Spring naar bijdragen

Klassement

Populaire bijdragen

Showing content with the highest reputation since 23-05-21 in all areas

  1. Als het geld tegen de plinten klotst is dat in deze sector toch altijd het gevolg van goed ondernemerschap. Goed ondernemerschap hangt op zijn beurt weer samen met het goed behandelen en correct betalen van zijn -of haar werknemers. Met een E7, geen geouwehoer met pauzestaffel en gestreep in de uren bereik je dat je chauffeurs tevreden zijn en op hun beurt bereid zijn een stap extra te doen wanneer dat nodig is. Anders dus wanneer je een zooitje ongemotiveerd personeel rond hebt lopen omdat ze iedere maand opnieuw de discussie met de werkgever aan moeten gaan over de uren die
    15 points
  2. Dit is zo'n aparte alinea, dit verdient bijzondere aandacht. Even duiden, ik zie een vraag, ik lees een constatering en nog een halfslachtige vraag en constatering gevolgd door een oerstomme vraag mét smiley om er 1 of andere twist aan te geven die ik niet begrijp. Laat ik het even uitsplitsen. Het komt vanaf jouw kant een beetje warrig, doorspekt met een klein beetje frustratie en overgoten met wat cynisme, over. Allereerst of ik wel eens doodmoe wordt van mijn zelfingenomenheid? Nee, daar heb ik geen last van. Ik ben ook niet zelfingenomen -dat laat ik over aan de Heren Chauffeur
    14 points
  3. Uiteindelijk zijn redelijk wat mensen jaloers. Daar kun je twee dingen mee doen. 1 je veranderd je situatie, ga naar school, doe een cursus of werk je hogerop. 2simpel. Wees gelukkig wat je hebt. Ik zat gisteren de hele dag met Jennifer op de schommelstoel. Ga ik vandaag weer doen. Velen zullen dat saai vinden.
    12 points
  4. Ik zie andere overeenkomsten 😁
    11 points
  5. Hou je er wel rekening mee dat "wij"de best opgeleide chauffeurs ter wereld en verre omgeving zijn. Oost Europeanen bijvoorbeeld,stonden in het verleden op allerlei parkings hele motoren en versnellingsbakken te repareren of wiellagers te vervangen die kapot gelopen waren. "Wij"waren toen al zover dat we het noodnummer van de dealer of de bandenboer konden bellen met de geanalyseerde mededeling"hij doet ut nie meer"
    11 points
  6. Gaan we discrimineren ? je zou je ook zelf hard kunnen maken voor fatsoenlijke werkomstandigheden. Als jij nog eens in kou of warmte lang moet wachten of “overstaan” ben je ook blij met standkachel/standairco en als alle zijinstromers alles wel prima vinden wordt alles weer afgebroken wat moeizaam is opgebouwd....... had dan lekker je oude beroep blijven uitoefenen......
    10 points
  7. Denk eerder dat het verbod op verkoop van erectiemiddelen de geldkraan deed droog lopen , de sollicitanten kregen bij de koffie eerst een blauw pilletje , toen kregen ze de auto's te zien en toen het contractje , vandaar dat gehijg op die auto's
    10 points
  8. 51 weken geleden werd ons pand volledig in de as gelegd. In de afgelopen 51 weken hebben we enorm veel steun en vertrouwen gekregen, verhuisden we naar Eindhoven en moesten we onze draai vinden in de stad. In de afgelopen 51 weken namen we afscheid van onze oud-directeuren Servaas en Ad van der Heijden en onze collega Arno Somers. In de afgelopen 51 weken hebben vele van ons elkaar amper gezien of gesproken, hebben we elkaar gemist en hebben we niet samen een kunnen drinken. In de afgelopen 51 weken is er ook keihard gewerkt aan ons nieuwe pand. Het waren 51 zeer bewogen weken
    10 points
  9. Toen je nog een knippertje kon geven voordat ze je zonneklep er af reden… [emoji40]—- nulli cedo —-[emoji40]
    8 points
  10. Ik erger mezelf meer en meer aan stomme irritante dingen waar een ander zo overheen stapt. Nr 1 is wel taalgebruik. Ineens weten 40 plussers het verschil niet meer tussen hun en hen, me en m'n/mijn, ergeren en irriteren, eens en is (dat is weer het laatste). En dan al dat goedpraten, cq bagatelliseren van alles en nog wat. Beter dat ik nu ff op tijd stop 😁
    8 points
  11. Ik erger me aan mensen die afval gewoon uit het raam donderen of gewoon neer smijten op de grond , met de gedachte van een ander ruimt het maar weer op , als ik het maar kwijt ben , om vervolgens weer een vrije dag op te nemen om te demonstreren tegen hoe wij met de aardbol om gaan , hoe groot is het probleem eigenlijk om bv je mc rommel mee te nemen naar huis en het daar op te ruimen , laks kansloos volk .
    8 points
  12. Een inktzwarte dag voor de transportsector en iedereen die hier z'n broodwinning heeft. De ouderwetse instellingen FNV en CNV hebben weer flink lopen rellen en een flinke kostenverhoging voor de transportsector doorgedrukt. Bedrijven zien de loonkosten de komende jaren hierdoor eerst met 3,5% en daarna nog eens met 3,25% stijgen. Hopelijk gaan hierdoor geen bedrijven kopje onder want we hebben er niks aan als er chauffeurs op straat komen te staan. Ook het milieu krijgt een flinke klap te verduren. Vrachtwagens zullen worden uitgerust met een stand airco en
    8 points
  13. Hehe, eindelijk weer een toppertje te pakken👊👊
    8 points
  14. Wat doe je ,als het te krap is voor een combi, en de spullen liggen op de aanhanger? Juist De klant aan het werk zetten
    8 points
  15. Las ooit in de truckstar een verhaal van een chauffeur die op een VIP bus had gereden en later met varkens op Italië. Hij zei dat de varkens zich beter gedragen dan de hoge heren en dames.....
    8 points
  16. Ik mag ook weer. Morgen begin van de middag twee adresjes laden. Vervolgens in Calais de trein op en nog lossen op London Heathrow. Zondagmiddag weer terugladen en via dezelfde weg terug. En nog even lossen natuurlijk. Lekker, die weekend uurtjes! Maandag nog eens terug zo.
    7 points
  17. Ervaring is de optelsom van al je fouten..
    7 points
  18. Zodat zeker 80% van de chauffeurs de weg niet meer kunnen vinden? .
    7 points
  19. Een reactie met een foto verwijderen was niet echt een probleem voor de admin. Het verzoek om per direct mijn gehele account op te heffen en daarnaast ook alle reacties te verwijderen waarin mijn naam voorkwam werd niet gehonoreerd. Zelfs niet toen ik dreigde met een rechtszaak en een dwangsom. Die grappenmakerij hadden ze eerder al ooit aan de hand gehad...
    7 points
  20. Ik ben ook weer herkenbaar, bordje zit er weer op.
    7 points
  21. @Pierre goed, trekt en schakelt beter dan de MAN. Ook meer ruimte om spullen kwijt te geraken in de kastjes buiten en onder het bed. Alleen de koelkast is (te) klein en heeft onhandige afmetingen. En natuurlijk de scania zitpositie... Kleine anekdote... De chauffeurs die hun Mercedes en DAF gingen afhalen bij Essers Lommel waren allemaal iets te laat op de afspraak. De Scania mannen kwamen alle 5 gelijk aan en 40 minuten te vroeg 🤣 Alleen nog het ADR bord demontabel maken...
    7 points
  22. Hotel "Simona Komplex", Sofia Bulgarije. Zomaar aan tafel gezet tussen de gasten op een Bulgaarse bruiloft, dat tref ik weer! Wat een feest hier. M'n overbuurman was er al effe klaar mee...
    7 points
  23. Ja en nog langer geleden reed met met paard en wagen. Weet nog dat toendertijd het leuk vond om met de schillenboer mee te rijden. Dat paard wist zelf de weg te vinden😋
    6 points
  24. Eigenlijk had je na de eerste alinea moeten stoppen……. wat betreft de laatste alinea: frappant dat je hier wel op reageert en als Pierre eigenlijk hetzelfde verhaal verteld. Reageer je niet. Let wel: ik misgun beide hun werk niet en hoe zij dit beleven( ook jouw werk niet). Je moet doen wat je leuk vind/bij je past. Maar dat viel mij dan weer even op….
    6 points
  25. doet me goed goed te horen dat het je goed gaat.. ik hoor graag als het iemand goed gaat, want dan heb je een blij gezicht.. en er zijn gewoon mensen die dit schijnbaar niet kunnen accepteren.. want dan krijg je van die rare opmerkingen.. tegenwoordig zien ze je liever kapot gaan... anders zouden ze wel anders reageren.. dat is toch tegenwoordig de maatschappij ? ikke ikke .... eerst dan pas een ander dit zie je terug op de weg.. of op een adres waar meerdere vervoerders komen lossen.. de gemoedelijkheid is wel helemaal v
    6 points
  26. @the duke Niet naast je schoenen gaan lopen van zo een bod. In de aannemerij roven ze momenteel personeel waar ze maar kunnen. En daarbij word idd goud belooft. Maar trap er maar niet in want er komen grote problemen aan voor veel aannemers. Personeel en materialen zijn daar in de kernwoorden. Ook je verhaal van inhuren klopt niet. Aannemers doen dit zeer zeker voor zelfverrijking. De flexibele schil waar jij het over hebt bereik je door een bepaald percentage in te huren en een bepaald percentage eigen materieel en mensen in te zetten. De grote jongens zijn hier echter allang
    6 points
  27. Advocaten zijn nog erger dan criminelen.
    6 points
  28. Mooi aan het knutselen🥳
    6 points
  29. Typerend hoe je reageerd. Jij bent toch echt degene die zegt dat als we jou mening ter discussie stellen we niet goed bij ons hoofd zijn. Of iig geen gezond verstand hebben maar goe, het is het mij niet waard om daarover discussie te voeren. Straks maar even een heerlijk stukje fietsen en onderweg een bakje koffie pakken op het terras. Mogelijk gemaakt door de liefde en uiteraard niet door de meer dan 10 miljoen prikken. Prettige middag verder
    6 points
  30. Vandaag afgeleverd aan een ex-collega die voor zn eigen is begonnen Daf cf 480 met hiab 68t/m kraan met jib. Van Til Purmerend
    6 points
  31. En regelmatig binnen, handig als het regent
    6 points
  32. Nou, een MAN is toch wel een beetje een pit in plaats van de kers op de taart. .
    6 points
  33. NOW geld is binnen, en het is tijd om het vacantiegeld uit te betalen.....
    6 points
  34. Nog eentje 😀 Angelholm.
    6 points
  35. [emoji40]—- nulli cedo —-[emoji40]
    6 points
  36. Ik erger me aan al dat geneuzel van die figuren die nèt als een klein kind op allerlei social media vol trots moeten melden dat ze eindelijk hun Corona-spuitje mogen halen of al hebben gehad. Who the fuck cares....
    6 points
  37. Dat valt wel een beetje mee Iveco😉, dit topic is gebouwd op meningen , hoe je erover denkt ect , dat ik en waarschijnlijk jij ook een andere mening op nahoudt dan het gross hier , horen ze maar te respecteren , reageer natuurlijk niet om mijn gelijk op te dringen , ik weet het natuurlijk ook allemaal niet , behalve anderen ook niet , maar kijk graag naar rechts en naar links als ik oversteek , dus waarom dan alleen de overheid geloven in hun info die ze geven of niet geven 🤔. De tijd zal het leren en ieders doet maar wat hun goed dunkt, als ik dan een wappie ben dan zij het maar zo .
    6 points
  38. ga je toch op die dagen werken en pak je verdeeld over het jaar snipperdagen, ik zie het probleem niet. Stond laatst (nog in mijn bluktijd) met een chauffeur te praten van de firma Wi.....x die kon er ook niet genoeg van krijgen van dat werken, hij ging in de weekenden ook nog eens rijden op een asfaltauto want daar hoefde geen kaart in, het zal wel aan mij liggen Ik doe mijn werk met liefde en plezier, maar mijn vrije tijd is me nog liever.
    6 points
  39. Of je koopt een TT GO 6250 Professional (klik>>>) Ik kon ook geen afscheid nemen van mijn GO710 vanwege die fijne afstandsbediening maar ben blij dat ik toen dit apparaat heb gekocht. Altijd up-to-date met kaarten en alle instellingen m.b.t. gewichts -en hoogte beperkingen mogelijk. Daarnaast ook nog de mogelijkheid om verschillende categorieën ADR in te stellen zodat automatisch de verplichte routes worden weergegeven. Adressen invoeren en allerlei andere functies doe je via spraakbesturing of via een app op je telefoon die ze automatisch doorstuurt naar je de
    5 points
  40. Kom jij wel eens met de vrachtwagen in Frankrijk? Dan kan je beter met het Michelin boek rijden (daar staan namelijk tonnages en lage viaducten in) dan met Maps. Is echt niet te doen.
    5 points
  41. Dan moet je wel een recente kaart of stratenboek hebben….. want meestal kan je gezonde verstand niet verder zien tot de volgende bocht…..of kruising. of even in/uitzoomen met Google maps. Dan krijg je meestal wel een idee hoe en dorp of stad een beetje in elkaar steekt. en dan nog is het maar net met wat voor vrachtauto je onderweg bent. had gister nog leuk adresje. (Was dus van de weg af niet te zien dus eerst even wezen kijken) tussen twee huizen door naar een parkeerterrein. Daar in de rondte en aan achterzijde schuin er af een pad op van net 3 meter breed.
    5 points
  42. Aan van die onnozele winkelbediendes. Wij hebben dus "post in de butik" . Pakketjes via de post moeten we daar ophalen. Je krijgt een sms, een app en soms, dagen natijd, een briefje in de brievenbus dat er een pakje is.... Dus ik rij die 15 km om naar de winkel, laat hem dat appje zien en wacht..... Je ziet hem door al die planken gaan, als een geroutineerde scanner met zijn prikoogies.... Ik zeg nog, dat pakket recht voor me, daar lijkt het wel op.... Neuh, verkeerd nr. (ze zetten de laatste 3 cijfers van de colli er met pen op, is handiger). Maar, zeg ik nog, "radio Holla
    5 points
  43. Waarom doe je er dan aan mee? En hoezoo zinloos. toch niets mis mee om ervaringen uit te wisselen……
    5 points
  44. Ik heb zelf de admin verzocht om enkele reactie's te verwijderen, o.a. die met de foto's van mijn auto. Ik wil n.l. de goede naam van mijn werkgever niet betrekken in dit soort zinloze discussies over iets wat helemaal aan de orde is in de dagelijkse praktijk.
    5 points
  45. Jij bent tevreden met jouw werkgever en daar gaat het toch om? Wat voor de een een wereldbaas is kan voor de ander zijn grootste nachtmerrie als werkgever zijn. Denk niet dat het bij mijn werkgever toen allemaal koek en ei was , overal is er wel eens iets aan de hand. Alleen heb ik daarmee nooit te koop gelopen tegenover anderen, toen niet en later ook niet.
    5 points
  46. Zweden heeft wel 2 pinksterdagen maar hebben 2e pinksterdag als vrije dag geruild met 6 juni..... (Bron: https://www.zwedenweb.com/algemeen/feestdagen-en-tradities/) persoonlijk vind ik het prettiger en makkelijker om een lang weekend te hebben dan zomaar ergens een doordeweekse dag die telkens verschuift.......
    5 points
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden