[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

foto's tijdens het laden en lossen


tiny

Recommended Posts

  • Forumlid
13 uur geleden zei Nagamiji:

 

Ik vind vuur een machtig gezicht, maar die mensen lijken er zo dichtbij te zitten.

 

En zie ik nou een kruis bovenop de brandstapel???? 🤔

 

Een paasvuur wordt vanuit de kerk daar heen gebracht met fanfare en vaandeldragers en alles wat daar bij hoort.

En natuurlijk paaspop :D

Ik vind het wel leuk om te zien die tradities zoals dat in sommige dorpen nog ouderwets aan toe gaat.

Ieder dorp zal zijn eigen tradities weer hebben. Het geef in ieder geval veel binding tussen joung en oud binnen een dorp.

 

https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/2131422/Zwoegen-en-zweten-Voorbereidingen-paasvuren-in-volle-gang

bewerkt door lientje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei lientje:

paasvuur wordt vanuit de kerk

 

 

Beetje bizar hoor. Brandende kruizen associeer ik met iets anders. En zeker op 1e Paasdag snap ik het verband niet. 

 

Maar wat lees ik afschuwelijke dingen op die site, een gewonde die 2 uur op straat moet wachten op een ambulance??? 

 

https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/2408334/Na-een-ongeval-twee-uur-op-straat-liggen-voordat-medische-hulp-komt-hoe-kan-dat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 4-5-2019 om 19:57 zei lientje:

Maar dat ziet er mooi strak uit daar in de Bijlmer. Lekker rustig op d weg ook. Je was daar zeker voor het middaguur?.

 

Iedereen was waarschijnlijk naar z'n werk :cool:

 

Op 8-5-2019 om 18:35 zei Teddybeer:

De laatste (niet aangestoken) paasvuurbulten opruimen......

 

aansteker.jpgDat kan makkelijker :angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
7 uur geleden zei Leeuwtje:

 

Iedereen was waarschijnlijk naar z'n werk :cool:

 

 

aansteker.jpgDat kan makkelijker :angel:

Dat klopt daar had de boer, die zijn land beschikbaar had gesteld, ook mee gedreigd.

 

Maar als je dat doet duurt het minimaal een week voor de smeulende asresten zover zijn afgekoeld voor je ze kan afvoeren.......

 

Meneer was al begonnen met de mest uit te rijden op het perceel rond de bult. Toen hij zij dat we moesten opschieten, want ander zou ie strak rond de bult ook bezig gaan was het klaar en we hebben de boel ingeklapt en zouden vertrekken.

 

Blijkbaar was dat niet de reactie waar ie op gehoopt had, want toen was ie ineens heel inschikkelijk....

 

Wij kregen ook alleen maar opdracht van de gemeente.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
48 minuten geleden zei marco555:

Die dingen zijn best lang, effe opletten met bochten dus als de weg niet vlak is.

WhatsApp Image 2019-05-10 at 21.25.12.jpeg

Zet dan de eerste op de kar wat verder naar achteren probleem op gelost hoger wordt tie niet en die onder staat kan nog stukje naar achteren marco anders 1 tandje uit schuiven valt toch niet op :ok:

bewerkt door road train
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hij hangt nu met de voorbumper en koeienvanger over de voorkant van de kar, als hij verder naar achteren staat dan moet hij boven de voorkant van de kar en wordt hij dus wel behoorlijk hoger. daarbij komt ook nog dat hij niet ver genoeg voorover kan als hij boven de kar zit en dan past die achterste er niet onder.

 

Minimaal 25cm, dan moet je erg oppassen met sturen als je door een knik in de weg rijd.

bewerkt door marco555
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden