Spring naar bijdragen

lientje

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    2775
  • Geregistreerd

  • Gewonnen dagen

    13

Waardering in de gemeenschap

3730 Excellent

Over lientje

  • Rang
    Zeer gewaardeerd poster

Recente profielbezoeken

19584 profielweergaven
  1. Ik ga er van uit dat de kenners er jaren lang over hebben gestudeerd en er dus wel wat verstand van hebben. Wat zijn jou bronnen? En niemand kan in de toekomst kijken, corona overkwam ons. Niemand weet of we Aids ooit kunnen genezen, daarom is er zoveel onderzoek nodig naar heel veel ziektes. We winnen al heel wat als we de scherpe kantjes er af kunnen krijgen. Of en wanneer en welke ziektes ooit zullen verdwijnen? De toekomst zal het uitwijzen. De enige zekerheid is dat we ooit dood gaan. Alhoewel....... 🙃 Je weet het niet he, er is een tijd
  2. In die tijd wisten ze nog weinig van hormoonbehandelingen. Dit gaat over het uit de wereld proberen te krijgen van een virus. De basis van de vaccinatie is al voor de Corona er was al uitgebreid getest, daarom was het er vrij snel. En nee, niemand kan wat dit betreft in de toekomst kijken. Ik ben ook bang dat we voorlopig ieder jaar een spuit moeten. Tenminste de kwetsbaren onder de bevolking net als de grieperig. Maar hoop dat ze volgend jaar meer over dit virus weten.
  3. lientje

    waar sta jij vanavond??

    Het was een Nederlandse chauffeur die boven op een andere wagen was geklapt. Van horen zeggen had die wagen geen licht en stond stil of reed heel langzaam ?. Maar de Nederlandse chauffeur mag vanmiddag weer naar huis. https://www.nonstopnews.de/meldung/36356
  4. Nou toevallig vanmorgen... En kijk het dan wel helemaal af. https://www.nu.nl/287121/video/fenne-23-en-marjan-40-over-long-covid-iedere-week-een-huilbui.html Dit dan dus. Helaas kan ik uit eigen ervaring praten over hoe het is als je niet alles maar zomaar kan. Dat je niet of nooit meer fulltime kunt werken en dat je activiteiten moet plannen van te voren omdat je energievoorraad beperkt is. Dat accepteren terwijl je eerst alles kon is moeilijk hoor. Ik ben bang dat dat voor veel mensen nog een heel dingetje gaat worden. En dat dit d
  5. Dat dus. Meningsverschillen tot daar aan toe, maar respecteer dat anderen anders denken. Respecteer dat je iets moet leren voor je iets kunt. Respecteer ieders voorkeur voor werk. Elk werk heeft zijn voor en nadelen en ieder heeft zo zijn eigen keuzes.
  6. Ik heb een kennis die huisarts is. Een vriendin van zijn dochter is vorig weekend positief getest. Zijn dochter kreeg afgelopen dinsdag een positieve test, zijn andere 2 kinderen waren negatief. Gisteren kreeg zijn jongste zoon een positieve uitslag. Zo snel kan het gaan. Hijzelf en zijn vrouw en zijn gelukkig nog negatief getest. Zij hebben alle twee 1.5 maanden terug een spuit gehad en ondertussen ook de tweede. Ook een geluk dit in vorige week in het weekend gebeurde en hij geen contact heeft gehad met zijn compagnon waarmee hij een praktijk heeft. Hij werkt d
  7. Ik heb meer mazzel. Ik mag eerst richting Griekenland. Dodewaard en Loenen. ....als er niets veranderd.
  8. Ik zag er ook niets achter hoor. Maar mijn rug is niet zo breed als sommige dappere verhalenvertellers die nu nog over hun belevenissen schrijven. Ik schrijf voor mijn lol hier en niet voor commentaar. Voor je het weet wordt je hier af getreiterd of geblokkeerd. En toch probeer ik hier af en toe mijn bijdrage nog neer te zetten voor de gene die het willen lezen.
  9. We hoeven ook niet alles te weten hoor Maar je ging er niet met het vliegtuig heen toch? Voorheen hadden we een verhalentopic. Maar al je tegenwoordig je nek boven het maaiveld uit steekt, word je kop afgehakt. Maar inderdaad zijn er gelukkig nog wel een paar die hun ervaringen delen.
  10. Er zaten hier best chauffeurs die mooie verslagen konden schrijven maar ja dat was....🤷‍♀️
  11. DEN HAAG De grote vervangingsprojecten van legervoertuigen verlopen problematisch. Een order voor jeeps bij de Luchtmobiele Brigade is gestrand. Voor de mariniers waren voertuigen besteld die niet op hun landingsvaartuigen passen en de legervrachtwagens worden zo hoog dat ze niet met zeecontainers kunnen rondrijden zonder klem te raken onder viaducten. Dit blijkt uit onderzoek van De Telegraaf naar de voortgang van het programma Defensiebrede Vervanging Operationele Wielvoertuigen. Het ministerie van Defensie bevestigt de problemen, maar stelt dat er aan oplossingen wordt gewe
  12. Eigenlijk heel simpel. Kont naar het dok en rekening houden dat je daarna je trekker er voor moet rijden. Je hebt voor je dus meer ruimte voor je nodig om je trekker voor je wagen te krijgen. Ik zet hem als het even kan vooruit in een slinger mijn zijn kont richting dock zoals op het filmpje van Durashift. Bij dit voorbeeld rijdt hij voor een schuin dok. Wanneer je voor een recht dok moet, kun je je wel voorstellen dat de neus van de trekker in dit filmpje tot het gras komt (of misschien neemt hij de lantarenpaal nog wel mee 🙈) dus hou daar ruimte om de trekker voor je opleg
  13. En jij kan van alles doen als jou pas niet in die auto zit. Vandaar de vraag bij aanvang dienst 😉 Hoezo een droplul? Jij hebt het nog nooit mee gemaakt? Je schrijft te veel in jou situatie, maar net wat steenhaas schrijft. Je staat ff te lullen met een collega of ff nog een paar spanbanden achter in gooien of lading controleren en er klopt toch iets niet....... Dan moet je wel zeker weten dat je tacho op bedje heeft gestaan voor je weg rijdt.
  14. Altijd afsluiten met een bedje en beginnen met een bedje, net wat Murphy zegt. Als jij je pas er uit haalt is jou pas sluitend. Ieder is verantwoordelijk voor zijn eigen pas wat jou eigendom is.
  15. Dus geen file's op de A7-A8- A10 vanmiddag na 15.30
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden