[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Bron vermelding T-O


Nr one

Recommended Posts

  • Forumlid

Wij hadden op het CF een boycot lopen tegen Transport - Online...

Na een mailwisseling met Esther van T-O blijkt dat er ook nogal wat misverstanden onderling waren die we binnenkort proberen uit de wereld te helpen door een gesprek aan te gaan met T-O.

Mede hierdoor hebben we besloten om de boycot op te heffen. Mocht men een bericht plaatsen van hun site is het ook wel zo netjes om BRON te vermelden...dat geld trouwens voor alle nieuwtjes die men van een andere site afhaalt.

2009 lijkt in elk geval goed te beginnen.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast bernadette

Kijk, das nou een heel goed bericht zo aan het begin van 2009.

Toppie heren en Esther...........blij je hier te zien meid!

:sjalom::tu: voor alle betrokkenen

Groetjes,

Bernadette

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat klinkt goed , hopelijk dat jullie de in het verleden ontstane misverstanden uit de wereld kunnen helpen.:tu:

CF en TO kunnen hier samen beter van worden , de ene vult de ander prima aan , in welke volgorde dan ook.:ja:

Gé

Volledig mee eens Gé

(Goh zijn we alweer 1 mening)

Welkom Esther

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast bernadette
En het sneeuwt in Damwoude :p

Welkom terug, Esther.

Nu die kaderleden nog eens wat positiever en we gaan weer een zonnige periode tegemoet. :angel:

Ja, ik zal blij zijn als nou overal eens de zon eens gaat schijnen;)

Esther moet je geen mutsje op zetten?:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Fijn dat het opgelost is!:tu:

Zal wel moeten.. Ik had van Esther begrepen dat je een aardige val kunt maken als je uit haar raam lazert.. :D

Mooi! Dat wordt weer lekker veel plakken en kopieëren!:D;)

En bron vermelden neem ik aan ? beste is als link.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Freddy is 'bang' dat ik hem uit het raam gooi maar wat hij niet weet is dat onze ramen zó klein zijn boven dat ie daar met geen mogelijkheid doorheen past hahahaha

Je red je met dit bericht weer perfect uit het voorgaande bericht... :D ik en mijn volslanke lichaam ...jaaaaaaaaajaa....:D

hmmm niet opgelet hihihi, maar groene zeep doet wonderen he, gewoon een paar emmertjes over hem heen gooien LOL

Oh....als het zover is ...kom ik graag even langs om te kijken hoe het gaat hoor, neem mijn camera wel mee :D

hmmm nietap, Damwoude .. gauw een 3 kwartier rijden... Dan moet ze wel verrekte hoog wonen wil jij het nog kunnen fotograferen dat ik neerkom :D

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Je red je met dit bericht weer perfect uit het voorgaande bericht... :D ik en mijn volslanke lichaam ...jaaaaaaaaajaa....:D

hmmm nietap, Damwoude .. gauw een 3 kwartier rijden... Dan moet ze wel verrekte hoog wonen wil jij het nog kunnen fotograferen dat ik neerkom :D

--== Freddy ==--

Esther meld optijd dat je aankomt, rekt wat tijd, en dan moet jij nog door dat raam, dat ga ik zeker halen hoor, het is inderdaad ong. 3 kwartier rijden maar ik ben snel hoor:ja::tu::D

Nee mannetje dit wil ik NIET missen LOL

jij zal en moet door dat raam....en ga dan wel hele mooie plaatjes maken daarvan :D:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden