[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

foto's tijdens het laden en lossen


tiny

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Och ja, door die dubbel belaadde truck met auto's wilde ik vrachtwagenchauffeur worden, als kind stond hij leeg bij ons achter de flat toen ik in de Randstad kwam wonen. Ik speelde er op.. fouttttt. En het leek me geweldig om zoiets groots onder controle te hebben. Toen had ik nog veel heimwee naar het hoge noorden en was van plan daarheen te rijden. Wist ik veel als lagere schoolkind dat je dat zelf niet bepaalt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
36 minuten geleden zei lientje:

@road train  staat de wagen zo rijklaar? Er lijkt zo op het eerste gezicht weinig ruimte te zitten boven de wagens die onder staan, is dit ook zo? Zit er weinig vering in, verkijk ik mij er op of moet de boel nog iets omhoog? 

Staat zo rij klaar zit ongeveer 10cm tussen is genoeg . En ze veren niet veel 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ja collega was zonder bandje gaan rijden en veilig in Antwerpen aangekomen maar bij mij zal t dan net weer misgaan

okdoei

Er zijn er meer die daar makkelijk over denken,maar heb er zat zien staan bij (tegen)een viaduct.
5min.werk scheelt een hoop ellende
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden