[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

foto's tijdens het laden en lossen


tiny

Recommended Posts

  • Forumlid
Zal wel mee vallen. Boogielift omhoog en evt de bak beetje af lieren, en je staat zo weer op het droge.

Lijkt me ergens in duitsland genomen. Zo te zien bij de beruchte bruinkoolmijnen in de buurt.

klopt (was wel ergensin duitsland ja maar waar ik heb geen iede meer van lossen er wel vaker) doen we ook altijd maar wilden ook niet toen we bijna het weggetje op waren bleef de schteras achter het ploegs poor hangen we hebben er bijn a4 uur gestaan

boer moest andere collega helpen zat ook vast

maar dit gebeurt dagelijks met dit werk

grt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Lijkt me ook dat de ketting 2 keer knapt. En die kerel die naast de kraan loopt heeft ook nog geluk dat ie geen onderdelen om zijn oren krijgt.

Sinds een collega van mij een stuk van zo'n ketting via de voorruit binnen kreeg, doen we er gewoon en touwtje tussen. Werkt ideaal en vangt ook nog eens de ergste klappen op als een van de twee even niet oplet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
moest je ook mijnsteen laden daar?

Yep. Je kent de heerlijkheid dus ook al:p?

Was al gewaarschuwd voor de chaos, maar dat was ook niet teveel gezegd. Wel vriendelijke lui. Vooral die ouwe bij de weegbrug wil graag prate. Maar Limburgs met een dikke havanna in je mik is toch niet echt goed te volgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Yep. Je kent de heerlijkheid dus ook al:p?

Was al gewaarschuwd voor de chaos, maar dat was ook niet teveel gezegd. Wel vriendelijke lui. Vooral die ouwe bij de weegbrug wil graag prate. Maar Limburgs met een dikke havanna in je mik is toch niet echt goed te volgen.

haha ja klopt ja dat ken ik ja. ben dr 1 keer geweest met een combi.

maar was blij dat ik weer boven stond wat een smeerbende.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Op foto 2 en 3 is te zien wat er allemaal bij komt kijken om een beetje grind kwijt te raken :D. Deze foto's zijn genomen in het pittoreske Niftrik.

Gr. Koos.

Herkende meteen het terrein van van Nieuwpoort in mijn Pittoreske Dorpje :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Eerst trokken ze met een staalkabel van ongeveer 2 cm doorsnee.

Toen die brak probeerde ze een kabel die dubbel zo dik was, maar die brak ook.

Dat is dus ook gelijk de rede dat je nooit langs de kabel moet gaan staan als er iemand losgetrokken moet worden. dit geldt het zelfde voor auto. je raakt zo een been kwijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het is een haakarmwagen. Dat grijze kastje aan de zijkant is het radiografische aansturing. Het is weer eens wat anders.

Mijn vorige wagen was een MB econic, ook geen standaard model en erg lang voor kleine wijken en winkelcentra.

post-2228-1394780721,7041_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mijn werkgever heeft 3 perswagens om het oud-papier op te halen.

is iedere keer weer afwachten of je de woonwijk in kan ivm geparkeerde auto,s.

maar normaal rij ik op de containerwagen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
mijn werkgever heeft 3 perswagens om het oud-papier op te halen.

is iedere keer weer afwachten of je de woonwijk in kan ivm geparkeerde auto,s.

maar normaal rij ik op de containerwagen

Ik rij ook regelmatig voor verenigingen, oud papier ophalen. Het lastigste vond ik dat die mensen van de verenigingen nooit snappen waar ze in een dode hoek staan. Of als je net wil optrekken, steek er nog net iemand voorlangs over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik rij ook regelmatig voor verenigingen, oud papier ophalen. Het lastigste vond ik dat die mensen van de verenigingen nooit snappen waar ze in een dode hoek staan. Of als je net wil optrekken, steek er nog net iemand voorlangs over.

dat doe ik ook ik rij 5 verenigingen per maand.

of ze blijven op de treeplank staan als je wil achteruit rijden en dan slaat de motor uit.:D

iedere vereniging is wel wat.

welke regio rij jij ray?

ik in het gooi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik rij in limburg-noord. Binnen gemeente Venlo. De eerste keer dat ik papier inzamelde, moest ik een krappe bocht maken. 3 personen stonden tussen een ford en mij. Ik zwaaide naar de ford uit.

Ik dacht dat als ik stap voets erdoorheen zou gaan. Dat er dan wel iemand zou zijn die stop zou roepen als het niet ging.

Niets is minder waar; men riep stop toen ik ertegen zat. Dat was de eerste en laatste keer dat ik zo iemand nog vertrouw.:stom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mensen van de vereniging hebben totaal geen inzicht.

chauffeur dan gaan we daar in. staat er een viaduckt van 1,80LOL

ik zeg hou hoog denk je dat ik ben haha.

of bewoners die nog ff met de bak na rennen je bent de mijne vergeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden