Spring naar bijdragen
Forum gesloten ×

Pierre

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    10886
  • Geregistreerd

  • Gewonnen dagen

    408

Over Pierre

  • Verjaardag 31 december

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

Pierre's Achievements

Grand Master

Grand Master (14/14)

  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

19k

Waardering in de gemeenschap

  1. Wees gerust, je zal van mij weinig last hebben, ondanks dat ik daar lid ben sinds 2019. Maar heb je nu werkelijk tot de laatste dag gewacht om nog even je gal te spuwen, durfde je niet eerder? Het geeft verders ook niet, ik leg het allemaal naast me neer. Kneusjes en zwakbegaafden mogen nu eenmaal alles tegen mij zeggen, dus van jouw kaliber kan ik het best hebben...
  2. Wat is daar zo bijzonder aan? Dat je door een ingewikkelde selectieprocedure bent gekomen ofzo? Er zal zeker een toeloop zijn van leden die van dit forum overstappen naar dat andere, vooral de komende week, weken. Aan het aantal leden zal het daar op den duur misschien niet liggen -voor zover dat men daar de behoefte aan een groot ledenbestand zoals bij dit forum heeft- maar op een bepaalde manier wil dat forum niet van de grond komen. Waar dat nou precies aan ligt weet ik niet; de lay-out, de leesbaarheid, een rechtstreekse kopie is van dit forum m.b.t. onderwerpen, ik zou het zo niet kunnen zeggen. Voor wat betreft het aantal leden; een aantal jaren geleden is hier al eens een soortgelijke situatie geweest waarbij veel leden van dit forum ook daar een account aanmaakten. Het is ook toen niks geworden, daarmee bedoel ik dat veel forumleden de verwachting hadden dat het daar op dezelfde voet verder zou gaan als hier op dit forum met dagelijks nieuwe onderwerpen en discussies. De werkelijkheid leerde anders. Ik heb nog eens gekeken maar zie nu dat Cor ook één van de moderators is. Hij vertelde eerder dat hij zich teruggetrokken had en niets meer op internet deed omdat hij met alles en iedereen klaar was. We kennen Cor een beetje, inmiddels zit hij weer op Facebook, reageert hij daar weer bijna dagelijks en staat ook weer in het rijtje bij de moderators. Hoe het allemaal precies zit weet ik niet en boeit me eerlijk gezegd ook niet. Wel weet ik dat Cor en Daniël geen gedonder op hun forum tolereren dus geloof ik daarom ook niet dat dat lidmaatschap van jou en nog wat andere leden daar een heel lang leven beschoren is. Maar het is het proberen waard natuurlijk. Veel plezier daar!
  3. Cor is daar geen beheerder meer, de 1 miljoen lezers ga jij daar niet volmaken en ik geloof ook niet dat men daar op de komst van jou en de rest van 'dit blauwe forum' zit te wachten. Misschien een beter idee om jouw eigen "Chauffeursforum" en "Shompies Dagelijkse Bezigheden" op Facebook onder het stof vandaan te halen en nieuw leven in te blazen. Daar kan men best nog wat leden gebruiken volgens mij..... 🤣
  4. Tjonge jonge, is dit nu echt allemaal nodig? Toe nou mensen, het forum nadert dit weekend na 20 jaar lief en leed met elkaar gedeeld te hebben het definitieve einde. Houd nog even vol, beheerst u zichzelf en neemt met zijn allen op een respectvolle wijze afscheid van elkander. Of zeg elkaar nog effe flink en goed hard de waarheid, dat mag natuurlijk ook. U heeft nog drie dagen de tijd!!
  5. Je hebt zelf toch ook een Google functie op je telefoon, domme kneus... 🤣🤣
  6. Er word gegist naar de oorsprong van de naam VDH. Deze leg ik uit in een beknopte versie, daarbij hoe de huidige naam tot stand is gekomen. Dit is gebeurd toen naast van Dongen en Heestermans ook nog eens Fruit Forwarders en VDC Logistics zich in januari 2017 bij deze groep voegden. (klik>>>). Een jaar later -2018- is het failliet verklaarde Mooy Logistics overgenomen, deels door Gartner KG (warehouse-activiteiten in Waddinxveen en transport-activiteiten) en deels door VDH (warehouse-activiteiten in Breda (Hazeldonk). Dit is op allerlei sites terug te vinden en lijkt mij ook niet zomaar een in elkaar gedraaid verhaal. (klik>>>), (klik>>>) en (klik>>>). Meer als dat er een overname van het failliet verklaarde Mooy Logisitcs in 2018 heeft plaatsgevonden word er ook niet vermeld in mijn reactie. Over de exacte ins -en outs kan ik niets vertellen als enkel wat er in diverse berichtgeving terug te vinden is. Ik heb er nooit gewerkt en mag meneer Mooy ook niet bij zijn voornaam noemen. Misschien kan jij ons daarom wél precies vertellen hoe de vork werkelijk aan de steel zit...
  7. Wat valt er meer te vertellen als dat Mooy failliet was verklaard en VDH en Gartner in 2018 de boel hebben overgenomen? Wat er nu van over is doet verders ook niet ter zake, we zijn bijna zeven jaar verder. De doorstart van Mooy Logistics is een feit. De failliete logistiek dienstverlener uit Waddinxveen en Breda wordt overgenomen door het Oostenrijkse Gartner KG en VDH uit Moerdijk. Dat melden de curatoren die het faillissement behandelden. (klik>>>)
  8. Geen van dit alles. De naam VDH zoals die bedoelt is in deze discussie vindt zijn oorsprong in de namen van Dongen en Heestermans en verwijst naar de namen Jan van Dongen en Martijn Heestermans die samen de directie vormen. Van Dongen & Heerschap is opgericht in 1902 en is in 2012 gefuseerd met Heestermans Logistiek uit Middelharnis. In 2017 zijn daar nog eens Fruit Forwarders en VDC Logistics bijgekomen en heet het vanaf toen VDH The Freight Managers, in 2018 nog eens een overname van Mooy Logistics.
  9. We hadden hier ooit een topic "wie is er jarig vandaag". Daar werden wij beiden, samen met nog een forumlid (ben vergeten wie) ieder jaar op 13 mei gefeliciteerd. Zodoende herinner ik me die datum. Hoe oud jij precies bent wist ik niet, ik heb er ook nooit enige moeite ingestoken om dat te achterhalen, niet op Facebook, niet op andere social media, ook al denk je zelf van wel. Wel had ik die inschatting zelf kunnen maken met een simpel rekensommetje wanneer jij verteld dat je met je 19 jaar al helemaal alleen de grens over mocht en 35 jaar niets anders dan Zuid-Europa hebt gereden. Behoudens al die jaren dan dat je geen weekenden onderweg wilde maken of met je kraantje in de regio aan het prutsen was, dat terzijde..🤣
  10. Dat eerste had je er niet bij hoeven zeggen Shomp, dat was ons al langer duidelijk. Maar ik wil het je best nog een keertje uitleggen. Ik ben 55 jaar oud, en word 56 jaar op dezelfde dag wanneer jij een jaar ouder word. In '86 op m'n 16e het slagersvak in gerold. Slagersvakschool gedaan, vier jaar bij een slager gewerkt en de laatste twee jaar als uitbener op diverse slachthuizen. Eerder al eens uitstel gekregen t.b.v. de opleiding die ik volgde, uiteindelijk in '92 toch de dienstplicht moeten vervullen en gelijk 6½ jaar blijven hangen. Daarna m'n papieren en rijbewijzen gehaald en in '99 begonnen als chauffeur. Klopt het een beetje denk je?
  11. Je hoeft geen ontzag te hebben Wijnand, maar je kunt geen oordeel geven als je niet zelf ooit bij één van de twee onderdelen gediend hebt. Overigens, als je een beetje geïnformeerd bent weet je dat beide onderdelen nauw met elkaar samenwerken en mensen hun loopbaan gestart zijn in Roosendaal alvorens naar Doorn te gaan, of de opleiding in Roosendaal tussendoor gevolgd hebben tijdens hun carrière bij de KM in Doorn. Over ellende in Leersum is mij niets bekend, ik ben zelf ook nooit in Leersum geweest. Maar laat me raden; ze hebben de hele bar leeggezopen en er stiekem met jouw meisje vandoor gegaan...
  12. Voorlopig ga ik weer, ben jij nog steeds "ridder te voet" en kun je al die connecties weer af lopen bellen of ze nog wat te doen hebben voor je.... 🤣🤣
  13. Ach kijk, "Spuit Elf" wilde ook effe de getapte jongen spelen... Maar vooruit, ik kan best tegen een stootje, echter moeten misverstanden en onwaarheden natuurlijk wel even rechtgezet worden, dus bij deze. Deze ex-militair heeft ruim zes jaar bij een korps gediend waar het soort kneusjes zoals jij niet eens door de poort naar binnen mochten kijken, hooguit om te vragen voor een paar stickers. Het woord "kneusjes" verzin ik trouwens niet zelf, maar is vakjargon bij deze club en staat voor incompetente lui zoals jij die dankzij hun veel te zware anti-lichaam en daarmee allerlei samenhangende lichamelijke gebreken en kwalen totaal ongeschikt zijn om ergens voor ingezet te kunnen worden. Een beetje winkels rijden heb ik zegge en schrijven precies tien keer op een zaterdag gedaan, in 1999 om precies te zijn, zo'n 25 jaar geleden toen ik begon met rijden. Tien ritjes voor Albert Heijn en toen was het klaar. Ik had toen al besloten dat dat soort werk aan mij niet besteed was en me voorgenomen om nooit van mijn leven ooit nog een rolcontainer aan te raken. En dat weet ik tot op de dag van vandaag nog steeds vol te houden. De routiers die ik bezoek zijn de routiers die voor mij het meest gunstig uitkomen. Ik heb niet echt voorkeuren. Soms hele goeie, soms mindere. Maar wel iedere avond naar een routier en niet ergens op een dooie parking gaan staan met je maaltijdje en een fles wijn uit de supermarkt zoals jij zelf ooit in je topic beschreef. Ik begrijp daarom ook best waarom je na zogenaamd "35 jaar Zuid-Europa" gereden te hebben -waarvan meer dan de helft van de tijd gewoon rondjes rondom de kerk- nog steeds geen letter Frans spreekt.. Die diefstal uit mijn trailer is inderdaad gebeurt. Eén keer in de zeven jaar waarbij ik iedere week gemiddeld 4-5 nachten in dat land vertoef. Die pech kun je treffen. Eén keer in je trailer of twee keer je hele cabine overhoop laten halen op die paar ritten die je daar was... zeg het zelf maar. Volgende week vertrek ik voor de veertiende keer naar Griekenland. Kijken hoe m'n nieuwe Volvo het doet. Over de Balkan, in m'n eentje, een beetje avontuur. Niet zoals het soort homofielenwerk om met drie man lekker veilig achter elkaar aan te hobbelen en samen gezellig in Ancona of Bari het bootje naar Patras nemen. Overigens pas voor m'n tweede werkgever in deze business, en waarschijnlijk mijn laatste ook tot mijn pensioen. Het gezoek, het gehop, de afwijzing en de hele rompslomp met 23 verschillende werkgevers in amper tien jaar tijd is mij gelukkig bespaard gebleven.... 🤣
  14. Dat doe ik ook niet, ik wil Shompie's topic dan ook niet verder vervuilen. Alhoewel ik dan wel weer benieuwd ben naar het volgende en het zoveelste nieuwe project of debacel van deze Noord-Hollandse self-made transport-goeroe...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden