[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Restaurant zoekmachine..


Recommended Posts

  • Forumlid

Eindelijk is ie dan klaar... De voor ons geschreven Restaurants zoekmachine.

Deze gaan wij t.z.t in de huiskleuren maken van het CF, maar dat is tuning werk.. Men kan het nu raadplegen op diverse zoekfunctie ..

Alleen ingelogde leden kunnen restaurants toevoegen in de database en zo meehelpen hier een heel groot naslag werk van te krijgen. Waarom alleen leden ?? heel simpel om SPAM zo veel mogelijk te voorkomen. Nadat men de gegevens heeft ingevuld staan ze in de lijst om goedgekeurd te worden door mij of Wilbert (dit om de zekerheid van SPAM nog verder terug te brengen).

Enige wat mij een beetje bezwaard heeft is dat er enige tijd terug een forumlid mij mailde of het geen goed idee was om zoiets aan te maken..Ik heb toen verder niks gezegd hierover omdat wij niet wisten hoe lang het nog ging duren voor hij klaar was.. Daarom mijn excuses aan het forumlid dat ik er verder niet op ben ingegaan.

De zoekmachine zal ook bovenin de gele balk worden geplaatst komend weekend.

Daarom oproep aan alle leden...ben je ingelogt op het forum klik dan hier http://www.chauffeursforum.nl/restaurant.php om de restaurants die je kent aan te melden. Later kan dat via de gele balk.

Rest mij nu nog een bedankje aan Chris Eissens van OMIwebdesign die dit script voor ons heeft klaargemaakt..

--== Freddy ==--

Ter aanvulling.. De restaurantforumafdeling wordt t.z.t gesloten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ter aanvulling.. De restaurantforumafdeling wordt t.z.t gesloten

Het handige van deze zoekmachine is dat je kunt zoeken in een database, maar het voordeel van het forum is dat je reacties en beoordelingen kunt geven voor een restaurant, ze vullen elkaar dus eigenlijk aan.

Je zou dus in die database een link moeten maken naar een topic wat over dat restaurant gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Het handige van deze zoekmachine is dat je kunt zoeken in een database, maar het voordeel van het forum is dat je reacties en beoordelingen kunt geven voor een restaurant, ze vullen elkaar dus eigenlijk aan.

Je zou dus in die database een link moeten maken naar een topic wat over dat restaurant gaat.

Hmmmm... daar heb jij een punt.... die gaat ik eens overdenken vannacht... :D

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast frankie

dit is perfect freddy, ziet er erg goed uit.

@easyrider, ik heb een restaurant in de database ingevoerd maar je kunt hier ook een beschrijving van het restaurant geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
dit is perfect freddy, ziet er erg goed uit.

@easyrider, ik heb een restaurant in de database ingevoerd maar je kunt hier ook een beschrijving van het restaurant geven.

Ik heb hem inmiddels ook al goedgekeurd.. :D.. nee, ziet er nog niet perfect uit... werkt al wel aardig perfect...

Alleen de look gaan we t.z.t nog veranderen zodat het allemaal wat aantrekkelijker lijkt.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast frankie
Ik heb hem inmiddels ook al goedgekeurd.. :D.. nee, ziet er nog niet perfect uit... werkt al wel aardig perfect...

Alleen de look gaan we t.z.t nog veranderen zodat het allemaal wat aantrekkelijker lijkt.

--== Freddy ==--

ook de franse was al goedgekeurd zag ik:D. ik zal me van het weekend wel een beetje druk maken en die database volgooien met goeie restaurants. restaurants die naar mijn smaak goed zijn dan. want smaken verschillen nog steeds

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
@easyrider, ik heb een restaurant in de database ingevoerd maar je kunt hier ook een beschrijving van het restaurant geven.

Tja, ik zag dat ik ook de routebeschrijving vergeten was, jammer dat je dat niet achteraf kunt aanpassen. Ik heb er als beschrijving een link naar de homepage bijgezet, maar die is helaas niet aanklikbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

geweldig idee dit heren:tu:

Zal er veelvuldig gebruik van gaan maken denk ik:ja:

Gaan jullie ook een aparte url voor deze functie maken? (bv. chauffeursrestaurant.nl)

Misschien zijn er ook wel restaurants die zelf informatie willen toevoegen of willen sponseren.

en je kan in het script ook reacties toestaan van mensen die bij de toegevoegde restaurants zijn geweest.

Zodat het forum gedeelte idd dicht zou kunnen.

kortom er valt nog genoeg te "tunen" maar de basis is al goed:kiss:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het idee is natuurlijk goed, maar :

- Zoeken op postcode/departement ?

- Eventueel extra velden toevoegen zoals wifi, douche, etc etc

- Zoeken mbv landkaart (dus aanklikken in een gebied waar je je bevind)

- Voor route eventueel link met google maps en/of koppeling naar gps data

- Beoordelingsysteem mbv sterren

Zomaar even een greep uit de wensenlijst wat voor mij aanleiding zou kunnen zijn hiervan gebruik te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden