[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

M.A.T.S. truckshow


corydon

Recommended Posts

  • Forumlid

Zet maar wat fotoos hier.

1003653.jpg

1003654.jpg

Dit is Angelique d'r nieuwe truck, perfect voor benzine ladingen.........er zit namenlijk, je raad het nooit, een open haard in.:D:D:stom:

1003656.jpg

Deze is voor Hendrik, kan hij eindelijk z'n beentjes strekken.......

1003659.jpg

Dit is de sleeper, er zit een deur aan de achterkant.

1003657.jpg

En de cabine.

1003658.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dit doen ze ook graag, de deuren andersom laten schanieren, suicide doors noemen ze die........... vraag me niet waarom:o.

1003711.jpg

1003716.jpg

1003712.jpg

1003713.jpg

Tja mijn beste chauffeurs vrienden en vriendinnen, wij moeten het met dit soort trucks doen, och ja.........:angel:

1003718.jpg

Deze truck maakt volgens de eigenaars 200.000 mijl per jaar, een team rijd erop.

1003720.jpg

1003721.jpg

Wanneer ze dat ding poetsen weet ik niet, ziet er goed uit.

1003722.jpg

En de laatste foto, net als vorig jaar waren de batterijen leeg...........:stom::stom:

1003727.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Oh boy, bijna vergeten, zag de truck van ons aller Nico ook nog:D.

1003678.jpg

Wanneer kom je langs Nico?

LOLLOLLOLgave foto's man, je zou toch haast zeggen dat er niet gewerkt wordt met die trucks, maar ik weet als geen ander dat er vaak genoeg tijd is om te poetsen:rolleyes:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Gave foto's Corydon. Leuk dat je ons zo op de hoogte houdt van de andere kant. Ik heb alleen wel een dubbel gevoel bij die trucks. Vind ze zeer imposant en macht uitstralen, aan de andere kant zijn het ouderwetse hokken van binnen. Wel geweldig dat dat daar allemaal kan en mag:tu:

Ps, kan jij misschien die foto's iets kleiner maken, want ik moet steeds de balk onderin schuiven. Of ligt het aan mijn instellingen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Dennis410
Kolere wat een mooie trucks:tu::tu:

Als je er een scania zou tussen zetten zou die opvallen danLOLLOLLOL

Maar wat zitten er een allemachtige dikke uitlaatpijpen op,zijn die ook allemaal open??????

Gr Mathijs

hoop van wel anders kan de rook er niet uit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D:p

@Corydon, volgende keer extra setje batterijen meenemen kerel, wat een schitterende foto's van superdik materiaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dat ze daar maar eens een serie over maken op discovery channel!!

gr.Den

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Aan Domino, dat lucht slangetje gaat naar de schotel, bij bijna alle trucks hier kun je die verschuiven. Dat is om de juiste druk op de assen te krijgen en om bv. en 20ft container chassis aan te koppelen. Dan moet de schotel helemaal naar achteren.

De meter? Wie weet???? maar het was niet met elkaar verbonden, dat is meer show, in de dagenlijkse praktijk zou het niet lang heel blijven daar.

Matthieu, ik had een nieuwe laptop gekocht en de fotoos voor een groter scherm geladen, zal het direct veranderen.

Die pijpen hebben waarschijnlijk dempers erin, of misschien ervoor. Maar ze rijden ook met "open" pijpen rond.

Hee Ron, ik sta ook al vaker stil, maar ben niet zo een kuis vrouw:D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dacht al, waar is Guido?;)

Ging vanmiddag een beetje rond rijden met miss Happy, wat we altijd doen als het weer okay is, staat 1 van de show trucks bij onze exit.

Een Peterbilt met een gastank.

Even met 1 van hun gepraat, er word gewoon mee gewerkt, het hele jaar zomer en winter in Kansas.

Een demper die de motorkap makkenlijk open en dicht laat gaan was af gebroken.

1003732.jpg

Hier kun je duidelijk zien hoe die rails werkt Domino om de schotel (5th wheel) te verschuiven.

1003733.jpg

Let op al de emmertjes overal (buckets), er was werkenlijk geen vuil plekje op trekker of oplegger.

1003735.jpg

1003734.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden