Spring naar bijdragen

Trekker gestolen


Nr one

Recommended Posts

  • Forumlid

Gestolen Scania Trekker met het Kenteken BH-RX-44, Chassisnummer 04418368, type R114 LA 4x2 NA 340.

De combinatie in ontvreemd tussen zaterdag 14 februari 19.00 uur en zondag 15 februari 15.00 uur vanaf het terrein van Kreeft Opleidingen aan de Stroom 1

(Logistiek Centrum) te Hoogeveen. De oplegger is op zondag 15 februari omstreeks 15.00 uur aangetroffen op de vrachtwagenparkeerplaats van het Shell

Tankstation Smalhorst aan de A28 ter hoogte van Beilen (Oostbaan., richting Groningen).

Er is door ons aangifte gedaan van de diefstal bij de regiopolitie Drenthe, deze hebben het bericht hiervan verspreid via de Meldkamer Drenthe.

Het betreft een lesvoertuig voorzien van een "kabel dubbele bediening" en extra spiegels (zie foto's)

Verder is het voertuig voorzien van skirts, de zijafscherming en spatborden zijn in kleur (rood metallic) gespoten.

Getuigen kunnen zich melden via info@kreeftopleidingen.nl of bellen met Kreeft Opleidingen, telefoon: 0528-26 55 77.

Uiteraard kan ook de politie worden gewaarschuwd.

post-1-1394780773,8527_thumb.jpg

post-1-1394780774,4194_thumb.jpg

post-1-1394780774,9883_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Bij ons ook al eens gebeurd een paar jaar terug... Oude Scania 93 'gewoon' door het hek gereden en meegenomen 's nachts:(

Het ding is enkele dagen later teruggevonden langs de A1 bij Tol Negen, netjes in de rij geparkeerd met een wildvreemde trailer er aan.

Dit soort dingen gebeurt gewoon op bestelling, waarschijnlijk stond die trailer ergens vol en is (níet op de plaats van bestemming) gelost met behulp van dat terreintrekkertje...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hierbij een update,

De trekker is vandaag rond 16.00 uur gesignaleerd op de ring rond Antwerpen en om 18.00 uur op de A17 richting Moerdijk Zevenbergen.

Het lijkt erop dat hij weer terug in het land is, maar nog niet bij ons dus.

Groeten,

Gert-Jan Kreeft

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik heb mij speciaal hier voor aangemeld. Om even een reactie achter te laten. Ik heb zelf ook rijles gehad op deze Scania en mijn examen gereden. Het is gewoon te idioot voor woorden dat je geen eens meer van ander mans spullen af kan blijven.:mad:

"tussen zaterdag 14 februari 19.00 uur en zondag 15 februari 15.00 uur" Hier moet gewoon iemand op hebben gewacht, of net hebben geweten dat deze trekker buiten heeft gestaan. Voor zo ver ik weet staat de trekker altijd binnen als er aan het eind van de dag niet meer mee gereden word. Hoop dat de trekker zonde schade weer terug komt bij Kreeft.

Ik zal dit topic wel even volgen ben benieuwd of er meer info komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

De auto is gisteravond weer teruggevonden in Klundert, de banden zijn lek en het interieur is totaal vernield.

Morgen komt hij weer naar Hoogeveen.

In ieder geval bedankt voor de medewerking en mede dankzij het chauffeursforum hebben wij een beeld waar de auto al die tijd heeft rondgereden.

Groeten,

Gert-Jan Kreeft

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden