Spring naar bijdragen
Marcel

Vivian in het UMC utrecht

Recommended Posts

mijn meissie is gisteren opgenomen in het UMC in utrecht .

Ze ligt daar tot morgen voor een reconstructie van haar vorige operatie .

De operatie is gelukkig genoeg goed gegaan en ze maakt vorderingen .

Zelf verblijf ik tijdelijk in een huis van het UMC .

Dat scheelt ook weer met de afstand om die iedere keer te rijden ...

Maarja als dat niet ging was het ook geen probleem.

De hoofdzaak is dat mijn meissie weer beter wordt en weer alles kan wat ze vroeger ook kon ..

Voor de mensen die Vivian en mij al succes hebben gewenst jongens & meisjes BEDANKT

Grz --== Marcel & Vivian ==--

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goed te horen dat alles goed is verlopen.

Wens haar beterschap en sterkte toe, jij ook natuurlijk en een dikke knuffel vaan die twie Limburgers oet ut pruusjes

Marion en Noud

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goed om te lezen dat de operatie voorspoedig is verlopen en dat ze vorderingen maakt.

Fijn dat je een beetje in de buurt kan blijven.

Ik hoop dat jullie snel weer huiswaarts kunen keren en dat Vivian weer snel hersteld zal zijn.

Gé

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mooi dat het al de goede kant op gaat in ieder geval:tu:

Maar toch is het nooit zo'n vrolijke bedoening, met al die witjassen om je heen.

Daarom ook voor jullie beiden veel sterkte en succes, en inderdaad maar vlug weer terug naar Limburg:ja:

Maarten

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Belinda

Vivian, wij wensen jou een voorspoedig herstel, heel veel sterkte

Marcel jij ook sterkte he, verzorg ze maar goed

Groetjes Hans & Bel

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo allemaal

Ik wou iedereen bedanken voor alle berichtjes die ik gekregen heb...

Op dit moment gaat het met me het is nog niet op en top veel pijn maar dat zal wel komen dat de pijnstilling minder is dan in het ziekenhuis maar dat gaat helemaal goed komen.

Morgenvroeg heb ik al gelijk therapie gelijk om 8.30.

De operatie is als volgt gegaan om 13.30 ben ik naar de o.k gegaan veel gelachen nog daar was best wel gezellig en een hele leuke en knappe narcotiseur maar de leuke vent gaf me wel een leuke spuit dat ik gelijk van de wereld was.

Na de operatie op de uitslaapkamer vroeg ik gelijk om drinken en dat kreeg ik ook een beker water bleef binnen en even later mocht ik naar de afdeling.

Op de afdeling werd ik verzorgd en ze vroege wat ik wou drinken en ik zei koffie.

En de koffie kreeg ik ook en gelijk vroegen ze me wat ik wou eten kreeg een beschuit met kaas wat ze gaven me iets lichts want het warm eten kwam eraan.

En het smaakte me heerlijk.En ik kreeg later op de avond me toch nog honger maar ik had niets meer liggen helaas wachten tot de volgende morgen gelijk om 8.00 toen ik wakker werd kwamen ze vragen wat ik wou eten en natuurlijk weer honger en zin in koffie.

Maar toen ik alles weg had zoals de drain,infuus vroeg ik nadat ik me was gaan wassen aankleden of ik een sigaret mocht gaan roken en daar had ik zin maar dat mocht nog niet.

Nog een tijdje gewacht toen kwam de verpleegster me zeggen dat ik mocht gaan roken en die sigaret die smaakte me toch lekker.

Na 2.5 uur kwam ik terug op de afdeling de verpleging was al bezorgd omdat ik zo lang weg was geweest.

Later kwam de arts nog om me te vertellen wat ze gedaan hadden ze hebben bindweefsel weg gehaald en een stukje van mijn nekwervel afgefreesd.Nu moet het allemaal goed komen.

Tot vanavond dan we waren even naar de stad geweest en in een keer wij zaten op de rechterbaan komt er een gek die wou nog even tussen ons en een vrachtwagen in en we moesten uitwijken naar rechts gelukkig geen aanrijding gekomen maar door de uitwijking kreeg ik een flinke dreun aan mijn rechterkant op operatiekant.

Gevolg dat we vanavond op de EHBO zaten maar gelukkig was er niets kapot van binnen de spieren hebben alles opgevangen.

zo dat was het even voor vandaag....

Groetjes Vivian

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Pfft,, voor hetzelfde geld had het een stuk slechter kunnen aflopen , dat autoritje , gelukkig geen ernstige gevolgen.

Heel veel succes met je therapie en hopelijk kom je er weer aardig boven op.

Gé

bewerkt door Gé--
iets te veel persoonlijke info weggehaald

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Bert-Vossie

Aan de ene kant een goed bericht, en aan de andere kant toch schrikken.

Ben in ieder geval blij dat de operatie goed is gegaan Viv en dat je herstel spoedig zal verlopen. Ik hoop als het lukt dat ik je zaterdag zie. Sterkte:tu::tu:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

eyeye voor als die kale het niet heeft doorgegeve

nog sterkte met de revialidatie(scrabllewoord:D)

en laat je ventje maar lope met die koffiekan hoor :ja:

btw marcel nog bedankt he :tu:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast routier
Vivian heel veel beterschap en marcel heel veel sterkte en hoop dat ze gauw weer naar huis mag en fijne feestdagen thuis . ;)

Kijk eens naar de datum:D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites