[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Misverstanden.


Nr one

Recommended Posts

  • Forumlid

Sommigen schijnen de mail niet juist te lezen, dan wel te interpreteren die ik enige tijd geleden heb verstuurd.

Er werd mij net op een topic op een ander forum gewezen, waarin werd gesuggereerd dat als men op een ander forum actief is, hier het account zou worden gebanned (en er op reageren schijnt ook niet te mogen gezien de verwijderingen )... Dit is gewoon BULLSHIT (om het maar netjes te noemen). Men zou daar ook andere namen moeten aannemen om niet tegen een ban op CF aan te lopen...Klinkklare onzin van iemand die een vete tegen ons en onze sponsors aan het voeren is. Ik begrijp niet dat een bondsman niet door diezelfde bond op zijn dingen wordt gewezen. Dit zet diezelfde bonden eerder in een negatief daglicht als in een positief daglicht.

Daarom wil ik bij deze dus duidelijk maken dat het gewoon onzin is en niks anders als proberen het CF de grond in te boren..

Toch jammer dat sommige mensen op die manier willen leven.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Erg sneu dat mensen zich tot een dergelijk niveau verlagen en proberen stemmen te winnen door hun eigen onsympathie te spiegelen op anderen.

Meningen zijn dus niet altijd eigen meningen, en dat wetende maakt het omgaan met derkelijke berichten (kritiek) een stuk makkelijker.

Keep on going Freddy & CF!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Tussen Tol en Cf zijn in het verleden ook enige strubbelingen geweest welke (gelukkig) uit de wereld geholpen zijn.

Dus wie weet , als er van beide zijden een wil is moet dit toch ook op te lossen zijn dunkt me.

Gé

Deze niet Gé, daar heb ik de wil niet voor.... Tussen Transport Online en CF waren er communicatiestoornissen.. Dat is hier niet het geval.

Het is niet anders. In elk geval is OpperFreddy niet vergeten.. :D ..Er wordt nog aan me gedacht .. is ook wat waard...

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zeg nooit , nooit ;) , gezien de publicatie,s en blokkade in het verleden tussen Tol en CF had ik ook niet verwacht dat jullie ooit nog op één lijn zouden komen , gelukkig bleek dit wel te kunnen.

Hoewel ik het wel jammer zou vinden als de deur definitief dicht zou blijven als men aan zou geven zich aan de opgestelde forumregels zou houden om de simpele reden dat men hier een goede aanvulling zou kunnen geven op allerhande vragen over arbeidsvoorwaarden , rechten en plichten.

Niet dat ik het altijd met ze eens was , verre van dat zelfs maar zij hebben er ook mede aan bijgedragen dat dit forum zo floreert.

Gé ( die op dat forum ook niet onder zijn eigen of andere naam geregistreerd staat )

Het is maar 1 persoontje die hier niet welkom is...Wat de rest doet moeten hun zelf weten, die hebben geen ban, geen moderatie of iets dergelijks.

Het gaat er in elk geval om dat men hier geen ban krijgt als men ergens anders ook actief is, Wat dus wordt gesuggereerd.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

is deze persoon ook al met het forum bezig.

zo maakt hij alles wat met de chauffeurs te maken heeft kapot.

ook de unittruckers probeert hij zo naar de kloten te helpen.

volgens mij is deze persoon heeeeeeeel erg ziek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

zouden jullie daar nu eens niet boven moeten gaan staan :stom:

snap niet dat hier nog een topic aan gewijd wordt

laten we wel wezen ik noem man en paard ruud /chauffeurinopstand

is in het heetst van de strijd te ver gegaan en dat heeft hem een ban opgeleverd terecht of onterecht dat maakt niemand hier uit behalve het adminteam

wat er daarna gebeurd is dat ruud uit pure frustratie alles in de strijd heeft geworpen tot een oproep aan bondsleden aan toe om de sponsors vanCF

te boycotten te belachelijk voor woorden

dat is gelukkig niet gelukt dat is gebleken

dat freddy daar behoorlijk boos over is en blijft is heel begrijpelijk

daaarom komt dit nooit meer goed denk ik dan

ik heb mij daar aangemeld omdat ik toch graag on speaking terms wil blijven met de bondsjongens

heb daar ook aan gegeven dat ik gewoon mijn eigen naam zoals hier gebruik

en ik zie wel of hoe het gaat misschien krijg ik na dit stukje ook wel een ban

maar dat freddy zich hier nog gaat zitten verdedigen over een e-mail begrijp ik werkelijk niet

gr bollo overal en altijd:tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
maar dat freddy zich hier nog gaat zitten verdedigen over een e-mail begrijp ik werkelijk niet

gr bollo overal en altijd:tu:

Ik verdedig me niet tegenover een email, maar heb ook PB's gehad of het werkelijk zo is dat ze een ban zouden krijgen... Daarom heb ik dit geplaatst. Niemand krijgt een ban omdat ze ergens anders ook zitten..Dan hebben ze de mail niet goed gelezen als dat er uit wordt opgemaakt.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik verdedig me niet tegenover een email, maar heb ook PB's gehad of het werkelijk zo is dat ze een ban zouden krijgen... Daarom heb ik dit geplaatst. Niemand krijgt een ban omdat ze ergens anders ook zitten..Dan hebben ze de mail niet goed gelezen als dat er uit wordt opgemaakt.

--== Freddy ==--

HULDE :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik verdedig me niet tegenover een email, maar heb ook PB's gehad of het werkelijk zo is dat ze een ban zouden krijgen... Daarom heb ik dit geplaatst. Niemand krijgt een ban omdat ze ergens anders ook zitten..Dan hebben ze de mail niet goed gelezen als dat er uit wordt opgemaakt.

--== Freddy ==--

ok ja dat had je er niet bijgeschreven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ok ja dat had je er niet bijgeschreven

Niet helemaal duidelijk nee.. ik had getypt "Er werd mij net op een topic op een ander forum gewezen" dat was per PB binnen gekomen...(meerdere keren zelfs..:D)...

Daar gaat het dus om... dat er niemand wordt gebanned en dat dat niet in mn mail staat.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik ben ook wel lid van meerdere Forums, maar wat gaat een ander dat aan?:rolleyes:

Gewoon doorgaan met dat waar je goed in bent en voet bij stuk houden als het om een goed gemotiveerd onderwerp gaat.

En kwebbelaars of oproerkraaiers moeten hun heil maar elders zoeken....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Niet helemaal duidelijk nee.. ik had getypt "Er werd mij net op een topic op een ander forum gewezen" dat was per PB binnen gekomen...(meerdere keren zelfs..:D)...

Daar gaat het dus om... dat er niemand wordt gebanned en dat dat niet in mn mail staat.

--== Freddy ==--

Wat als jezelf gebant wilt worden Freddy?????:p Of is het geband?

Oh wel, vind dit forum het beste sinds de uitvinding van bier.:tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Sommigen schijnen de mail niet juist te lezen, dan wel te interpreteren die ik enige tijd geleden heb verstuurd.

Ik begrijp niet dat een bondsman niet door diezelfde bond op zijn dingen wordt gewezen. Dit zet diezelfde bonden eerder in een negatief daglicht als in een positief daglicht.

Toch jammer dat sommige mensen op die manier willen leven.

--== Freddy ==--

Je mail was duidelijk Freddy., maar nu ben je wéér suggestief bezig als oppersmurf. Zelf heb ik even op geen enkel forum gereageerd omdat het gevaar blijft dat onze/ mijn uitspraken verdraaid oftewel negatief worden vertaald. Dat zal soms best kunnen, wij zijn ook maar mensen, maar dat kan niet -altijd-.

Wat nu wéér gebeurd is, dat jullie het over iemand hebben die op eigen initiatief een forum opent, maar dat notabene Freddy, die toch beter moet weten, meteen de hele vakbond er weer bij haalt. DAT snap ik nou niet... Misschien dat er juist daarom een ander forum is opgestaan? Hier worden we als vakbondsleden immers allemaal over één kam gescheerd? Beetje jammer. Ik ben toch niet verantwoordelijk (want ik ben ook die vakbond omdat ik lid ben) voor uitspraken van iemand die bij dezelfde club zit? Of ik het er nu mee eens ben of niet. Of zien jullie dat anders? :confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik sluit mij bij de Spieker aan als het gaat om het "even niet reageren" hier, daar tot vorig weekeinde trouwens ook niet. Het door Freddy bedoelde bericht is inmiddels verwijderd, toch had ik daar op gereageerd, en, het kan een netwerkfout oid geweest zijn, ik heb een poosje hier niet in kunnen loggen...

Wel vind ik het jammer dat er van beide kanten (Freddy vs Ruud) blijkbaar geen enkele poging ondernomen wordt om op zijn minst weer "on speaking terms" te komen, we hebben elkaar nu en in de toekomst nodig en daarbij maakt het niks uit wie je bent of waar je bij wilt horen. Gezelligheid is natuurlijk een groot goed, maar ik mag toch hopen dat wij verder kijken dan alleen die mooie stoere auto waarmee we dat mooie ritje naar Bari "mogen" doen, de voorwaarden waaronder bedoel ik dus.

Groeten,

Marcus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik sluit mij bij de Spieker aan als het gaat om het "even niet reageren" hier, daar tot vorig weekeinde trouwens ook niet. Het door Freddy bedoelde bericht is inmiddels verwijderd, toch had ik daar op gereageerd, en, het kan een netwerkfout oid geweest zijn, ik heb een poosje hier niet in kunnen loggen...

Wel vind ik het jammer dat er van beide kanten (Freddy vs Ruud) blijkbaar geen enkele poging ondernomen wordt om op zijn minst weer "on speaking terms" te komen, we hebben elkaar nu en in de toekomst nodig en daarbij maakt het niks uit wie je bent of waar je bij wilt horen. Gezelligheid is natuurlijk een groot goed, maar ik mag toch hopen dat wij verder kijken dan alleen die mooie stoere auto waarmee we dat mooie ritje naar Bari "mogen" doen, de voorwaarden waaronder bedoel ik dus.

Groeten,

Marcus

marcus dat is helemaal waar wat jij daar zegt dat je elkaar nodig hebt enz enz daarom is het beter om on speaking terms te blijven

maar wat jij en spieker niet weten is wat er achter de coulizen zich afspeelt

ik heb nog wel een paar items die ik je zo kan laten zien

gr john

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden