een eagle 9900 gereden en dat beviel mij toch een klein beetje , moet wel een cummings motor in zitten , want die caterpilars trekken voor geen moer en verbruiken veel meer ook .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden