Spring naar bijdragen

duitse truckchauffeur krijgt telefoonnummer van forumlid meisje


Recommended Posts

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

Ik ben normaal niet zo'n moraalridder maareehh.. bestuurder die zich bezig houdt met filmen en de andere bestuurder met het lezen van een telefoonnumer en deze invoeren zijn bij mij toch echt acties waarbij je toch iets meer afgeleid wordt tijdens het rijden.

Maar het spreekt weer in jullie voordeel dat beide vrachtwagens redelijk netjes rechtdoor blijven gaan te zien in de spiegels...

Verder boeit het me niet echt veel dat ze naast elkaar bleven rijden, was een 3 baans weg en ook niet zo druk. Alleen als ik bezig ben met andere dingen zoals naar links en rechts kijken e.d. ga ik toch vaak uit koers.. laat staan als ik tegelijkertijd ga zitten filmen of briefjes lezen, maar dat zal wel aan mij liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mooi verhaal Fred! je hebt ons hier allemaal aan t denken gezet!!! Het geintje had wel degelijk een keerzijde (door meerderen omschreven) en ik zou voorstellen: dames blijf vooral de melige buien filmen maar een camara vasthouden is misschien meer t werk voor een bijrijdster?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Hallowed

Dit gaat de verkeerde kant op!

Beste mensen:

kwajongen heeft me aangesproken op msn en beseft dat hij verkeerd bezig was.

De oorzaak: hij begreep mij in iets totaal verkeerd en raakte daardoor behoorlijk opgefokt.

Ik wil niets goed praten, iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden en teksten, maar hier ligt een stukje onwetendheid bij kwajongen.

Ik probeer het uit te leggen, niet te vergoeilijken:

heel veel doof geboren mensen hebben op een bepaalde manier moeite met taal. Overdrachtelijke tekst is dan heel moeilijk. Dat klinkt voor iemand die het niet kent heel raar, maar ik heb dat vaker mee gemaakt.

Een uitdrukking of spreekwoord word dan vaak letterlijk genomen. Maar hij is niet met taal opgegroeid zoals wij, dat zie je ook in zijn schrijven.

Hij heeft een opmerking van mij helemaal verkeerd begrepen, daar over heeft hij via msn excuses gemaakt.

Ik begrijp het wel en ik hoop ook dat hij er een beetje leer uit trekt. Wij hebben het in ieder geval uitgepraat en ik hoop dat het beheer dat stukje even wil verwijderen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het is ook wat, hebben twee van de drie doven forum leden bijna ruzie over niks.:p Weet niet of ik er nou om moet lachen of huilen......... lach maar dus.

Oh, Melanie, nog niet zo heel lang geleden werden meisjes die iets met een duitser hadden kaal geschoren:D, pas maar op.

Oh, ik rij ook strikt binnenland, geen grappen he manneke, anders sturen we een IBM.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast solanum

pfff, als ik dit hier allemaal zie en lees, kinderen horen thuis op de schoolbanken en niet in een vrachtwagen... als ze dan een ongeluk of wat dan ook hebben, dan komen ze janken...ja sorry hoor....ben blij dat ik kinderen met een hoger verantwoordelijksgevoel dan sommigen hier.... bij deze ben ik het dan ook volledig eens met hallowed... groeten uit belgië

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Hallowed

Waar heb je die dan gesproken? Weet je dat nog en ook met wat voor een auto hij op pad was? Wij zijn namelijk niet met zo heel veel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Die heb ik gesproken bij venlo in 2000 toevallig weet ik dat nog omdat ik net mijn rijbewijs een week had en ik zenuwachtig op mijn kaart aan het kijken was met veel gezucht en hij stond naast mij en zag het lachend aan en hij nam mij mee voor koffie om tot rust te komen en gaf toen tips zoals opschrijven enzo en schreef toen op papier dat liever een uur te laat dan helemaal niet ondanks dat hij aan gaf dat hij het druk had maakte hij toch tijd voor mij.

en dat papiertje heb ik nog lang op het dashboard gehad.

Ik heb geen idee waar hij reed en ben hem ook nooit meer tegengekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Melanie!

Hier in Nederland hebben ze scholen waar de leerlingen meer verandwoordelijkheids gevoel krijgen door het werkent te leren.

Dus dit houd onder andere in mee rijden op de vrachtwagen en zo leer je dus meer dan uit boekjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

kijk als die meiden een geintje uithalen vind ik geweldig ik kan me voorstellen dat op zulke afstanden de verveling wel eens toeslaat

Maar blijft een feit dat verkeer een serieuze zaak is één moment je koppie er niet bij kan fataal aflopen

We hoeven er niet om heen te draaien dingen die niks met het rijden te maken hebben lijden enigzins af : telefoon/tomtom enz.

Ik betrap mezelf er ook op als ik bijv al de broodbak tevoorschijn haal ongemerkt dan kijk je even niet op de weg

Maar dat de dames hun tijd aangenaam proberen te overbruggen begrijp ik ook ............groeten een bakwagenchauffeurtje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Melanie!
kijk als die meiden een geintje uithalen vind ik geweldig ik kan me voorstellen dat op zulke afstanden de verveling wel eens toeslaat

Maar blijft een feit dat verkeer een serieuze zaak is één moment je koppie er niet bij kan fataal aflopen

We hoeven er niet om heen te draaien dingen die niks met het rijden te maken hebben lijden enigzins af : telefoon/tomtom enz.

Ik betrap mezelf er ook op als ik bijv al de broodbak tevoorschijn haal ongemerkt dan kijk je even niet op de weg

Maar dat de dames hun tijd aangenaam proberen te overbruggen begrijp ik ook ............groeten een bakwagenchauffeurtje

Ben ik volledig met je eens!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier in Nederland hebben ze scholen waar de leerlingen meer verandwoordelijkheids gevoel krijgen door het werkent te leren.

Dus dit houd onder andere in mee rijden op de vrachtwagen en zo leer je dus meer dan uit boekjes.

Daar heb je gelijk in Mel. Maar door deze 'geintjes' leer je wel verkeerde dingen.;)

kijk als die meiden een geintje uithalen vind ik geweldig ik kan me voorstellen dat op zulke afstanden de verveling wel eens toeslaat

Maar blijft een feit dat verkeer een serieuze zaak is één moment je koppie er niet bij kan fataal aflopen

We hoeven er niet om heen te draaien dingen die niks met het rijden te maken hebben lijden enigzins af : telefoon/tomtom enz.

Ik betrap mezelf er ook op als ik bijv al de broodbak tevoorschijn haal ongemerkt dan kijk je even niet op de weg

Maar dat de dames hun tijd aangenaam proberen te overbruggen begrijp ik ook ............groeten een bakwagenchauffeurtje

Als je je broodbak pakt dan belemmer je het andere verkeer niet. Want je rijdt dan, neem ik aan, gewoon op de rechter rijstrook. Het voorbeeld hier is dat er 2 inhaalacties vlak achter mekaar plaats vinden. Eerst van de jongen in de groene scania en daarna Sabine die ernaast gaat. Dat hinderd het verkeerd juist wel.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Melanie!

Als je je broodbak pakt dan belemmer je het andere verkeer niet. Want je rijdt dan, neem ik aan, gewoon op de rechter rijstrook. Het voorbeeld hier is dat er 2 inhaalacties vlak achter mekaar plaats vinden. Eerst van de jongen in de groene scania en daarna Sabine die ernaast gaat. Dat hinderd het verkeerd juist wel.;)

Wij belemmerde niets!!! Er waren 3 rijstroken dus er was er nog eentje vrij!! en voor de rest wou niemand inhalen of zat dicht op die duitse jongen of dicht achter ons!! en als je je brood pak en je rijd ook op zo,n weg want wij hadden ook een recht lopende weg... zie je dus ook in waren even niets. dus ik vind dat antwoord wat Trucker-hendrik net gaf heeel mooi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Daar heb je gelijk in Mel. Maar door deze 'geintjes' leer je wel verkeerde dingen.;)

Als je je broodbak pakt dan belemmer je het andere verkeer niet. Want je rijdt dan, neem ik aan, gewoon op de rechter rijstrook. Het voorbeeld hier is dat er 2 inhaalacties vlak achter mekaar plaats vinden. Eerst van de jongen in de groene scania en daarna Sabine die ernaast gaat. Dat hinderd het verkeerd juist wel.;)

Stefan als ik opzij kijk kan ik ook ongemerkt iets naar links/rechts afdwalen op dat moment hinder ik het verkeer dus ook maar dit word weer een gevalletje welles/nietes ik heb mijn mening gegeven en daar blijf ik bij ........soms is het wel handig om dingen eens van twee kanten te bekijken :mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Kan het dan nu weer on-topic aub....

De een heeft nu eenmaal een andere mening dan de ander, niet gelijk met strond gooien......:confused: Meningen worden niet altijd gedeeld, maar normaal reageren kan geen kwaad denk ik

Beetje kinderachtige reacties hier:stom::eek:

Mee eens!!! Had net ook een hele speech getypt maar de internet verbinding viel weg :confused: Merk het de laatste tijd jammer genoeg steeds vaker dat door een verschil van mening elkaar meteen moet afbranden hier :(

ff on-topic : Schitterend filmpje en je moet wat om de tijd te doden op lange afstanden!! Wat ik allemaal al niet gedaan heb achter het stuur om het voor mezelf leuk te houden op de verre ritten :D Ben het wel eens met de mensen die zeggen dat het onveilig is.. Had ook liever gezien dat Mel het filmpje had gemaakt!! En over dat inhalen tsjaa daar kun je lang over doorgaan maar echt handig was het niet natuurlijk ;) Maar goed, wat doen de meeste chauffeurs als ze een vrouw zien met de juiste maten :D Kijk een keer naar jezelf en niet teveel naar een ander en dan komt het helemaal goed met iedereen LOL

gr Danny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast frankie

Een dikke Mercedes 410:DLOL.

zitten de spiegels aan de rechterkant er nog wel aan???dit was wel een hele krappe inhaalmanoeuvre.

Link naar opmerking
Deel via andere websites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden