lientje

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    1649
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  1. Je bedoelt het personen vervoer van en naar het hotel? Ik garandeer niet dat je wagen daar dan ook 100% gewaakt staat hoor
  2. Een hotel waar je je vrachtwagen veilig kunt parkeren. Is daar al een app voor?
  3. Of ze halen hun personeel nog verder vandaan. Nee ik zie mij hier niet slapen nee. Ik denk niet dat mijn vrouwelijke collega's hier in gaan slapen gescheiden door een gordijntje van onze mannelijke collega's. Maar ik denk dat er genoeg mannelijke collega's niet gediend zijn om in de stank en gesnurk van een ander te liggen. Of je moet je zelf ook maar vol gieten met drank Maar ik snap dus echt niet wat hier aan beter is voor een chauffeurs die solo rijdt als slapen in je eigen naar eigen comfort ingerichte cabine. Misschien zouden ze daar wat aan moeten doen. Onderscheid maken of je nu met 1 of 2 personen in een vrachtwagen verblijft.
  4. Hier een linkje wanneer en in welk gebied je in de stad je een sticker nodig hebt. https://www.milieustickervoorfrankrijk.nl/overzicht/
  5. vraagbaak

    Oke, bij het begin beginnen........ *Je bent bijna 18. *Je rijdt veel ...........Wat is veel? *Je rijdt met de auto omdat je nog geen 18 ben rij je samen met je vader........... nu is een vrachtwagen C+E iets anders dan een auto. En alleen rijden is ook iets anders dan met paar extra ogen er naast die je wanneer nodig aanwijzingen kan geven. Zeker als je in gebieden komt waar je nog nooit bent geweest. Had je verwacht dat je meteen aan de opleiding had kunnen beginnen zonder maar 1 km zelfstandig te hebben gereden? Tja zou kunnen hoor, ik weet het niet. Wat dat betreft een goede vraag, Wie niet waagt, die niet wint toch? Nogmaals zoals Ger ook al aan geeft, je laat zo veel kansen voorbij gaan.n Niet alle bedrijven hebben een magazijn en laten ze je eerst in het magazijn rondhangen. Ik snap dat je dat niet voor ogen hebt. Maar we geven een aantal tips die je dus meteen weg streept onder het mom van ik wil niet meer met STL in zee. Naar mijn mening ligt dat niet aan STL zelf maar aan de werkgever die jou de mogelijkheid bied om zonder veel kosten chauffeur te worden. Nogmaals, er zijn meer werkgevers die je dat aanbieden. Zoek eens verder en neem dingen van ervaren mensen aan. Niets is gratis in het leven, wees blij dat er zoiets als STL bestaat die je zonder te veel kosten de kans geeft deze dure opleiding aan te bieden. . Maar ik wens je veel succes. Overigens kun je vaak bij deze bedrijven ook via BBL aan het werk. Er zijn je er meerdere bij Peter Appel voor gegaan
  6. vraagbaak

    Niet elk bedrijf die via Stl werkt heeft een magazijn om je als orderpicker aan het werk te zetten, dus verkijk je daar niet op. Het werk zal per bedrijf wel anders zijn, net voor welke opdrachtgever ze rijden. Maar waarom zal een bedrijf de kosten zelf financieren als ze op een andere manier een berg subsidie kunnen vangen denk je?
  7. vraagbaak

    Je bent net te laat https://www.stlwerkt.nl/werken/2000-chauffeurs-gezocht/altijd-al-chauffeur-willen-worden Maar probeer Peter Appel Transport eens. Of een ander bedrijf wat voor AH Tilburg of Jumbo rijdt.
  8. PVV lijkt maar voor een ding te staan. Voor de rest komen ze met oplossingen die veel geld kosten. Laten we de meevallers van het vorige kabinet nu eens niet meteen verbrassen. Laten we nu niet de zelfde fout maken als in de vorige crisis die ons flinke schulden hebben opgeleverd waar we nog steeds niet vanaf zijn. Oke dat waren andere tijden..... https://anderetijden.nl/aflevering/119/Kabinet-in-crisis--------------------
  9. Die mensen hadden zeker geluk dat het mooi weer was. Je moet hier op dit moment niet je dak open hebben
  10. Hierboven een tabel van het kale belastbare minimum loon per land neem ik aan? Hiervan gaat dus nog een gedeelte naar de belasting. Ook dat is per land verschillend. Heb je ook een tabel met wat een chauffeur in welk land binnen krijgt met de onkostenvergoedingen er bij opgeteld? Wat een chauffeur dus op zijn rekening gestort krijgt?
  11. Mooi dorp Trieftol
  12. Triest, je zal het mee maken als chauffeur. Dat moment wat zijn leven zal hebben veranderd kan hij nooit meer over doen. De bestuurster van de luxe wagen was 30 jaar, een jaartje ouder dan dat de chauffeur van de vrachtwagen was. https://www.noordhollandsdagblad.nl/schagen-eo/slachtoffer-dodelijk-ongeluk-a7-30-jarige-vrouw-uit-hippolytushoef
  13. Wat mij op de A7 opvalt is dat de legervoertuigen veel andere vrachtwagens inhalen. Ook als er een stuk of 5 vrachtwagens achter elkaar rijden moeten ze er vaak voorbij. Hoe hard rijden die wagens? Hebben ze ook een tachograaf in de wagen?e En krijgen de chauffeurs ook een boete voor te hard rijden thuis?
  14. Nog gefeliciteerd !!!!
  15. Plus het salaris en de arbeidsvoorwaarden zeker Een vriend van mij mag ook op zoek naar ander werk. Gelukkig heeft hij zijn C+E compleet. Maar ja waar vind je zo'n baan als wat hij had in de tijd van Brinks