Spring naar bijdragen

duitse truckchauffeur krijgt telefoonnummer van forumlid meisje


Recommended Posts

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
zitten de spiegels aan de rechterkant er nog wel aan???dit was wel een hele krappe inhaalmanoeuvre.

:ja: ja de spiegels zitten er nog aan:p paste allemaal precies...

verder ben ik geschrokken wat voor reacties er op mijn filmpje zijn gekomen...

het enigste wat ik er op dit moment op wil zeggen is dat van de meeste reacties die zijn gegeven ik de beredenering wel van snap, maar op t moment dat ik dit filmpje maakte heb ik niet meer mijn ogen van de weg afgehaald dan ik normaal doe tijdens een inhaalactie...

en enigste wat anders was dat ik een telefoon in me handen had om te filmen...

En die duitser had zelf de keuze om te reageren op melanie d'r "versier" poging..

Zodra dat die jongen t telefoonnr had ben ik ook voor m gaan rijden...

Het filmpje was dan ook alleen maar bedoeld als een lolletje...

Als er hier verder nog reacties op zijn zou ik ze liever zien via PB dan dat er weer een onzinnige discussie hier ontstaat...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ja inderdaad, heb terecht gele kaart gekregen van moderators...en accepteer dit gewoon...

daarom heet ik kwajongen!

Een vent met ballen... dat mag ik wel...

Maar we hebben nu eenmaal allemaal ons zegje gedaan daar zijn bepaalde regels uit naar voren gekomen, waar wij ons zo goed en kwaad als het gaat aan houden...

--== Freddy ==--

P.S het wordt normaal NIET door de admins openlijk meegedeeld of er iemand een kaart heeft of niet...ook niet als anderen er om vragen. Daarom vind ik het ook erg sportief dat je het zo ruiterlijk neerzet dat je er zelf 1 hebt gehad..chappeau

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ik noem niet kwajongen en heb ook al een kaart geaccepteerd :angel:

Jij een kaart ??? ken ik me niet voorstellen.. :D :D...

ach wat stelt een kaart nu voor... is even om aan te geven dat er een lijn is overschreden.... het is dan aan de persoon zelf om het even op zich te laten inwerken...en na een tijdje is die weer verlopen...dus het valt allemaal wel mee.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Belinda
Ja inderdaad, heb terecht gele kaart gekregen van moderators...en accepteer dit gewoon...

daarom heet ik kwajongen!

:tu::sjalom:

Kwajongen, heb toch een leuk (en serieus) gesprek met je gehad verleden jaar hoor, kattekwaad mag zo nu en dan wel:D:D

Sluit me helemaal bij Freddy aan, dat je het hier zelf neerzet :tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden