[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Is dit een Rocotrans ?


Gast trucker10

Recommended Posts

Gast trucker10
Als je ziet wat er na zo'n klap overblijft van een vrachtwagen word je heel erg stil.....
De brandweer heeft nog een deel weggeknipt , omstaanders hebben enkele seconden na de fatale klap een poging gedaan om de deur(en) te openen . Uit de berichten kan je uitmaken dat de chauffeur na de crash nog in leven was .
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10
Het is inderdaad 1 van rocotrans , ik rij daar ook .
Ik wens jullie allemaal veel sterkte met het verlies van deze collega .
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

snelheid naar beneden halen?

dit is maar een beperkte oplossing.

ik kwam er ook langs en als je dan weet dat het al 2 uur op de radio word gemeld dat dit is gebeurd en dat je via bergen op zoom moet omrijden,hoor je steeds mensen op de bak vragen of iemand kan zeggen wat er richting breda aan de hand is!!!!!!

en maar die i-pod in je oren en zo,maar niet meer weten wat er speelt op de wegen.

het is hard om te zeggen en je zult maar horen als vrouw zijnde dat je man is verongelukt,maar hoe je het ook wend of keert,

het is toch weer die onoplettendheid geweest

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden