[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Jan Homan in memorium


Inahoman

Recommended Posts

  • Forumlid

Jan Homan charter Schavemaker transport(8 jaar lang met mam samen).

Een gouden duo waren ze.

Totdat in september mijn vader ernstig ziek werd en binnen 2 maanden is overleden.

Hij was 63 jaar oud,zoon van een boderijder.

Altijd in de tranport gezeten ,hard werken met zijn vader naar het bodeterrein in Groningen.

Mijn mam ontmoet daar en samen verder in de transport gegaan.

Ik heb als kind veel meegeholpen met onderhoud aan vrachtwagens.

En wilde dus chauffeur worden,helaas mijn leven liep anders.

Mam heeft ook het rijbewijs gehaald als een van de eerste vrouwen in Nederland.

Lang zelfstandig geweest totdat 8 jaar geleden ze in charter zijn gegaan bij Schavemaker transport in Beverwijk.

Hier hebben ze een geweldige tijd gehad,nog enkele maanden zouden ze

werken toen mijn vader ineens ziek werd en overleed.

Mam was alles kwijt haar maatje en dagelijks werk,de auto,kortom alles.

Maar we moeten samen verder en dat lukt.

Wil graag mijn vader gedenken hier.

Je krijgt genen mee van je ouders,daarom heb ik veel met de transport en diesellucht heerlijk.

En alle mensen uit de transport die mijn moeder nog alle dagen helpen door kaarten,telefoontjes enz enz.

Fantastisch,chauffeurs en de wereld erom heen mogen een compliment hebben.

Wat ik zie in de omgeving van mijn moeder is hartverwarmend.

Nu nog steeds is dat zo.

Wanneer iemand een leuk verhaal heeft over mijn vader of hem heeft gekent hoor ik het graag.

Ina Homan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Gecondoleerd Ina (en verdere familie en vrienden)

Je bracht hier een mooie ode aan je vader en een blad vol respect voor je moeder, heel mooi om te lezen dat een kind haar ouders zo verschrikkelijk waardeert in wat ze zijn en wat ze deden, chapeau.

Sterkte de komende tijd en heb je hier een oortje nodig of eens een schouder waar je even tegen aan wil leunen, wij zijn er voor je, ieder van ons is via een persoonlijk berichtje (PB) bereikbaar voor je.

Knuffel en groetjes,

Didi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Gecondoleerd Ina (en verdere familie en vrienden)

Je bracht hier een mooie ode aan je vader en een blad vol respect voor je moeder, heel mooi om te lezen dat een kind haar ouders zo verschrikkelijk waardeert in wat ze zijn en wat ze deden, chapeau.

Sterkte de komende tijd en heb je hier een oortje nodig of eens een schouder waar je even tegen aan wil leunen, wij zijn er voor je, ieder van ons is via een persoonlijk berichtje (PB) bereikbaar voor je.

Knuffel en groetjes,

Didi

Ik sluit me helemaal bij Didi aan. En heb je een arm, schouder of knuffel nodig, Den Helder en Beverwijk liggen vlak bij elkaar.

Heel veel sterkte voor iedereen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

veel sterkte met het verlies van je vader!

ook voor je moeder veel sterkte dit zal een grote inpact hebben op haar leven.

toch vindt ik het mooi dat je zoveel gevoel hebt voor het chauffeursvak en dus ook begrijpt wat het voor je vader betekende.

sterkte aan alle nabestaande!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Gecondoleerd ina

Ik ben edwin die ook bij Schavemaker Beverwijk heeft gereden (18jr) en als jullie tegen kwam altijd knipperen en zwaaien.En als ik met jullie aan tafel zat dan was het altijd lachen,gieren en het was altijd gezellig.En nu moet op site van foum lezen dat mijn geliefde collega Jan is overleden,want ik wist wel dat Jan de laaste tijd een beetje uit z n doen was maar dit had ik niet verwacht.Ik vindt het voor jou heel erg vreselijk dat je nu je maatje moet missen.Jullie waren echt een stel,die ook normaal deden en niet zo als dat stel uit zuidlaren.Ik zal Jan gaan missen en ik wens jou en de rest van de familie heeel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.Ik zou het fijn vinden als ik een adres kan krijgen zodat ik ff een kaartje kan sturen naar jou.

gr Edwin Dahmes uit Assendelft

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden