Spring naar bijdragen
Teddybeer

Wegrestaurant Malden

Recommended Posts

Ook al zitten ze er al weer een behoorlijk aantal jaren heb ik gisteren eens het (voor mij) nieuwe restarant onder aan de A73 bij Malden geprobeert. Laatste keer dat ik er geweest was, zaten ze nog in het dorpje en in een lekker oud pandje. Gezelligheid ten top.:tu:

Het eten was zeker nog goed te noemen. Prijs viel ook niet echt tegen. Alleen is het altijd jammer dat bij een nieuw pand gelijk het "kneuterige" en huiselijke er af is. Maar wel is er een aparte tafel voor de chauffeurs gebleven.

Maar het geheel ziet er allemal netjes en verzorgd uit. Ook een ruime parkeerplaats en een eigen dieseleiland.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

nou ik ben niet zo lofend als jij, ben er het laatste jaar denk 3 keer geweest het begint al met lang wachten voor ze je bestelling op komen nemen(niet erg als je blijft staan) dan het eten is warm maar daar is alles mee gezegd en als laatste vind ik de prijs best aan de hoge kant(weet niet of dit ook voor dagmenu geldt)ik persoonlijk rij voortaan door naar heyen naar de borasterie op het industrieterrein

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
nou ik ben niet zo lofend als jij, ben er het laatste jaar denk 3 keer geweest het begint al met lang wachten voor ze je bestelling op komen nemen(niet erg als je blijft staan) dan het eten is warm maar daar is alles mee gezegd en als laatste vind ik de prijs best aan de hoge kant(weet niet of dit ook voor dagmenu geldt)ik persoonlijk rij voortaan door naar heyen naar de borasterie op het industrieterrein

Helaas ben ik bang dat ik je gelijk moet geven.

En dat terwijl het vroeger op de oude lokatie een goed ding was.:ja:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Hallowed

.........

bewerkt door Hallowed
ik quote een oud bericht, dus laat maar......

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ook al zitten ze er al weer een behoorlijk aantal jaren heb ik gisteren eens het (voor mij) nieuwe restarant onder aan de A73 bij Malden geprobeert. Laatste keer dat ik er geweest was, zaten ze nog in het dorpje en in een lekker oud pandje. Gezelligheid ten top.:tu:

Het eten was zeker nog goed te noemen. Prijs viel ook niet echt tegen. Alleen is het altijd jammer dat bij een nieuw pand gelijk het "kneuterige" en huiselijke er af is. Maar wel is er een aparte tafel voor de chauffeurs gebleven.

Maar het geheel ziet er allemal netjes en verzorgd uit. Ook een ruime parkeerplaats en een eigen dieseleiland.

Helaas wordt er wel in de zeilen gesneden.

Mijn collega heeft er twee weken terug gestaan en hij was niet de enige die 's morgens de zeilen kapot had.

Waar je cola krijgt van de aldi of lidl en wel de volle prijs voor moet betalen.

Sorry, maar dat vind ik nou niet erg netjes en vraag me af of dit wel mag.

Dus in mijn ogen alle twee geen optie. Dan maar een paar kilometer om rijden en naar Grave.:ok:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Dennis410
Helaas wordt er wel in de zeilen gesneden.

Mijn collega heeft er twee weken terug gestaan en hij was niet de enige die 's morgens de zeilen kapot had.

klopt paar weken geleden zelf ook gehad daar, kwam in nijmegen aan en zag dat ik kleine winkelhaak had in zeil, ik gebeld naar malden bleek dat bijna alle zeilwagens dat hadden die daar gestaan hadden.

ze gingen camerabeelden nakijken en als er wat op te zien zou zijn zouden ze contact opnemen....heb niks meer gehoord:(

gr.Den

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Niet alleen Cola van Aldi of Lidl in Heijen. Ook het eten was er niet best. Probeer de nasi maar eens weg te werken. Volgens mij allemaal kant en klaar magnetronspul. Tel daarnaast de zondagsluiting, het sleutelhalen bij de balie voor je naar het toilet mag. Vorig jaar redelijk vaak op Malden gestaan maar toen gelukkig geen last gehad van zeilensnijderij. Vond het eten in Malden niet echt slecht en de prijzen voor menu waren gewoon routierprijzen. Niet heel gezellig ingericht, dat is waar.

Wat eten betreft lijkt het prima geregeld op de touringcar maar ook dan is het redelijk vaak 'naadje'. Goedkope reisjes betekent vaak stoofvlees met spätzle o.i.d. Denk nog wel eens terug aan het buurtcafé waar ik in Krefeld nog wel eens kwam. Perfecte steak met aardappeltjes en salade en een goed glas bier en een gezellige babbel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nooit meer!!! Heb er één keer gegeten, nog uitgebreid met de serveerster gesproken over hoe vroeg ik wel weer niet op pad moest en toen ik (samen met nog een andere collega) de volgende ochtend om half 3 weer op pad wilde was de parkeerplaats op slot. In eerste instantie wilde de beveiliging de poort niet open komen doen zonder een stevige vergoeding. Toen ik vroeg wanneer de beveiliging dan wel kosteloos komt was het antwoord "bij inbraak of brand" Nadat ik aangaf dat dit wel geregeld kon worden hebben ze toch maar een beveiliger gestuurd om ons eruit te laten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Cortrans
Dit topic opgeschoond/verschoond van persoonlijke verwijten.

Maarten

tja, dat was geen overbodige luxe :zegtniets:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik kom er niet meer glaasje bier 0,2l volgens de prijslijst €2.30 maar je krijgt slechts een glas van 0.18l het antwoord ja we hebben nieuwe glazen pas dan de prijs aan is al hoog genoeg de rekening klopte ook al niet en als je gebakken aardappelen besteld krijg je een bak met aangebrande krieltjes

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast routier

Ik kom er maar zelden, maar echt welkom heb ik mij er daar nooit gevoeld.

Er wordt weinig aan een "huiselijke sfeer" gedaan, en dat trekt weinig chauffeurs denk ik.

Het is dat er geen andere fatsoenlijke alternatieven zijn tussen Vuren en Venlo.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kom er maar zelden, maar echt welkom heb ik mij er daar nooit gevoeld.

Er wordt weinig aan een "huiselijke sfeer" gedaan, en dat trekt weinig chauffeurs denk ik.

Het is dat er geen andere fatsoenlijke alternatieven zijn tussen Vuren en Venlo.

De Elft Velp ???

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast routier

Dat vind ik nog aardig uit de route .

Daar kom ik alleen als ik van Den Bosch naar Nijmegen gaat.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast routier

Oh..daar kijk ik van op.

Had toch meer verwacht.

Evengoed dank voor de tip.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden