[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Forum aanvulling


Nr one

Recommended Posts

  • Forumlid

Wij hebben de domeinnaam www.transportsites.nl geregistreerd en willen hier een soort startpagina van maken met allerlei links naar transportgerelateerde sites.

We zijn er al aan begonnen. Hij is een beetje in de forum huisstijl gebouwd. Nu doen we dus een oproep aan jullie om ons zoveel mogelijk links te sturen naar werkende sites opdat we die kunnen toevoegen en er een goede start pagina van kunnen maken.

Ook ideeen kunnen natuurlijk aangedragen worden.

www.transportsites.nl

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Links graag aanmelden via emailadres : links@transportsites.nl of klik op "link toevoegen" op de site (helemaal onderaan de pagina)..

En voor diegenen die het emailtje gemist hebben wat ik de deur heb doen uitgaan.. Staat ie hier ook :

=============================================

Het Chauffeursforum gaat uitbreiden .

Wij willen de plaats op het internet worden voor iedere chauffeur en hopen dit te bereiken door alle informatie die een chauffeur nodig is te kunnen verschafffen.

De eerste stap is inmiddels gezet.

Wij hebben de domeinnaam www.transportsites.nl geregistreerd . Hierin komen allerlei denkbare links naar transportgerelateerde sites op het internet.

Dit kan aangevuld worden door de gebruikers zelf dmv het aanmelden van een link..

Ook gaan wij binnenkort bezig met een portal, waarin men de laatste berichten van het forum, het laatste nieuws en nog wat interessante dingen kan vinden.

Maar het begin is er met www.transportsites.nl .

Wij hopen straks het eerste punt te zijn op internet waar de chauffeur komt kijken voor de informatie die men nodig is.

Tot ziens op www.chauffeursforum.nl en www.transportsites.nl

Het forumbeheer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En voor diegenen die het emailtje gemist hebben wat ik de deur heb doen uitgaan.. Staat ie hier ook :

=============================================

en anders heb ik er ook nog wel eentje, mag men zo hebben, heb hem toch dubbel......

(ja sorry, ik kon het niet laten!)

Benieuwd wat dit gaat worden!

Ik weet niet of je dit interessant vindt maar bij Truckstar zijn ze hier ook mee bezig/bezig geweest. Misschien idee om je sponsor eens te prikkelen?

http://www.truckstar.nl/links.asp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Links graag aanmelden via emailadres : links@transportsites.nl of klik op "link toevoegen" op de site (helemaal onderaan de pagina)..

En voor diegenen die het emailtje gemist hebben wat ik de deur heb doen uitgaan.. Staat ie hier ook :

=============================================

Het forumbeheer

heb hier op geklikt en 2x een mail verstuurd, deze beide retour gekregen dus volgens mij klopt er iets niet!!:confused:

dus dan maar ff zo

www.truckaidlimburg.nl site over onze stichting!

www.tralmeeting.com site over ons truckfestival in juni!

www.dafplace.nl site voor de echte Dafliefhebber

www.gasjeerbij.nl limburgse trucksite

www.powertrucks.nl site met veel mooie foto's

gr.Den

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Inmiddels ook www.chauffeursportaal.nl aan de gang.

Dit is nog een oudere versie.. Hierin gaan we de komende tijd aardig grasduinen om het goed voormekaar te krijgen.

Dit is een vbulletin ge-integreerde portal. Waar we moeten zien of het nog uitgebreider kan worden.

--== Freddy ==--

:confused: dat wordt wel erg technisch.

Jullie zijn er goed mee bezig! :ja:

grtz Joost

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden