[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Forumdeel Truck en styling ofzo?


Danny1983

Recommended Posts

  • Forumlid
ja ik rij op die mercedes en ik heb hem ook betaald LOL

ik zie dat jij uit de buurt komt danny1983....

Ja kom uit oud-beijerland.

Dacht al dat je de eigenaar was van road jet.

Maar wist niet zeker of jij nou op die benz zat.

Ik zie je met regelmaat rijden dus vandaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
  • 2 years later...
Truckstyling fotos ??

daar heb ik er nog wel een paar van !!!

img8233borderdz0.jpg

img8240borderxa5.jpg

img8243borderhk7.jpg

img8244bordersc4.jpg

img8249bordermz2.jpg

img8241borderyp5.jpg

img9058border.jpg

beter gezegd, wat is hier niet aan gestyld !!!

en met alle tegenzin, hij moet toch naar de keuring...

rek eraf, lampjes afplakken, andere bolletjes overal in, kenteken erop.. 't is wat!

img9074border.jpg

img9073border.jpg

P.S. geen dura brights !!! darvoor moet je veel poetsen om ze zo te krijgen:angel::tu:

meer interieur foto's :

Special Interior Fotoalbum

Toch wel lullig, zo'n mooie foto's, en geen enkele reactie erop.

Maar nu weet ik waarom meneer failliet is: vanwege die LCD die tegen het bovenbed aan hangt. Tijdens het rijden heeft hij natuurlijk daarna zitten kijken, maar omdat je dan je nek 180 graden moet draaien, is hij natuurlijk ergens tegen aan geknalt. En die laatste foto heeft hem genekt, daar staat een keer wel z'n kenteken op...

Maar effe serieus: waarom doe je zo'n LCD tegen dat onderbed? Hoe kun je die dan kijken? Moet je buiten voor de cabine gaan staan? Of heeft DAF ook van die stoelen die 90 graden kunnen draaien? Vind het beetje onhandige plaats voor zo'n LCD. Tenzij het geen LCD is maar een spiegel. Als je dan 's-ochtends wakker word met een ochtenderectie, zet je mooi je spiegel LCD aan en kan je rechterhand met het ochtendritueel gaan beginnen terwijl meneer Nagtegaal mooi zichzelf bezig ziet :banaan:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het heeft een tijdje geduurd maar de eerste positieve reacties zijn nu dus geplaatst, ik had het wel wat eerder verwacht.

Shompie, wat zijn dan de positieve reacties? Het meest positieve, als ik mezelf effe citeer is: "nu weet ik waarom meneer failliet is".

Ja ok, dat van de ochtenderectie was ook wel positief misschien.... :banaan:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Afgezien van die verschrikkelijke koeienvanger vind ik de buitenkant wel mooi,de binnenkant vind ik helemaal niks.Er moet mee gewerkt worden en niet dat je een halve dag aan het poetsen bent.Geef mij maar gewoon een standaard interieur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgezien van die verschrikkelijke koeienvanger vind ik de buitenkant wel mooi,de binnenkant vind ik helemaal niks.Er moet mee gewerkt worden en niet dat je een halve dag aan het poetsen bent.Geef mij maar gewoon een standaard interieur.

Koeievanger? Je kan wel zien dat jij niet uit Eindhoven komt (wou bijna schrijven niet uit Brabant). Wij noemen dat een "Turke-Butser"...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden