[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

CCV-B Goederenvervoer diploma


Le_Chick

Vraag

  • Forumlid

Heb voor de kerst dus mijn CCV-B goederenvervoer gehaald en de uitslagen liggen hier in de kast.

Maar krijg je hiervan een pasje ofzo? Of een soort van dilpoma? Ik heb tot op heden nog niks ontvangen...

Zou ik moeten bellen met een of andere instantie en zo ja welke dan??

Tips??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Ahadan denk ik dat het waarschijnlijk deze week met de post moet komen als de week van kerst en oud en nieuw eraf telt.

Die dagen zullen ze wel niet werken bij het ccv.

Ik zal de postbode in de gaten houden deze week en als het er eind van de week nog niet is zal ik eens een telefoontje plegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Kreeg het CCV-B diploma een week na mijn laatste examendag in de bus

Ik heb het laatste examen gedaan op 23 december, wanneer zou mijn pasje dan komen?

Want die week met kerst en oud en nieuw zal wel niet meetellen...

Ben zo benieuwd naar dat pasje is weer een stukje bevestiging van slagen hè....:tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Ik heb het laatste examen gedaan op 23 december, wanneer zou mijn pasje dan komen?

Want die week met kerst en oud en nieuw zal wel niet meetellen...

Ben zo benieuwd naar dat pasje is weer een stukje bevestiging van slagen hè....:tu:

Je bent na 1 september pas begonnen met het CCV-B toch?

Dan zou het kunnen zijn dat je binnen de nieuwe regeling valt, dan krijg je geen chauffeurspas meer, maar krijg je na het halen van je C-rijbewijs een code op het rijbewijs.

Weet alleen het verloop niet na het halen van je CCV-B of je dan een brief ofzo krijgt thuis gestuurd die je dan weer mee moet nemen als je je rijbewijs gaat aanvragen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden