Spring naar bijdragen

lientje

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    3415
  • Geregistreerd

  • Gewonnen dagen

    42

Recente profielbezoeken

24370 profielweergaven

lientje's Achievements

Mentor

Mentor (12/14)

  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

5k

Waardering in de gemeenschap

  1. Bij een Mercedes in ieder geval wel kwam ik achter.
  2. Waardeloos ja. Dit heeft toch niets met verkeersveiligheid te maken en mag je toch uit zetten, of heb ik het mis? 😇😶
  3. Geen file bij Antwerpen dan wordt het gevaarlijk. Dan staat er ergens in de berm achter een bos bladeren een bordje met boven de 9 T mag je 70 of zo. 🫣
  4. Omdat die voorste die 60 rijdt alleen aan zichzelf denkt. Als je er voor kiest om veilig achter zo’n gast te blijven dan kun je ook genoeg afstand houden zodat er iemand die inhaalt er tussen kan. Maar dan moeten ze dat niet met twee wagens achter elkaar te gelijk willen. 🙄 Als je iedere keer van het gas af moet dan rijdt dat zeer frustrerend en onrustig voor je achterliggers die ook gewoon op cc rijden.
  5. De link vergeten…. https://www.ttm.nl/categorie/management/overnames/ Net wat Hendrik al aangeeft…. Overname ‘s zijn van alle tijden roept men vaak, en dat klopt ook wel maar niet in de mate waarin het de laatste tijd plaats vind. Ook in het vervoer van en naar Scandinavië. Er rijden daar wel veel eigen rijders, maar niet met werk uit eerste hand. Het zal mooi rijden zijn daar, maar er moet niet alleen voor de hobby zijn.
  6. In die 35 jaar is het transport aardig veranderd, zowel voor de chauffeur als op kantoor. Men wordt gedwongen met de tijd mee te gaan met alle kosten die er bij komen. een stukje uit een bericht van ttm.nl https://www.ttm.nl/management/bedrijfsvoering/overnames-in-de-transportsector-het-is-nu-net-miljoenenjacht/161216/ Hier een link met 3 pagina’s van grote overnames van de laatste tijd. Daar zitten de kleintjes die gewoon stoppen niet eens bij.😌🤷🏻‍♀️
  7. Ook daar zijn grote overnames gedaan zeker? Of bedoel je die zzp’ers die achter de schermen voor die ene 1 grote rijden?
  8. Kleine bedrijven en eigen rijders…. Ja het is een harde tijd voor ze. Of je moet iets speciaals vervoeren. Maar het wordt aankomende jaren al moeilijker ben ik bang. Daarom blijf ik maar zitten waar ik zit. Ik heb er wel over nagedacht na de fusie met Loos hoor. Maar voor je het weet zit je weer bij Loos, SVZ of AB Texel. 🤷🏻‍♀️
  9. Tot dat kleinere bedrijf wordt overgenomen en daarna nog steeds de zelfde chauffeurs die goederen komen laden….. Die chauffeur die altijd langs kwam gaat niet weg hè. Misschien zelfs de planner die je altijd aan de telefoon heeft niet (de eerste maanden)
  10. Ik denk ook dat je een beetje verkeerd beeld hebt bij grote bedrijven. Ook als je goederen door een groot bedrijf laat vervoeren kan het zo zijn dat steeds het zelfde groepje chauffeurs langs komen om te laden/lossen. Een groot bedrijf bestaat vaak uit kleinere afdelingen. Het is net met welke afdeling je te maken hebt. .
  11. Tot je het mee maakt Ron. Ik dacht ook altijd dat ik dat uurtje tijdens mijn pauze in de late avond dat ik even de ogen dicht deed niet echt sliep. Tot mijn wekkertje af ging en ik in de tussentijd tussen twee andere wagens stond. Nee deze waren nog niet elektrisch.
  12. Nee dat heb je heel goed bedacht, als er een zeef in zit lukt het niet. 👏👏 Dan zou je kunnen kloppen en luisteren of je verschil hoort. Maar ook dat zal niet iedereen horen. Bijvoorbeeld als je doof of slechthorend bent.
  13. Niet alle wagens hebben een tank waar je dagen mee kan rijden, dat weegt alleen maar. Er hangt er ook meestal maar 1 onder.
  14. Je hele zooi mag dus uit de wagen, snel de volgende er in en gaan… de wielen moeten rollen voor een transportbedrijf. Jij mag na je weekendrust dan weer snel in de eerste de beste wagen die terug komt Is dit in het voordeel van de chauffeur of in het voordeel van Girteka?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden