[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

24 uurs inhaalverbod brenner(ch)-modena(i)


pascal4

Recommended Posts

  • Forumlid
gewoon domme regel een 24 uurs inhaalverbod vanaf na de brenner tot modena onderhand n stuk van 300 km en als je t wel doet 220 euro bekeuring en 3 maanden je rybewijs kwijt ik zou zeggen catzo di cavalloLOL

En ook een heel stuk maar max 60 km per uur toch?:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als je paardelul op zijn italiaans ook nog niet goed schrijft.

ben deze week wel door 50 caravan en karretjes bezitters ingehaald op dat stuk en dan zie je de polizia niet

ik heb trouwens nog nooit een agent een inhalende auto met aanhanger zien bekeuren op dat stuk.

men vergeet ff dat je vanaf kiefersfelden tot modena bijna ( op enkele hellingen na ) niet mag inhalen.

ik vindt het ook een verschrikking, maar het loopt vaak wel beter als door het vrachtwagenpestende zwitserland te moeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ja is inderdaad oostenryk maar italiaans schrijven ken ik niet maar je wist wat ik bedoelde hahahahahaha en idd sommige stukken van 0600 tot 2200 ..

ik heb er zelf ook n schijt hekel aan om 60 te ryden maar idd t eerste wat ze aanhouden zijn wij de chauffeurs nou als ik niks zie dan ga ik eraan voorbij hoor t is wel n risico maar ja dat is t de hele week als je weg bent hahahaha en ik wens jullie daar ook veel sterkte en maak je niet druk :tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...
Gast Trucksmurf

Gelukkig zijn er ook stukjes waar je nog wel in mag halen zoals net voorbij bolzano bijvoorbeeld. en dat 60 is alleen maar in de 1ste afdaling en dan pas net weer voor bolzano. dat geldt gelukkig niet overal. of ik miet het vreselijk mis hebben.

helaas weet ik uit ervaring dat de boete hoog kan zijn en ook variabel de een zegt 220 euro en 3 maanden je rijbevoegdheid kwijt. en bij mij was het 285 euro en 2 maanden niet mogen rijden in italie echt duidelijk zijn de italianen niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ja is inderdaad oostenryk maar italiaans schrijven ken ik niet maar je wist wat ik bedoelde hahahahahaha en idd sommige stukken van 0600 tot 2200 ..

ik heb er zelf ook n schijt hekel aan om 60 te ryden maar idd t eerste wat ze aanhouden zijn wij de chauffeurs nou als ik niks zie dan ga ik eraan voorbij hoor t is wel n risico maar ja dat is t de hele week als je weg bent hahahaha en ik wens jullie daar ook veel sterkte en maak je niet druk :tu:

En dan straks gaan janken via unitedtruckers zeker over het feit dat het een schande is dat je je rijbewijs zolang kwijt bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
En dan straks gaan janken via unitedtruckers zeker over het feit dat het een schande is dat je je rijbewijs zolang kwijt bent.

Het rijbewijs heb je nu binnen twee weken thuis terug dankzij United Truckers, dus kan je daarna gewoon je werk doen, maar niet in italie, daar mag je, terecht dan, twee maanden niet komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

maar leg mij nou eens uit waarom jij je druk maakt, zijn plekken genoeg voor modena om in te halen, en als het niet mag blijf je er toch achter.

je wordt toch per uur betaald, beetje een hartkwaal oplopen door het stressen om een verbodsbord.

ander land andere regels heb je je aan te houden.

in nederland lopen wij ook te zeiken over de polen dit en dat en die doen maar wat, jij zo te horen in italie ook, geen echte reclame voor de nederlandse chauffeur in het buitenland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast chauffeurtjenuenen
maar leg mij nou eens uit waarom jij je druk maakt, zijn plekken genoeg voor modena om in te halen, en als het niet mag blijf je er toch achter.

je wordt toch per uur betaald, beetje een hartkwaal oplopen door het stressen om een verbodsbord.

ander land andere regels heb je je aan te houden.

in nederland lopen wij ook te zeiken over de polen dit en dat en die doen maar wat, jij zo te horen in italie ook, geen echte reclame voor de nederlandse chauffeur in het buitenland.

ik snap de nederlandse chauffeur best.

als je op de brenner (A) maar 60 mag en normaal 80 dat de verleiding best groot is om in te halen.

zo denken de polen bij ons.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden