[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Xf 80???


Gast routier

Recommended Posts

  • Forumlid

Het is een 105 dus nieuwer model, nieuwe motoren euro5 en zoals je ziet ingebouwde lampen scheelt weer brandstof voor de ssc ,bij (verbruiks)testen voor topmodellenkwam DAF altijd met een spacecab ipv een ssc doordat de vaste zonneklep van de 95ssc niet echt aërodynamisch is.

Henk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jubileumtruck in gelimiteerde oplage :

DAF XF105 80th Anniversary

Om te vieren dat het 80 jaar geleden is dat Hub van Doorne de basis legde voor de huidige onderneming, toont DAF op de IAA 2008 een bijzondere jubileum-uitvoering van haar topmodel XF105. Deze XF105 80th Anniversary valt op door z’n glanzend zwarte exterieurkleur met zilveren accenten en z’n meer dan complete uitrusting. Hij is in een gelimiteerde oplage beschikbaar.

De speciale XF105 80th Anniversary biedt om te beginnen de vele kwaliteiten op grond waarvan DAF’s topmodel werd gekozen tot ‘International Truck of the Year 2007’. Met z’n lage operationele kosten, hoge prestaties dankzij de 12,9 liter PACCAR MX-motor en bewezen betrouwbaarheid is het voor de ondernemer de ideale truck voor het vervoer over de lange afstand. Dankzij z’n ongeëvenaarde ruimte in de cabine en uitstekende rij-eigenschappen is het ook de ideale truck voor de chauffeur.

Bijzondere uitstraling

Het jubileummodel – dat uitsluitend als Super Space Cab geleverd wordt – onderscheidt zich aan de buitenzijde door de fraaie zwarte metallic lak en de stijlvolle, zilverkleurige accenten als buitenspiegels en speciale striping. In het dak geïntegreerde Skylights zijn standaard, evenals de combi-lights in de bumper, de aluminium 850 liter brandstoftank en luchthoorn. Ook de aerodynamische skirts, dakspoiler en zijfenders – alle in zwart uitgevoerd – geven de XF105 80th Anniversary de uitstraling die past bij een jubileum-model. 2

De XF105 Super Space Cab is al de ideale truck voor de chauffeur, dankzij de onovertroffen interieurruimte, het hoge comfort en de kwaliteit van afwerking en toegepaste materialen. De ‘80th Anniversary’ voegt daar ‘standaard’ een bijzondere rijke uitrusting aan toe met onder andere een luxueuze, luchtgeveerde bestuurdersstoel, de doordachte koelkast waarin zelfs grote flessen rechtop kunnen staan en een volledig elektronisch geregelde airconditioning. Ook een radio/CD-speler met zes speakers, een ‘handsfree’ telefoonset en een met leer bekleed stuurwiel behoren tot de standaarduitrusting.

bron: DAF

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

De DAF XF105 80th Anniversary is een speciale uitvoering

ivm 80 jarig bestaan DAF, en heeft dus de uitstraling die past

bij een prachtig jubileum-model.:tu::tu:

Als het mijn truck was bleef er voor mij weinig te wensen over.:tu:

Kortom ik vind het een prachtige truck.:ja::ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De DAF XF105 80th Anniversary is een speciale uitvoering

ivm 80 jarig bestaan DAF, en heeft dus de uitstraling die past

bij een prachtig jubileum-model.:tu::tu:

Als het mijn truck was bleef er voor mij weinig te wensen over.:tu:

Kortom ik vind het een prachtige truck.:ja::ja:

je bent als dafman altijd een beetje bevooroordeeld. maar ik vind het ook een mooie truck. zou deze speciaal genoeg zijn, dat ze hem met een analoge tacho leveren? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Helemaal geel blijft mooier :cool:

En aangezien DAF als eens failliet is geweest is die 80 jaar ook slechts betrekkelijk ;).

Mooie truck verder maar hoe dan ook verwacht ik geen run op deze modellen dan op bijvoorbeeld de Actros Black.

moeten we het jubileum dan nu de fabriek enkele weken gesloten is ook niet weer een paar weken uitstellenLOL

wel een mooie truck trouwens...een beetje het idee van de 'limited edition' die ze al eens ooit eerder hebben uitgebracht...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zei je al, maar waarom zou ik hem dan niet mogen overspuiten in een andere kleur???? Is toch mijn auto dan????

hij is van jou op het moment dat je de laatste betaling hebt gedaan........en dat kan wel even duren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Whahaha volgens mij heb ik nog wel 25 miljoen van woensdag op de bank staan. Tel jij even uit hoeveel xf 80 ik daar voor heb? Bijvoorbaaddank!:D

1 en de rest kun je op mijn rekening storten omdat ik het zo goed aan je heb uitgelegd?

On topic: dit is de enige reden die ik kan bedenken. Is een special dus moet ie dat blijven omdat anders de waarde verminderd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
moeten we het jubileum dan nu de fabriek enkele weken gesloten is ook niet weer een paar weken uitstellenLOL

Voor alle mensen van DAF die al dan niet in onzekerheid thuiszitten, alsmede alle toeleveranciers en transporteurs die al dan niet over de kop gaan zeg ik ja dat hadden ze wel even uit mogen stellen, dat "feestje".

wel een mooie truck trouwens...een beetje het idee van de 'limited edition' die ze al eens ooit eerder hebben uitgebracht...

Hij is mooi maar geel is en blijft mooier :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • Forumlid

Wij hebben hem!! :D

maandag staat hij hier op de dam!

Hij is inderdaad wat luxer uitgevoerd dan de gewone versie van de 105 xf serie.

Je mag hem trouwens zelf wel overspuiten in een kleur wat je zelf wilt, hij is alleen in jubileum uitvoering in het zwart.

bij ons wordt hij ook aangepast alle reclame is er vanaf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden