Spring naar bijdragen
Freddy

Formule 1 manager 2009

Recommended Posts

Het Formule 1 seizoen staat weer voor de deur en zoals vanouds willen wij weer meedoen aan de Formule 1 manager.

Dit houdt in dat wij een subleague van het chauffeursforum hebben aangemaakt en we er weer een leuke competitie van willen maken.

Dit jaar vooralsnog geen prijs in het vooruitzicht, maar we gaan er natuurlijk wel aan proberen te werken om dit wel te kunnen realiseren.

Je kunt je gewoon inschrijven op http://formule1.mikewes.com/v44/ en dan als je bent ingeschreven (mits dat vorig jaar niet is gedaan..oude account gegevens werken nog).. kies je bij GAME >> Subleague en dan "aanmelden bij een subleague" aanmeldnaam is chauffeursforum en het wachtwoord is forum.

het kan enige tijd duren voor je naam in de subleague voorkomt.

Je krijgt dan een X-bedrag ter beschikking waar je een team van kunt samenstellen.. let wel ELK onderdeel van je team moet zijn voorzien van een item om ook daadwerkelijk punten te kunnen verdienen.. dus de dure items zitten er vooreerst nog niet in...

Doe gewoon mee voor de fun. hoe meer leden hoe meer vreugd en des te hoger we in de subleague ranking uit kunnen komen.

Vandaar.. meld je gratis aan en doe met ons mee.

Namens het forumbeheer

--== Freddy ==--

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

En bij deze kunnen wij ook een prijs beschikbaar stellen. de volgende mail kreeg ik binnen:

Ik lees dat jullie nog geen prijzen hebben voor de formule 1 competitie Wij zijn dealer van Kenotek poetsspullen, en willen graag de hele produktlijn t.w. ong ? 75,00 sponsoren als prijsje.

Het zijn 7 soorten, allemaal literflessen, en bestaat uit shampoo, glasreiniger, interieurreiniger, velgenreiniger, anti-insect, wax, leer en vinylreiniger.

Voor meer informatie kun je kijken opwww.hbscarcleaning.nl en www.kenotek.eu.

Bij deze bedankt....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

En ook van onze sponsor Truckstar hebben wij 3 mooie prijzen gekregen.

Nl 3 schaalmodellen van WSI collectibles

het zijn een Daf XF SSC106

een Iveco Strator

en een Volvo FH Globe

Wij hebben bedacht om het als volgt in te delen.

1e plaats wint het Schoonmaakpakket van www.hbscarcleaning.nl + de DAF XF aangeboden door Truckstar

2e plaats : De Iveco Strator

3e plaats : De Volvo FH globe

Zie foto voor de 3 trucks.

post-1-1394780910,1537_thumb.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik krijg de volgende melding als ik me aanmeld met "chauffersforum en wachtwoord forum"

icon4.gif De Aanmeldnaam en Wachtwoord combinatie is niet correct. Probeer het nog eens.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Hallowed
Ik krijg de volgende melding als ik me aanmeld met "chauffersforum en wachtwoord forum"

chauffeur en wachtwoord forum

(heb me net aangemeld en dat werkte)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Inderdaad chauffeur en forum.. Dat zijn ze.

Zorg ervoor dat je een compleet team hebt... dus chassis, motor en 2 rijders.. + een pitspoes.

Anders sta je na het einde van de race nog met 0 punten.

Nu kan men dat nog wel hebben, maar als je dat paar races overkomt wordt het wel erg moeilijk.

2 seizoenen geleden had de winnaar ook de eerste race 0 punten, dus het kan wel om dan nog in de top 3 te komen.

Na aankomende weekend kan men zich niet meer inschrijven.. Dan gaat de league op slot.

--== Freddy ==--

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

we staan op dit moment in ieder geval al 2e als team, waarvan ik dan weer 12e...

KlassementenPositieAlgemeen klassement570

Nederland415

chauffeursforum.nl12

TOYOTA POWERRRRRRRRRRRRR (ok ok meer geluk dan wijsheid afgelopen race maar toch hahaha)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

En ook ADR-Transportdiensten heeft een mooie Trekker-oplegger combi van schaal 1:50 ter beschikking gesteld...

Dus gaan wij even aan het schuiven en ziet de prijzenpot er nu zo uit.

1e plaats wint het Schoonmaakpakket van www.hbscarcleaning.nl + de DAF XF aangeboden door Truckstar

2e plaats : De ADR-Transportdiensten trekker-oplegger.

3e plaats : De Iveco Strator

4e plaats : De Volvo FH globe

Ow ja.... inschrijving is nu gesloten... de ruim 80 deelnemers wens ik veeeeel succes

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Voorlopige eindstand (dit kan komende week nog iets veranderen) is als volgt :

1e plek: A Vd Bergh

2e plek: Mirko

3e plek: Skodarules

4e plek: BP-F1Racing.

We gaan deze week nog even afwachten of er iets veranderd in de uitslagen en punten verdeling om daarna over te gaan tot overdracht van de pijzen..

Winnaars gefeliciteerd.

--== Freddy ==--

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De stand is nu definitief...

Ik ga de aanbieders van een prijs op de hoogte brengen van het adres waar het naartoe kan worden verstuurd.. En zal zelf komende week er zorg voor dragen dat de auto's vanuit hier worden verstuurd.

Feli aan de prijswinnaars.

--== Freddy ==--

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
De volvo is hier ook binnen gekomen :ok:samen met een kaart ivm te weinig porto. :confused: 2,20 nabetalen. zunnige grunninger :D:D.

Is dat zo ??? ff Wilbert aanspreken.. :D.. die heeft ze gepost.

--== Freddy ==--

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
De volvo is hier ook binnen gekomen :ok:samen met een kaart ivm te weinig porto. :confused: 2,20 nabetalen. zunnige grunninger :D:D.

Ik stuur je even een pm...Dit kan namelijk niet...:D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites