[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

vermissing hond


atie labelle

Recommended Posts

  • Forumlid

weet je al wat meer, over je hond, ik hoop echt dat je haar terug vind, ik heb de foto gezien en zag een beker dus het is een rashond is ze niet gestolen door iemand die er belang bij heeft om hier in nederland of belgie te gaan fokken, misschien een idee om de boxerclubs na te trekken het dier is geld waard en voor geld doen mensen rare dingen ook kun je eens op marktplaats gaan kijken of zij niet te koop word aangeboden, en er is een landelijk nummer voor asiels moet het even opzoeken ik wens je sterkte weet wat het is als een dier vermist word gr wilma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

hallo.

het is inderdaad te gek voor woorden hoe krijg zo,n iemand dat verzonnen om z.n hoofd te verven belachelijk gewoon,maar zo zie je,mensen zijn tot alles in staat ik geef ook de hoop niet op alhoewel ik de wanhoop nabij ben hoor,maar wat ik al zei jou verhaal geeft me een beetje hoop.en ik blijf ook steeds adverteren op marktplaats.

groeten atie.

ps bedankt voor je berichtje,

QUOTE=Free Spirit;193167]Nee het was inderdaad niet gemakkelijk om haar terug te krijgen. Je kan nl geen aangifte doen van diefstal, verduistering of ontvoering (ik noem maar iets .....) De politie raadde ons aan om een advocaat in de arm te nemen en een procedure te beginnen. Voor mijn gevoel te zot voor woorden maar goed .....

Wij hebben contact opgenomen met deze "mevrouw" en haar duidelijk gemaakt dat hoe dan ook Sam weer naar huis kwam. Simpel! Dus de volgende dag naar Soest en hond gehaald. Die ze graag afstond omdat ze in de veronderstelling was dat anders de politie haar kwam halen. Hoe ze op dat idee kwam weet ik niet meer .... ;)

Leuk detail is wel dat ze het arme beest kompleet kaal hadden geschoren en het koppie zwart hadden geverfd zodat ze niet herkenbaar was ...

Wat bij ons de bal aan het rollen bracht was vooral veel praten met mensen ; vragen of ze wat gezien/gehoord hebben. Steeds weer vragen of iemand haar ook gezien had ... Oproepen via plaatselijke kranten of websites met alleen regionaal nieuws.

Sterkte en succes !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

hallo wilma,

bedankt voor je e-mail,

nee ik heb haar nog steeds niet terug

ik ben de wanhoop nabij,weet nu echt niet meer wat nog meer te doen om haar terug te krijgen.

groeten atie,

weet je al wat meer, over je hond, ik hoop echt dat je haar terug vind, ik heb de foto gezien en zag een beker dus het is een rashond is ze niet gestolen door iemand die er belang bij heeft om hier in nederland of belgie te gaan fokken, misschien een idee om de boxerclubs na te trekken het dier is geld waard en voor geld doen mensen rare dingen ook kun je eens op marktplaats gaan kijken of zij niet te koop word aangeboden, en er is een landelijk nummer voor asiels moet het even opzoeken ik wens je sterkte weet wat het is als een dier vermist word gr wilma
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

tjee meis vind het erg voor je ik heb zelf drie hondjes en ben er stapel mee, vroeger hadden wij een maltezer die ook drie dagen vermist was hij was door het raam gesprongen bleek later wij dachte dat ie gestolen was maar we hebben haar gelukkig toen terug gevonden, dus weet wat je voelt ik blijf je volgen en hopelijk komt er goed nieuws knuf van mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

hallo butterfly.

bedankt voor je e-mailtje.

hou aub ogen en oren open ik weet niet meer wat te doen om haar terug te krijgen.

bedankt atie.

tjee meis vind het erg voor je ik heb zelf drie hondjes en ben er stapel mee, vroeger hadden wij een maltezer die ook drie dagen vermist was hij was door het raam gesprongen bleek later wij dachte dat ie gestolen was maar we hebben haar gelukkig toen terug gevonden, dus weet wat je voelt ik blijf je volgen en hopelijk komt er goed nieuws knuf van mij
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

butterfly ,

heb jij dat landelijke nummer voor die asiels nog gevonden????

groeten atie.

tjee meis vind het erg voor je ik heb zelf drie hondjes en ben er stapel mee, vroeger hadden wij een maltezer die ook drie dagen vermist was hij was door het raam gesprongen bleek later wij dachte dat ie gestolen was maar we hebben haar gelukkig toen terug gevonden, dus weet wat je voelt ik blijf je volgen en hopelijk komt er goed nieuws knuf van mij
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • Forumlid

Hoeft idd geen Pool te zijn, het kan ook een Roemeen of een andere oostblokker zijn. Mijn ervaring in die landen en hun inwoners is niet echt positief. Ze jatten alles wat ze ( niet ) kunnen gebruiken, dus ook honden. Honden, en andere huisdieren, hebben er alleen waarde als ze veel jongen werpen. Dat zijn dan hun inkomsten. Als deze honden geen jongen meer kunnen krijgen worden ze, zonder met de ogen te knipperen, met een schop doodgeslagen.

Zolang wij hier in het westen honden kopen bij twijfelachtige, voornamelijk internethandelaren, blijven de ooseuropese fokfabrieken gewoon bestaan.

Met gestolen honden die gechipt zijn kun je in Nederland niets. Je kunt er niet mee naar een dierenarts en je kunt er niet mee fokken, want dan val je door de mand. In het oostblok maakt dat niets uit, daar wordt niet of nauwelijks gechipt en er wordt ook niet gecontroleerd.

Verder wil ik nog kwijt dat er mensen zijn die meteen op hun achterste benen staan als er negatief over een (Poolse) chauffeur gesproken wordt. Wij weten allemaal zonder uitzondering dat er smeerlappen tussen zitten, iedereen heeft er wel eens mee te maken gehad. En ok.... er zijn ook Nederlandse chauffeurs die van mij rechtstreeks naar Vucht mogen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...
  • Forumlid

bedankt voor je e-mailtje,jij begrijpt wat ik bedoel.,helaas heb ik haar nog steeds niet terug ,dus de kans dat ik haar ooit nog zie is wel ergggg klein aan `t worden,.groeten atie.

Hoeft idd geen Pool te zijn, het kan ook een Roemeen of een andere oostblokker zijn. Mijn ervaring in die landen en hun inwoners is niet echt positief. Ze jatten alles wat ze ( niet ) kunnen gebruiken, dus ook honden. Honden, en andere huisdieren, hebben er alleen waarde als ze veel jongen werpen. Dat zijn dan hun inkomsten. Als deze honden geen jongen meer kunnen krijgen worden ze, zonder met de ogen te knipperen, met een schop doodgeslagen.

Zolang wij hier in het westen honden kopen bij twijfelachtige, voornamelijk internethandelaren, blijven de ooseuropese fokfabrieken gewoon bestaan.

Met gestolen honden die gechipt zijn kun je in Nederland niets. Je kunt er niet mee naar een dierenarts en je kunt er niet mee fokken, want dan val je door de mand. In het oostblok maakt dat niets uit, daar wordt niet of nauwelijks gechipt en er wordt ook niet gecontroleerd.

Verder wil ik nog kwijt dat er mensen zijn die meteen op hun achterste benen staan als er negatief over een (Poolse) chauffeur gesproken wordt. Wij weten allemaal zonder uitzondering dat er smeerlappen tussen zitten, iedereen heeft er wel eens mee te maken gehad. En ok.... er zijn ook Nederlandse chauffeurs die van mij rechtstreeks naar Vucht mogen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden