[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

M.A.T.S. truckshow


corydon

Recommended Posts

Gast Dennis410

SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat een machtig mooi span!!

maar hebben ze in de states geen regels betreffende de onderrijbeveiliging?? is wel een erg groot gapend gat tussen de assen vd trekker en die vd oplegger!

gr.Den

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

maar hebben ze in de states geen regels betreffende de onderrijbeveiliging?? is wel een erg groot gapend gat tussen de assen vd trekker en die vd oplegger!

gr.Den

Die is hier toch ook weer afgeschaft, grotendeels?

En middenin dat gapende gat, de afsluiters van de gastank :stom::stom::stom:

Groet ron

Ook niet erg veilig nee! :stom:

Valt gasvervoer in de States niet onder de gevaarlijke stoffen Corydon? Hier is elk vervoer van gas gevaarlijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Die is hier toch ook weer afgeschaft, grotendeels?

Ook niet erg veilig nee! :stom:

Valt gasvervoer in de States niet onder de gevaarlijke stoffen Corydon? Hier is elk vervoer van gas gevaarlijk!

Volgens mij zijn de gevaarlijke stoffen regelementen hetzelfde over de hele wereld, bv de nummers enz.

Hij zal wel leeg en uit gelucht zijn, denk niet dat ze op een druk bezochte truckshow graag een geladen gastanker zien.

Maar ik zie ook geen bevestiging beugels voor de HAZMAT boorden, misschien werken ze met magnetiese? Zie je hier ook weleens.

Hhhmm, denk dat dat niet mag.......:stom::stom::stom:

Kom op mensen, vraag iets simpel aan deze simpele man:D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

smullen corydon en ik blijf die lonestar super vinden.

die zou ik ook wel kopen als de jackpot in mijn tuin zou vallen.

dan ging er meteen een verkorte oplegger achter om binnen de 16.50 mtr te blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 weeks later...
  • Forumlid

onderrrij beveiliging op z'n canadees...foto eergisteren gemaakt in Manning,ongeveer 750 km ten noorden van Edmonton,en dat spul wat aan de trailers hangt is opgevroren spatwater....temperatuur ging van plus 15 naar min 6 binnen 4 uur..was minder grappig.

post-2691-1394780945,3102_thumb.jpg

post-2691-1394780945,5224_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...
  • Forumlid
Volgens mij zijn de gevaarlijke stoffen regelementen hetzelfde over de hele wereld, bv de nummers enz.

Hij zal wel leeg en uit gelucht zijn, denk niet dat ze op een druk bezochte truckshow graag een geladen gastanker zien.

Maar ik zie ook geen bevestiging beugels voor de HAZMAT boorden, misschien werken ze met magnetiese? Zie je hier ook weleens.

Hhhmm, denk dat dat niet mag.......:stom::stom::stom:

Kom op mensen, vraag iets simpel aan deze simpele man:D.

ik (denk) ze gevonden te hebbe!

boven de schotel zit zo'n bucket ik denk dat ze ze daarop schroeven? (normaal blijven ze natuurlijk zitten maar bij n show eraf)

aan de achterkant bovenop (boven die 'desksel') zo'n zelfde 3 buckets? misschien dat ze ze daarop vast schroeven?

zou je kunnen kijken of je toevallig cement bulks tegen komt daar? (onderlossers) schijnen ook B-doubles in te zijn?

wel leuk om te zien hoe ze dat daar doen! en hoe ik t hier doe!;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden