Spring naar bijdragen

Alle activiteit

Deze tijdlijn wordt automatisch bijgewerkt

  1. Afgelopen uur
  2. Volgens mij worden die nummers alleen gebruikt bij de gebruiker,als ik een nieuwe/andere band krijg noteert men het nummer vd band op de bon.
  3. lientje

    Waar GING de reis heen??

    Is het gemakzucht dat er zoveel autos af laten weten? (och ik ben goed verzekerd en de anwb heeft goede huurwagens met alles er op en er aan) misschien wel beter dan de eigen auto. Of is het de techniek waardoor auto's moeilijker zomaar even te repareren zijn binnen korte tijd? Of zijn er echt heel veel meer vakantiegangers op de wegen.
  4. Hoe zou ze daar bij komen denk je? erg klantvriendelijk ziet dit er niet uit, of loop je nu hier stoer te doen en is het in werkelijkheid iets anders gegaan Die was bezig met zijn werk dus en had geen tijd voor jou.
  5. Today
  6. De tekst die je aanhaalt Lientje kan je ook op een normale aardige toon zeggen he. Brullen heeft geen zin want je bent daar te gast. Maar de klant hoeft je ook niet te behandelen als een jojo. Dan mag je gerust wat duidelijker zijn. Want door de lakse houding van die klant komt wel een prijskaartje te hangen die jij of je werkgever mag gaan ophoesten. En dat er verkeerde banden bij op de trailer stonden is een feit en die fout ligt ook volledig bij de laadploeg, maar dat wil niet zeggen dat ik me dan als een jojo moet laten behandelen toch?
  7. Wordt bij de dealers ook krap: was twee maand terug met (en voor) de oudste zoon op autojacht en die wijten het aan het chip- tekort. Alles wat los en vast zit qua demo, jong ex- lease en idem uit de verhuur vlíegt de deur uit volgens die verkoper.
  8. Je zal het niet geschreeuwd hebben maar het is de toon die je schrijft te hebben gebruikt. En oké, iets achter achter laten zonder papiertje? Het is een kleine moeite. Dan weet ook een ander dan de gene die toevallig dienst heeft van wie die banden in het hoekje zijn. Maar goed weg is pech. Het waren niet de banden van het bedrijf waar je ze achter laat in ieder geval. Die zitten er niet mee 🤷‍♀️
  9. Oow. En als die registratienummers nu niet op de lieferschein of cmr staan hoe ga je dat registratienummer per band dan controleren? Heb toch al aardig wat banden gelost zowel pkw als lkw banden maar nog nooit per band een registratienummer hoeven te controleren. Maat en hoeveelheid is voldoende
  10. Iedere band heeft een registratienummer dus moet per band gecontroleerd worden. Dus er willekeurige banden achterlaten werkt niet.
  11. Hoe kom je erbij dat er geschreeuwd is🤷‍♂️ ik heb die man netjes gevraagd of die iemand aan kon sturen die me even hielp die banden op te vangen. En die 12 die daar zijn gebleven ben ik geen handtekening voor nodig. Ik heb overlegd met de planning en die met de opdrachtgever. En dat is voor mij voldoende.
  12. Je zal toch een handtekening ergens moeten zien te krijgen dat je ze daar (tijdelijk) hebt achtergelaten denk? Ik zou mij in ieder geval een beetje koest houden als ze je een gunst verlenen dat je die extra banden daar tijdelijk mag stallen. Als je ze weer mag mee nemen omdat ze van gedachten veranderen heb je een groter probleem. In mijn ogen is een chauffeur niet iemand die van A naar B rijdt maar ook problemen (van een ander) zo goed mogelijk oplost. En daar bereik je met schreeuwen niets mee.
  13. Een iets duidelijker verhaal maakt het makkelijker om conclusies te trekken….. tsja. De bestelde banden er uit rollen en ze veel succes wensen. met de complimenten aan de laadploeg👎🏼
  14. Dat was idd truckerslatijn van Ad Bruynzeel ja👌
  15. Idd, ben ik terug bij vd Wetering. Nadat ik gestopt was werkte ik in de evenementen branch. Door de Corona is er sinds vorig jaar niks meer te doen en hebben ze ondertussen het hele bedrijf failliet laten gaan. Vorig jaar zomer al wat "vakantiewerk" voor ze gedaan. Daarna bij ander bedrijf aan de slag gegaan, waar ik bijna elke avond thuis was. Maar ik had er weer aan geproefd en dat beviel dus na goed overleg thuis ben ik weer voor vast terug in Loosdrecht. Rob heeft gelijk kwa route. Ivm lengte en breedte routeplichtig. En idd na een rustig weekje richting Mahón + 9km op het eiland, heb ik wel zin om weer wat kilometers weg te rijden. Ik vond begeleiding wel fijn toen. Je helpt ervaren chauffeurs bij het laden en je krijgt zo de kans om routes te leren/vergunningen te begrijpen. Ad bruynzeel heeft boek Truckerslatijn uitgebracht met verhalen over zijn chauffeursleven. Oa bij vd Wetering. Hoop dat ik alle vragen gehad heb 🙂 fijn weekend
  16. Lossen is makkelijk. Die dingen rol je er zo uit. Terug erin wordt problematisch zonder hulp. Waren het allemaal exact dezelfde banden? Want het is mij nu niet duidelijk of de mensen ‘hun bestelde banden’ al hadden. In dat geval zijn zij klaar. En verlenen ze een gunst wanneer je daar het overschot mag stallen. Dan heb je niets te eisen. En dan zou mijn eerste gedachte (‘gewoon’ alles achter de auto op de grond flikkeren) ook averechts werken. Maar je hebt je fitness weer gehad dus?!
  17. Banden stonden bijna voor op de oplegger. Waten wel voor een anders adres maar hoorden niet bij mijn rit. Achterop stonden ook allemaal hoge dingen. Dus door de trailer klimmen begin ik dan niet aan voor vertrek. Oplegger was voorgeladen door de laadploeg.
  18. Kempische Truckfan

    Iemand van hier?

    En onrust bij de transportbedrijven in Melissant want er zijn er drie met dezelfde naam M....ers
  19. Zo zie je ook maar weer hoe belangrijk controle voor vertrek is. (Voor zover mogelijk dan) 12 vrachtwagenbanden nemen wel wat ruimte in beslag. Wellicht waren ze voor een ander adres en ontbraken de papieren? Kan ook nog.
  20. Helaas stonden zijn banden nog grotendeels in de oplegger en waren er nog maar 9 gelost waarvan 7 verkeerde.
  21. Dan zie jij het helemaal verkeerd want hij heeft zijn 25 banden al en die 12 zijn niet zijn probleem……. (zeker niet onder dwang🙈)
  22. Dat begrijp ik dat daar dat jaar voor is idd. En dat is ook geen overbodige luxe gok ik zo. Aantal jaren terug kon je op internet ook verhalen vinden van een chauffeur die daar ook werkte. Geen idee of ze nog te vinden zijn maar waren prachtige verhalemn.
  23. Dat zie ik toch iets anders Roadtrain. De man besteld. Wij moeten het brengen. Hij kan helpen met lossen of in ieder geval iemand beschikbaar stellen daarvoor. En als die dan zegt je moet even 20 minuten wachten dan komt er iemand je helpen. Dan is dat geen probleem. Maar niet zeggen we hebben geen personeel terwijl er overduidelijk iemand aanwezig is en je moet maar even kijken wat je doet.
  24. in dat jaartje begeleiding rijden leer je de diversiteit van het bedrijf kennen, en wat er allemaal nodig is om het werk te doen
  25. matthieu

    waar sta jij vanavond??

    Auberge Italiënne bij Chalon nord vanaf gisteravond.
  26. matthieu

    Waar GING de reis heen??

    Dat laatste geloof ik graag, ze zitten overal zonder.
  1. Meer activiteit laden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden