[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

I,ve got him.


Kimmetje

Vraag

21 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Van 1 onzer verslaggevers.

Den Haag, 7 januarie 2009.

Een vreemde computerstoring bij het rijbewijs afgifte centrum heeft aan iedereen die zakte een rijbewijs toe gekend en vice/versa.

De regering, met toestemming van de koningin heeft besloten om uit veiligheids overwegingen all rijbewijzen die na kerstmis 2008 zijn behaald te annuleren.

De premier bied zijn verontschuldigingen aan, en verteld aspirant chauffeurs nooit de moed op te geven.

Reuter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
oooo, wat moet dat een lekker gevoel geven, heel hartelijk gefeliciteerd!

Zelf moet ik a.s. dinsdag voor de eh...eh... vierde keer! Ik wil nou ook wel eens een keer dat papiertje hebben; in de hoeveelste keer had je hem nu trouwens?

Ik had hem bij de 2de keer. En heb vandaag gehoord dat ik 24 februari voor CE moet afrijden. 2 februari me eerste les met oplegger.

heb er wel zin aan maar ooooo wat een zenuwetoestand zo een examen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Van 1 onzer verslaggevers.

Den Haag, 7 januarie 2009.

Een vreemde computerstoring bij het rijbewijs afgifte centrum heeft aan iedereen die zakte een rijbewijs toe gekend en vice/versa.

De regering, met toestemming van de koningin heeft besloten om uit veiligheids overwegingen all rijbewijzen die na kerstmis 2008 zijn behaald te annuleren.

De premier bied zijn verontschuldigingen aan, en verteld aspirant chauffeurs nooit de moed op te geven.

Reuter.

LOLLOL

ook vanaf deze kant van brabant GEFELICITEERD!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast bernadette
Ik had hem bij de 2de keer. En heb vandaag gehoord dat ik 24 februari voor CE moet afrijden. 2 februari me eerste les met oplegger.

heb er wel zin aan maar ooooo wat een zenuwetoestand zo een examen.

Dank je.....weet ik waar ik me de komende maanden op kan voorbereiden. Mijn man is bezig met zijn papiertjes, en heeft nu als zwaar de balen van de theorielessen. Ik vraag me af hoe lang het duurt voor dat hij de klas uit wordt gezet.:D Maar ik wil jou alsvast feliciteren met je eerste briefie, en de rest zal er ook wel komen! Good luck,

Bernadette

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden