Pierre

Reclamevrij
  • Aantal bijdragen

    6516
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    46

Over Pierre

  • Rang
    Vriend van het chauffeursforum.
  • Verjaardag 13-05-69

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Recente profielbezoeken

13202 profielweergaven
  1. Of je het nou links of rechts keert bij een controle, nog steeds ben JIJ de kapitein op het schip en bepaal alleen JIJ of er gereden word, of je baas nou op zijn kop gaat staan of niet, calamiteiten of niet.
  2. Stekkies en kwekerijen behoort tot het reguliere 'doordeweeks' werk. Dit heeft meer betrekking op synthetische rommel. Vaten met XTC en amfetamine afval die in de berm of de bossen zijn gedumpt, dat soort zaken.
  3. Iedereen hartelijk bedankt voor de felicitaties!
  4. Klopt, op weg naar Kapelle
  5. De 'wondere wollige wereld' van Fleur! Dit raadsel gaat zelfs mijn pet te boven... .
  6. Van harte gefeliciteerd!
  7. Goudreinet Vuren, samen met ex-forumlid Routier!
  8. En dan niet alleen in Geel volgens mij. Het hele Belgische wegennet zit er vol mee.....
  9. De ene werkgever is nu eenmaal de andere niet, mij is verteld door diegenen die het eerder wél deden om alleen voor een auto niet zomaar te gaan lopen. Voorlopig kijken we het maar aan, en wie weet wat de toekomst gaat brengen. Alhoewel altijd gemakkelijk vind ik standaard een magnetron naast een koelkast een bedenkelijke ontwikkeling....
  10. Mijn ouwe 329... En nu heb ik precies dezelfde, 324. Scheelt alleen een nummer op de deur. Maar wat die auto betreft zou ik hem gewoon willen blijven - en kunnen rijden tot aan mijn pensioen bij wijze van spreken, echt een fijne auto. Hier ben ik ook alweer bijna 6 jaar iedere week de hele week mee onderweg en red het er ook mee. De verschillen met die CF'jes bij de firma zijn er voor mij persoonlijk teveel en te groot om te kunnen zeggen dat het me niets uitmaakt. Wat betreft extra ruimte, opbergvakken, dubbel bed, extra kastjes etc., het is allemaal mooi meegenomen maar is net een nieuwe aanbouw van een bestaand huis; binnen een jaar kom je weer ruimte tekort....
  11. Bestaat daar dan niet zoiets als een soort van ontheffing voor specifiek bestemmingsverkeer, in dit geval dat bedrijf met die kranen? Als je daar moet lossen of laden met een voertuig wat niet over die spoorwegovergang kan of niet via die spoorwegovergang op zijn bestemming kan komen, dan moet daar een oplossing voor zijn lijkt mij.
  12. Komen die 'zo ver' dan? Volgens mij -en wat ik lees op hun website- enkel Benelux en misschien wat Ruhr?
  13. Zowiezo is het wagenpark ruk, maar dan nog is die kip wel een auto waar ik nu accuut voor teken. Maar eigenlijk doe ik dat bij alles wat geen kale CF zonder koelkast is
  14. In de enige bananenrepubliek die Europa rijk is, wat met een wegennet nog 50 jaar achterloopt op het Oostblok en vergeven is van een stelletje achterlijken en goudzoekers die allemaal hun eigen wetten hebben kun je wachten op dit soort ongevallen. Diegenen die regelmatig in -of door België komen zullen dat beamen; (zware) ongevallen op het gehele Belgische wegennet gaat 24/7 door, en dat gebeurt niet zomaar. Nu is het Syme65, morgen ben ik het of overmorgen een ander. Mijn vader riep het 18 jaar geleden al toen ik m'n eerste dagen onderweg was bij onze zuiderburen; als je een dag in België zonder boete, schade of andere ellende hebt overleefd, dan ben je artiest. Een waarheid als een koe besef ik nu steeds weer, hij wist het toen al.. Maar gelukkig niks heel ernstigs Simon, het had zomaar anders kunnen aflopen...
  15. Dat zou rond die tijd inderdaad zomaar eens gekund hebben...