[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

foto's tijdens het laden en lossen


tiny

Recommended Posts

  • Forumlid

Ik dacht dat als ik stap voets erdoorheen zou gaan. Dat er dan wel iemand zou zijn die stop zou roepen als het niet ging.

Niets is minder waar; men riep stop toen ik ertegen zat. Dat was de eerste en laatste keer dat ik zo iemand nog vertrouw.:stom:

Ik zal het je erger vertellen. Ik had ooit een manager nota bene van een supermarkt die zei wel even op te letten hoe ver ik naar achter kon rijden. Dus ik dat donkere stinkhol van een magazijn inrijden totdat ik ho zou horen. Net op het moment dat ik dacht dat er nu toch wel eens wat kon komen tikte ik het houtwerk van de balustrade. :stom:

Ik uitstappen, die hele kerel nergens meer te bekennen.

De keren daarna heb ik consequent de auto buiten voor de losdeur laten staan. Ze gingen maar lopen met die rotcontainers :banaan:.

Nooit meer vertrouw ik personeel van een ander bedrijf. Ik stap zelf wel 4x uit als het moet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Je hebt inderdaad vaak niets aan de nitwits die voor je kijken. Heb zelf ook een keer gehad dat ik van de hand af een losplaats wilde inrijden langs een gebouw. Volgens mij keken er 2 man en beiden riepen ze pas ho toen ik zelf al hoorde dat ik tegen de muur aan zat. (gelukkig was het dus een muur en een stevige trailer die dat wel kon hebben, dus ik calculeerde het al in :rolleyes: )

Daarentegen heb je ook weer mensen die wild met hun armen staan te gebaren naar links en rechts of bij een meter tussen ruimte al staan te schreeuwen dat je moet stoppen.

Zelfde geldt voor collega chauffeurs, die moeten eigenlijk gewoon alleen HO roepen, de rest moeten ze maar aan jou over laten. Want je zult altijd zien dat je zo iemand ziet zwaaien en dan denkt, bedoelt ie nou het stuur naar links of naar rechts draaien?? :confused: Nee, daar heb je dus weinig aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zelfde geldt voor collega chauffeurs, die moeten eigenlijk gewoon alleen HO roepen, de rest moeten ze maar aan jou over laten. Want je zult altijd zien dat je zo iemand ziet zwaaien en dan denkt, bedoelt ie nou het stuur naar links of naar rechts draaien?? :confused: Nee, daar heb je dus weinig aan.

Inderdaad. Dat heb ik ook al eens uitgelegd aan mijn collega's die weleens hielpen met het aankoppelen van mijn aanhanger, toen ik minder bedreven was :tu:.

Ik zei ook... jongens. Ik zie zelf ook wel of ik recht op die aanhanger aankom rijden en ik voel zelf wel dat ik er nog niet tegen aanzit. Dus niet met je handen zwaaien van kom maar. Alleen ho roepen als het echt fout dreigt te gaan.

Dat werkt veel beter namelijk ;-).

Of je moet natuurlijk hele duidelijke signalen die totaal niet op elkaar lijken met elkaar afspreken. Maar als iemand 10 meter achter jou staat te wijzen is het moeilijk om in je spiegel te onderscheiden wat hij bedoelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hoeveel van die superspacecabs hebben jullie??? heb er weekend voor de kerst nog met eentje zondags stilgestaan bij de mistral. Weet alleen zijn naam niet meer.

Wij hebben 4 superspacecabs, deze rijden vaak dubbelbemand.

Zijn alle 4 met vaste opbouw, terwijl de rest van onze combi's met wissellaadbakken werken.

De chauffeur waar jij mee bij de Mistral hebt gestaan is Corne niet geweest. Die maakt eigenlijk nooit weekenden en hij vindt de Mistral een .....tent ;)

Ik trouwens ook, ben er maar een keer geweest maar toen was er ook wel een geweldig optreden....:rolleyes:

Ik vond het gezelliger en beter eten bij Maurice in Uchizy.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • Forumlid
... oeps ... foutje ...

Jij ff blij dat je uit de weg stond zeg ...

Hieronder foto's van een container die gelost wordt met dierenhuiden ... die zaten dus in een normale box container en in zakken (grote) verpakt ...

Gelukkig voor mij kwam het vocht er pas uit nadat hij tegen het doc stond en ze daar die zak opensneden en dus niet terwijl ik de deuren opentrok!!! En er kwam niet zo'n beetje water uit NEE LITERS EN LITERS ... van dat stinkende hoe zou je het kunnen noemen?

Nou de geur was niet te omschrijven.

En denk je dat ze die container even voor je schoonspuiten ... en je chassis. NEE dus want dat mag daar niet op dat terrein!!!

Nou vraag ik je ... al die liters stinkend water / vocht wat uit de container komt gaat daar toch ook het riool in???

lekker dus als je bij het inleveren van die lege container hem voor de inspectie ook weer mag opentrekken...

(Nee, ik had nog geen ketting ... om met de deur op de ketting terug te kunnen rijden)

Dat ken ik... Heb een aantal keren koeiehuiden geladen in Italie (met een gewone zeilwagen wel te verstaan, zie mijn avatar) 's zomers bij 35 graden.:eek: Meuren als een idioot. Het bloed en/of vet liep er aan de zijkanten uit en voordat je na het lossen die stank helemaal kwijt bent, dan ben je wel een week of 3 verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Schroef naaf lossen in Dunkerque.

3573831091_8e2e0fae79.jpg

Joh Harrie, ik heb een paar keer naar je foto gekeken en ik zie niet wat het is. Het lijkt wel of je wat dingetjes en playmobielpoppetjes op een plank hebt gezet en daar een foto van gemaakt.:confused: Maar ik kan t verkeerd hebben he. Ik kan er met geen mogelijkheid iets anders van maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Joh Harrie, ik heb een paar keer naar je foto gekeken en ik zie niet wat het is. Het lijkt wel of je wat dingetjes en playmobielpoppetjes op een plank hebt gezet en daar een foto van gemaakt.:confused: Maar ik kan t verkeerd hebben he. Ik kan er met geen mogelijkheid iets anders van maken.

Dat kan kloppen Matthieu.

Heb tilt-shift effect gebruikt om de foto wat op te leuken.:rolleyes:

Dat blauwe ding is een messing naaf van een ton of 10 voor een scheepsschroef.

Op de foto laten ze hem het droogdock inzakken waar het schip in ligt.

Wellicht dat onderstaande foto's duidelijker zijn.

post-2925-1394781008,3452_thumb.jpg

post-2925-1394781008,8713_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat kan kloppen Matthieu.

Heb tilt-shift effect gebruikt om de foto wat op te leuken.:rolleyes:

Dat blauwe ding is een messing naaf van een ton of 10 voor een scheepsschroef.

Op de foto laten ze hem het droogdock inzakken waar het schip in ligt.

Wellicht dat onderstaande foto's duidelijker zijn.

Zo is t idd duidelijker Harrie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden