[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Bron vermelding T-O


Nr one

Recommended Posts

  • Forumlid
Dat méén je niet? Ik kon heel goed met zijn vrouw opschieten altijd.... laatste tijd een beetje in het slop geraakt door drukte. Goh hee zal haar snel eens mailen! Wist heel niet dat ze verhuisd was/is. :confused:

ja meen ik wel hebben daar een huis gekocht. :tu: ik wist dat jij wel contact had met zijn vrouw heeft ie het wel eens over gehad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ja, is gekomen toen ik haar heb geholpen een webshop op te zetten. We konden het wel vinden samen. Goh wat jammer zeg, jeetje ben ik blij dat ik niet onaangekondigd aangebelt heb hahaha

Ik stond vorige week in dubio zal ik, zal ik niet.... question.gif

hahahaha ja dan beter ff mailen met haar voor het nieuwe adres haha koffie staat vast wel klaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bla Bla bla Bla Bla Bla BlaBla Bla Bla BLa Bla Bla

Hier kan wel een slotje al het bovenstaande heeft niks maar dan ook niks met het topic te maken.

2 pagina's met.................. ja met wat.

Ga dan bij mekaar op koffie/theevisite.

LOLzullen we doen , wie heeft de koffie klaarLOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

LOL

Jullie wonen wat uit de buurt maar de 31e poog ik weer in Apeldoorn aanwezig te zijn (al is het maar om Erwin te pesten :kiss: hahahaha)

Kan melden dat de koffie daar altijd loopt en thee in no time gezet is dus ..........

Mvg. Peter

Peter voor als je het niet wist maar we hebben NU de koffie aan de ketting gelegd want bernadette was steeds naar de koffie aan het zoeken omdat hij steeds aan de loop ging ....LOL

Grz --== Marcel ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden