Spring naar bijdragen

Klassement

Populaire bijdragen

Showing content with the highest reputation since 19-02-24 in all areas

  1. Zet hier maar ff het een en ander neer, maar in een ander topic schreef ik al dat het volgende week weer gaat gebeuren. 7 maart was de laatste controle en zoals te verwachten waren alle bloedwaarden mooi in stijgende lijn maaja vooraf toch altijd dat gevoel van eerst zien en dan geloven. Zodoende kreeg ik van de dokter het groen licht om langzaam aan het werk weer op te pakken want hij wist wel dat dat mijn doel was. Afgelopen week een dag met een collega mee geweest en dat ging lekker dus besloten om de komende week dinsdag en donderdag te rijden. Week daarop als dat goed gaat maandag, woensdag en vrijdag, en zo bouwen we het een beetje op. 29 april krijg ik nog een keer een botboring voor beenmerg onderzoek, en daarna alleen nog om de zoveel tijd bloedonderzoek,
    13 points
  2. Volgens mij weet jij helemaal niet hoe het op die bedrijven gaat , je mag er bij de gratie lossen en als je leeg bent moet je weg wezen . Weiger je dat hoef jij er nooit meer te komen en met een beetje pech het hele transport bedrijf niet ! Van de kant af is het makkelijk roepen !
    13 points
  3. Ja Hendrik, ik tart het lot met m'n 5 vaccinaties en jaarlijkse griepprikken. Ik leg m'n oor liever te luister bij de medici dan bij een groep googlende ongeschoolde complotdenkers.
    12 points
  4. Je kan domme lach-smileys plaatsen Shompie alsof het je allemaal niks doet, ik zal de details besparen met betrekking tot het door de rest van dit forum vermeende 'misbruik'. Dat vermeende misbruik werd zelfs - zonder namen te noemen- via prive-berichten bevestigd door je eigen forum-vrienden waarvan je zelf dacht dat ze tot je heimelijke vriendenkring behoorden. Wat je allemaal sjouwt en waar je allemaal naar toe gaat met je zelfbenoemde "vakantieritjes" (3 x 24 uur maken in een week tijd, nachten zitten, 3 uur 's nachts rijden...) interesseert me allemaal niet, maar wat jij geflikt hebt gaat er bij velen hier niet in, lager kan het haast niet. Vervolgens word je hier het forum afgedonderd - of ben je opgehoepeld- en een jaar of wat later ga je hier weer vrolijk alsof er niets is gebeurd. Dat is wat Hendrik bedoelt waarschijnlijk. Wat Ger betreft, die had ik iets wijzer geacht als jou maar is net zo dom of nóg dommer, de plaat voor zijn kop is in ieders geval nét zo dik.
    8 points
  5. Ach wat heb je aan talen als je ze niet of nauwelijks spreekt? Buiten Engels en Duits is het bij mij zeer belabberd,heeft het mij weerhouden van eten of communiceren onderweg welnee vaak is het woord betalen belangrijker dan het woord talen ! Deed vroeger wekelijks Italië maar kom nog steeds niet verder dan mijn eten bestellen,kom heel graag in z,on france routier restaurantje en spreek geen woord Frans,en wat blijkt naar bijna een hele fles Ricard zit ik heerlijk vloeiend Frans te praten met een Fransman aan de bar,als de baas gaat sluiten praten we samen nog wat verder buiten en hebben een heerlijke avond gehad en wens hem ook nog ooievaar (au revoir). Uit de kist eten ook dat is mij niet vreemd maar dan altijd bij gebrek aan een restaurantje in mijn tijd hadden we nog geen ping vaak niet eens een standkachel,tegenwoordig in de kist een green-egg ook een aanrader mocht je er plaats voor hebben. Pochen over bestemmingen doe ik ook niet aan mee,stelt allemaal niet zoveel voor gewoon op tijd tanken en je komt overal,verder dan Magadan ben ook ik niet geweest ik vond 14000 km genoeg enkele reis en daar nog verder lukt niet of je moet een boot hebben. Maar mijn eerste ritje Italië, zonder rijbewijs en met een vlamnieuwe vrachtauto met fuĺlerbak vergeet ik nooit meer,mijn collega's die achter me reden op de Resiapas ook niet want van dubbelklutsen snapte ik toen nog niets. Nog ff door restaureren en de 141 is klaar,hoop in mei een stukje Griekenland Bulgarije en Turkije te doen tot aan de Iraanse grens,en ja ga niet in de slaapcabine liggen en vreet zeker niet uit de kist,en geloof niet dat ik veel meer dan 3 a 400 kilometer per dag doe,maar heb er zin in om de Katara pas,Londra camping nog eens te bekijken (of wat er nog van over is) paar dagen centrum Istanboel doen,dan richting mount Ararat en hopelijk over een stukje Tahir pas richting het meer van Van om bakkie koffie te doen bij een oud collega. Ben ik toch weer on topic want over de brug bij Istanboel begint Azië.
    8 points
  6. Tsja, zo'n eigenheimer uit Wallonië en dan een stugkop uit Drenthe, dat gaat nooit samen... De Franse taal machtig valt wel mee. In ieder geval niet goed genoeg naar mijn eigen zin ondanks dat ik 4-6 dagen per week in dat mooie land verblijf, maar ik kan me redden. Wat ik wel altijd heb gedaan -en nog steeds doe is altijd de meest basale woordjes leren van het land waar je in verblijft. Goedendag, alstublieft, dank u wel, een beetje tellen, dat soort dingen. Of dat nou in Cambodja, in Roemenië, in Bosnië, op de Antillen of in Frankrijk was maakt niet uit, altijd met de locals in gesprek. Gewoon om een paar woordjes te leren, vroeg of laat kwam dat altijd van pas. Het enige wat maar niet wil blijven hangen is Hongaars. Daarnaast moet je ook open willen staan om die dingen te leren en vooral een gesprek aan durven gaan. Zo'n Fransman -of Franstalige Belg begrijpt dat jij die taal niet machtig bent. Maar met een hartelijk 'bonjour' is dikwijls het ijs al gebroken, de rest volgt vanzelf. Als je -zoals tegenwoordig velen- de hele week die hut niet uitkomt zul je ook nooit iets van een taal leren
    8 points
  7. Wat jij allemaal sjouwt en doet interesseert ons ook niet Shompie, je wil het heel wat laten lijken maar iedere boerenlul uit Roemenië en Moldavië fikst dat werk. Meer dan dat zelfs... En niet ik, maar wel al die andere mensen op dit forum die nog weten hoe het verhaal precies in elkaar steekt en vinden je - net als ik- een viespeuk, en ook jij weet precies waarom.
    7 points
  8. Ik denk dat het een jaar of 8 geleden is dat ik hier voor het laatst was. Maar het is en blijft een schitterend land. Ze hebben hier ook water genoeg. Ff met mijn collega op de foto. Je rolt van het een naar het ander moois. En het leuke, we zijn vanaf Kristiansand naar Stavanger niet een stoplicht tegen gekomen 🤣 De klant woont bij zijn bedrijf. Even gevraagd voor een auto zodat we konden gaan eten in het dorp. Ook dat was geen probleem
    7 points
  9. Je gaat ff helemaal voorbij aan doel van deze rechtzaak. De chauffeur was het niet zo zeer oneens met de bekeuring, maar wilde het gebrek aan parkeerplaatsen aan de kaart brengen. De bekeuring op zichzelf stond niet eens ter discussie. Maar een dooddoendertje als: dan moet je maar beter plannen, slaat nergens op. Als je werkzaam bent in het transport weet je zelf ook wel dat het vinden van een "gepaste" P plaats tegenwoordig inhoud dat je maar een halve dag productief bent, daar je de rest van de tijd druk bent met het vinden van een parkeerplaats. En dat was wat deze chauffeur onder de aandacht wilde brengen.
    7 points
  10. Ach.... De voertalen binnen Europa en ver daarbuiten zijn nu eenmaal Frans Engels en Duits, dat gaat letterlijk over de hele wereld. Nederlands past daar niet in. Schijnbaar heb je daar nooit iets mee te maken gehad, vandaar dit soort dom gelul. Ik kan me redelijk redden in het Frans en Spaans. Zelfs een paar woorden Kroatisch-Bulgaars lukt me nog om mijn eten te bestellen. Njama problem... Als je dan als als "internationaal chauffeur" met 5 x per week Genk iedere avond met een paar diepvriesmaaltijdjes van huis zit te knarren in de cabine met een fles rode wijn van de Aldi kan ik best begrijpen dat je er niks van snapt...
    7 points
  11. Nou Henri het is heel simpel. Mij word verweten dat ik enkel negatief ben . Ik ben dat verre van. Dat kunnen een aantal mensen hier die mij persoonlijk kennen beamen. Ik ben zeer serieus in mijn werk en kan zeker wel eens voor gekkigheid zorgen buiten werktijd. Echter waar ik kotsmisselijk van word( en ik niet alleen) Zijn die mensen die het forum bijna om het zeep hadden geholpen door hun eigen tekortkomingen of hun geilheid ( noem het zo je wil) die voeren hier nu weer de boventoon “en iedereen is het vergeten blijkbaar”. Hij misbruikte gewoon zijn zoon zijn account! N maar lawaai maken en maar vertellen hoe goed die het heeft! Ik denk dat ie totaal geen leven heeft want hij vlucht niet voor niks regelmatig. Dan onze nogsteedsger. Ook zo iemand die te pas en te onpas afscheid neemt en weer binnen komt wandelen wanneer het hem uitkomt. Advocaten rechters en weet ik al wat er aan te pas komt. Nou het spijt me, maar dan heb je toch minstens de halve betonfabriek voor je kop. Afgezien nog van het feit dat zijn aanwezigheid het wel leuke mensen belet on hier iets te plaatsen. verder is het natuurlijk zo dat mijn mening die ik heb over Rusland / corona ook niet gewaardeerd word. Maar ik steek mijn mening zeker niet onder stoelen of banken in tegenstelling tot velen. Waaronder onze moderator @Murphy. Op social media laat deze man precies zien wat ie van dingen denkt en hier hangt hij de slimme schijnvertoning uit. Heel erg jammer en wees een vent en vertel ook Hier hoe je werkelijk over denkt! Verder kan ook mij verweten worden dat ik onder een andere naam hoer actief ben. Voor diegenen raad ik aan om eens te kijken bij de geschiedenis van mij en DoeMijnBest want ik had hem mooi tuk. ( bewijzen heb ik nog steeds op mijn mail staan overigens. Wss ook de reden waarom hij hier spontaan afscheid nam want hij had niet zoveel op met Murphy en Maarten. Nou je mag mij lek schieten maar als dit de manier is waarop we een forum in de benen willen houden? Men weet niet hoeveel afgunst ze naar elkaar moeten hebben. Elke sjaakie legt een archief aan en probeert dan ook nog met ideeën van een ander anderen te imponeren. Nou flikker maar een eind op met zulk soort volk. En ja dan bedoel ik Ger. Maar die hoef ik geen veer in de reet te stoppen. en zo zit het en dat is waarom. Je zal van mij baar andere forumleden ook geen kwaad woord horen. Waar ik me wel aan erger is een @RobNiat die je gewoon glashelder beschuldigd van drankmisbruik. Zwaar schandalig en zijn vriendje de ex forum eigenaar doet er lallend aan mee. Hierbij heb je je antwoord Henri.
    6 points
  12. Lekker zo door gaan Hendrik. Topper ben je….. al zeg / denk je dat vooral zelf.
    6 points
  13. Valt onder de afdeling zielig gedrag, Ger Sommige mensen zijn net kleuters
    6 points
  14. 6 points
  15. Mijn eerste ritje Noorwegen voor Boekel. Vrijdag laden in het Westland samen met een collega die dit regelmatig doet. Ik was iets eerder dus was al begonnen. Toen ik klaar was heb ik hem geholpen en zijn we samen weggereden. Mijn collega is erg van het "mak an" hij heeft gelijk want je hoeft je niet druk te maken ben ik nu achter. De eerste stop was de Wijk om uitgebreid te eten. Na ruim 1.5 uur gezeten te hebben via de 213 richting Hamburg waar we om 21.45 bij Rade de parking op draaide. Het restaurant was dicht maar we mochten nog wat drinken 🤣 Uren maken bakkie en weer verder. Bij scandinaviepark auto weer de parking en ontbijten. Die is wel wat duurder geworden, je betaald nu 16.80 voor het ontbijtbuffet. Met kerst was dat nog 11.80. Ook hier 1.5 uur gestaan en toen door naar Hirtsals, onderweg nog een keer 3 kwartier gemaakt. In Hirtslas bij de Colorline stond nog een verdwaalde Noor op de parking, had zeker ff klassieke hier gedaan 😇 Nu wachten bij de boot, die gaat om 21.15 wat ik ervan begreep dus even lekker netflixen 🤣 We hoeven maandag pas te lossen en het is niet heel ver rijden dus ik hoop op droog weer zodat ik even aan de wandel kan daar.
    6 points
  16. Oververmoeid...wie heeft het hier ergens over 'oververmoeid' gehad? Het is een pure samenloop van omstandigheden geweest waar een tekort aan geschikte parkeerplaatsen, een daaruit voortvloeiende overschrijding van een rijtijdenwet en een uiteindelijk enige en juiste beslissing van de betreffende chauffeur aan ten grondslag ligt. Ondanks al die veronderstellingen die je er allemaal bijhaalt blijkt hier dus dat je geen beroepschauffeur bent al helemaal geen kaas gegeten hebt van hoe het werkelijk in elkaar steekt onderweg.
    6 points
  17. Bij ons zijn we nu nog groener Fm electric
    6 points
  18. Ik ben al jaren tegen de zin : "Dan hadden er maar meer parkeerplaatsen moeten zijn, ik heb rijtijd en wil die volmaken". Een taak van een chauffeur is ook berekenen hoe hij zich aan zijn rijtijd kan houden, als dat betekend dat hij eerder moet stoppen is dat niet anders. Zo oordelen ook rechters, en terecht. Want voor elke uitzondering is er een reden voor een nieuwe/andere uitzondering en dan houd een regel geen stand. Of in dit geval de chauffeur iets had kunnen doen aan voorkomen ga ik niet over oordelen, want ik heb de juiste informatie niet. Ik weet niet of er eerdere parkeergelegenheid was voor hem om te stoppen. Wat ik wel vind is dat veel planners/werkgevers ook niet luisteren naar hun rijdend personeel. Maar ook te weinig chauffeurs die de ballen hebben om tegen hum werkgever te zeggen: krijg de groeten ik kan dat niet zonder de regels te overtreden. Wat ze wel zeggen: "Ok, maar als ik een boete krijg is die voor u" Een mentaliteitsprobleem die zich in de hedendaagse maatschappij doorsijpelt naar de jeugd. (Ga ik later nog iets over zeggen.) Op dit forum lees ik al twee jaar niet meer mee, maar ik heb ff wat teruggelezen. Overal hier kun je lezen hoe mensen vinden dat je gewoon de wet maar mag overtreden omdat het zo uitkomt, of omdat men het niet eens is met de wet. Vreemde is dat het gebruik van de wet met een voertuig een behaald privilege is, geen recht. Een rijbewijs is simpel een toestemming van de overheid dat je de weg mag gebruiken met een voertuig behoudens de gestelde regels. Vreemd is dus ook dat als men wordt gestraft voor het overtreden van die regels dat men gelijk maar naar de rechter moet.... of nog erger de handhaver moet aanvallen al dan niet verbaal of fysiek en dat dan ook normaal vind. Of nog erger er over opschept aan de eettafel of op verjaardagen. Ik zei net dat ik terug zou komen op het doorsijpelen naar de jeugd.... Hoe kun je van jeugd verwachten dat zij wel luisteren naar handhavers/agenten als de ouders dat al niet doen?l
    6 points
  19. Beste Ger, ik heb me vanaf jou zoveelste terugkeer op dit forum afzijdig gehouden om niet telkens de schuld te krijgen van uitlokken, pesterijen of weet ik wat allemaal. Wat ik wel wil zeggen is dat ik vind dat je weer behoorlijk van de toren loop te blazen alsof er niks gebeurt is. En dat voor iemand die zelf jankend wegliep, op hangende pootjes terugkwam, vervolgens door de beheerder nóg een keer van het forum afgekegeld word en dan hier weer opnieuw de zaak op stelten komt zetten. Een beetje pas op de plaats zou in jou positie niet misstaan...
    6 points
  20. Inderdaad Rob, vorig jaar begin augustus dacht dat ik het einde van het jaar niet zou halen, maar uiteindelijk is het plan van de dokters daar in Nijmegen goed geslaagd👍 Ben vandeweek een dag mee gereden en komende week 2 dagen rijden, en als dat goed gaat de week erop 3 dagen. Als dat goed gaat is het ook weer mogelijk om 5 dagen te gaan rijden zoals voorheen.
    5 points
  21. We zijn weer aardig van het "padje"afgeweken. Ga elkaar ergens anders het leven zuur maken.
    5 points
  22. Met twee promille leek het misschien best grappig…
    5 points
  23. Voel ik me toch een beetje schuldig dat ik die link zo heb doorgestuurd. Voor een keertje dan, moeten ze hem maar niet deelbaar maken: Eind januari nam Jordan Bardella een TGV uit Parijs naar een boerderij in de Médoc. Hij nam journalisten mee. Kaplaarzen aan, koeien aaien, opnames voor avondjournaals naast een baal hooi, en hup terug naar Parijs. Bardella is de jonge lijsttrekker van Marine Le Pens radicaalrechtse Rassemblement National voor de Europese verkiezingen in juni. Hij staat hoog in de peilingen. Boerenprotesten zijn voor hem een godsgeschenk. Tijdens zulke bliksembezoekjes scheldt hij op „emmerdeurs professionnels” – beroepszeikerds – die steeds ingewikkelde normen voor klimaat, dierenwelzijn of voedselveiligheid uitvaardigen, maar nooit uit hun Brusselse kantoren komen om te zien wat ze aanrichten. „Je zou denken dat die lui helemaal geen landbouw of visserij willen!” Omdat niet alleen Bardella dit soort onzin uitkraamt, maar zijn radicaal- en extreemrechtse vrienden elders in Europa ook, is het misschien goed om een paar dingen op een rijtje te zetten. Allereerst: eenderde van de Europese begroting gaat naar landbouw, terwijl de landbouwsector goed is voor 1,4 procent van het bbp. Van alle EU-landen krijgt Frankrijk het meest: een zesde. En raad eens wie daar vooral van profiteren? Grote boerenbedrijven. Want hoe meer hectares je hebt, hoe meer je krijgt. 20 procent van de boeren vangt 80 procent van de subsidies. Geen wonder dat het aantal kleine boeren afneemt. De grootste klant van Europese landbouwfondsen is de agribusiness. Bardella en co doen alsof zij een vergeten, verpauperde klasse steunen die niet anders kan dan stront op straat gooien en politieauto’s rammen met trekkers, maar dat is maar een fractie van het verhaal. De boerenprotesten in Frankrijk, Duitsland, België en elders zijn eerder een goed getimede driftbui van een geprivilegieerde boerenklasse dan de desperate noodkreet van keuterboertjes die elke koe bij naam kennen en bij donker aan de keukentafel verzuipen in Brusselse paperassen over pesticiden of eco-heggen. Er zíjn amper keuterboertjes meer. En het gros zit niet in West-Europa, maar in landen als Roemenië. En wat die paperassen betreft: hoezo is het slecht dat je zakenlui die bakken geld krijgen stevig controleert? Brusselse ambtenaren weten dit natuurlijk. En ze haten het. Als je ergens in Europa keiharde kritiek wil horen op het Europese landbouwbeleid, moet je naar Brussel. Elke keer als de Europese begroting voor zeven jaar moet worden uitonderhandeld maken deze „zeikerds” voorstellen om minder landbouwfondsen aan de agribusiness te geven en meer aan kleine boeren die het wél nodig hebben (en aan anderen die vanwege ‘marktwerking’ amper rondkomen, zoals verplegers of onderwijzers). Maar zulke hervormingen komen er nooit door.
    5 points
  24. Zo ken ik er ook nog wel een: Als de vader van die hardrijder zijn kwakkie op de kachel gespoten had , was die kerel nooit geboren geworden en had t ongeval ook nooit plaatsgevonden. ( achteraf kijk je n paard in zijn hol zeggen ze hier)
    5 points
  25. Deze chauffeur kaarte ook het parkeerprobleem met adr aan in rotterdam,want dat is in zo'n stad met veel chemie gewoon een drama.
    5 points
  26. De vloeistof wel wat beter verdelen, Andre. Je hangt helemaal scheef nu.
    5 points
  27. Misschien een beetje provocerend verwoord, maar ik ben het hier helemaal mee eens.
    5 points
  28. Pierre heeft zeker een punt,het ging net zo lekker gewoon op de inhoud. Tja wat zal ik zeggen .......... ik ga borrelnootjes halen,zal nodig zijn nu onze Ger er weer is.
    5 points
  29. Ook dat niet. Het was -sinds jij door de beheerder van dit forum afgerot was- erg rustig en gemoedelijk, eigenlijk geen vuilspuiterij of moddergooien naar elkaar. Je bent wederom onder een ander pseudoniem een goede week terug op dit forum -al dan niet met medeweten van de beheerder- en het dreinen en jennen begint weer van vooraf aan. Dat vind ik opvallend en daar maakte ik een opmerking over. Niets meer dan dat. Prettige dag!
    5 points
  30. En een voorloopas kan ook niet mee sturen, teminste die Benz die ik vorig jaar had stuurde niet mee. Volgende week eens kijken of die inmiddels wel mee stuurt, dinsdag en donderdag voor het eerst weer rijden Optrekken kan onder de 30kmpu altijd en is geladen wel verstandig op rijplaten bv, anders ga je rechtuit de bocht uit als je niet oplet. Zelf op soms op een rotonde bij nat weer trok ik hem op
    4 points
  31. Conclusie; we worden nou niet echt wijzer van die code 95.
    4 points
  32. Zal ik hier even de screenshot plaatsen van wat jij hier weggehaald heb. Als er al getwijfeld werd aan jou geestelijke gesteldheid worden daarmee alle twijfels weggehaald.
    4 points
  33. Shompie wat jij hebt geflikt gaat alle grenzen te buiten. En dan doel ik niet op het gebruik van het account van je zoon.
    4 points
  34. Precies dat, maar met die halve betonfabriek voor hun harses denken ze ook nog dat ze het mannetje zijn🤢
    4 points
  35. O nee hoor ik hoef geen topper te zijn voor jullie. Diegene die mijn loon overmaakt daar moet ik wel een topper voor zijn. En wat jullie/ jij van mijn mening denken zal me aan mijn reet roesten. Want zeg nou zelf, dat is het hele probleem. Maar we gaan hier een paar mensen die het forum als meermaals/ of 1 maal in de problemen hebben gebracht wel met open armen ontvangen en we omhelzen ze weer meteen, nou daar moet ik van🤢
    4 points
  36. Ik kom net op facebook wat foto's tegen die ik ruim 20 jaar geleden gemaakt heb. De situatie daar is ondertussen iets veranderd maar als ze mij morgen vragen ga ik geheel voor eigen koste zo weer. Ze hadden gezegd teddyberen mee te nemen wat ik uiteraard ook gedaan heb. Dan krijg je dit soort dingen bij je auto. Ik heb een van de keren spullen gebracht naar een kindertehuis in aanbouw. Dit was op de heenweg, de tweede avond in Poznan. Ik denk dat ik er nog wel eens beland. Hoe lang het duurt weet niemand helaas. Maar mochten ze chauffeurs zoeken voor dit soort initiatieven twijfel ik geen seconde
    4 points
  37. Prettig weekend , Rob
    4 points
  38. Kun je even uitleggen wat ik daar mee van doen heb? of is het alkeen om te stangen en zuigen?
    4 points
  39. Weekendje Haarlem met de vrouw👍
    4 points
  40. Er zijn genoeg top-chauffeurs te krijgen Shompie, ze zouden jou b.v. eens kunnen bellen. Voor knap personeel zullen ze even verder moeten kijken.. Maar zonder gekheid; deze werkgever is waarschijnlijk naarstig op zoek naar werkvolk en probeert ze over de streep te trekken met een bonus van 10% extra bovenop het salaris. Die 10% zie ik niet anders dan een verkapte E7 (€ 3202,12). Hij betaald D6 (€ 2935,60), doet daar 10% bovenop wat uiteindelijk € 3229,16 wordt, zegge en schrijven € 27,04 meer als een gewoon E7 salaris per vier weken. Dan zou het ook zomaar kunnen zijn dat hij gewoon D6 betaald en die 10% onder het mom van een extra vergoeding uitgekeerd wordt. Zo'n soort constructie had mijn vorige werkgever ook. Het scheelt een werkgever op die manier loonkosten, dan nog even een CAO-staffel eroverheen voor de wachttijden op de terminals en we zijn er. Chauffeur in zijn nopjes met zijn verkapte E7 maar vergeet in zijn euforie dat pensioenopbouw etc. nog steeds op D6 is gebaseerd. Hetgeen wat ik stel is slechts een voorbeeld en heeft geen betrekking op deze firma zelf, misschien zit ik er wel helemaal naast en betaald deze werkgever netjes E7 met 10% er bovenop en zonder pauzestaffel, wie weet?..
    4 points
  41. Die fase is nog niet uitgevonden Maar voor die in noodloop gaat heb je al behoorlijk wat draaiuren gemaakt vanaf de eerste melding. Hij telt eerst 14 uur af voor de vermogensreductie, dan nog eens 14 uur voor noodloop. Je kan bij Scania ook zekering 42 eruit trekken dan legt hij het hele adblue systeem plat en telt dan 99 uur af naar noodloop. Als je dan ook nog zekering 13 eruit trekt stopt hij ook met aftellen (alle andere functies blijven gewoon werken)
    4 points
  42. HIT en GER, Ik ben ook een moraalridder,en houd mezelf aan de regels............................. Maar wel mijn eigen regels ! En vooral niet aan regels,opgelegd door verkozen idioten die elke keer maar weer ons land proberen te besturen,en vervolgens zoals helaas veelvuldig aangetoond erg vaak zelf deze regels en wetten te pas en onpas overtreden ! En hier ook gewoon mee wegkomen,of er geen actieve herrindering aan hebben. Kortom ze zien maar hé, met oeverloos gezever en chauffeurtje pesten.Als je jezelf in NEEderland aan de wet probeert te houden heb je mijn inzicht geen bestaansrecht ? Dus stop aub met dat gezever. Ik wacht met smart op jullie antwoorden,in de zin van die 1934 is compleet gek of zo..... maar ga mijn niet vertelĺen dat jullie de wet of wetten überhaupt allemaal kennen en ze ook niet gewoon dagelijks overtreden,sprookjes zijn er in de efteling (waar je overigens niet eens kunt of mag parkeren met een vrachtauto op de betaalde parkeerplaats) Weleens een APV gelezen van elke gemeente waar jullie ooit in je werkzame leven doorheen gereden zijn ? Om de Nederlandse wetgeving te lezen of te begrijpen moet je zomaar 6000 jaar oud worden,nee dat chauffeurtje met ADR had het anders moeten want zus en zo en de wet zegt dit en dat en van zijn baas moest hij het niet of juist wel. Idioterie en dat schorem dat hem bekeurd mogen ze wat mij betreft ...................... ik zal het maar niet schrijven want zelfs een mening hebben of vrijheid van meningsuiting is zelf wettelijk vastgelegd in regel land NEEderland.
    4 points
  43. Nee iemand die onzin verkoopt en het niet wil inzien
    4 points
  44. Ik denk dat we allemaal jong zijn geweest.... ik moet eerlijk bekennen dat ik het vroeger ook deed. Voordat ik wegwerker werd en weet wat ik nu heb mogen ervaren. Enneh, ik deed het niet voor de baas. Wel voor mijzelf, want dan was ik vrijdag eerder klaar en kon ik met vrienden naar de kroeg..
    4 points
  45. Effe pochen met je kassabon en met pijn in je portemonnee wat je eet hier in Nederland. Alleen maar voor de likes op een forum, de grote bink uithangen. In Frankrijk zit je de hele week in je auto te kamperen, bang dat je je eten moet bestellen in het Frans of twee tientjes uit moet geven. Of er moeten 10 Hollanders staan, dan durf je misschien naar binnen. Ik ken jou soort. Zo voorspelbaar...
    4 points
  46. Neen, niemand verplicht je om een andere taal te spreken. Je maakt het de ander alleen gemakkelijk(er) als je het wel doet. Maar ik krijg wel het vliegend schijt van die Poolse loketbedienden die geen Nederlands spreken als je je aanmeld in Nederland.
    4 points
  47. Toen ik in Europa ree kon in bier bestellen in 12 talen. BV pivo Na een paar biertjes kon ik gewoon merlullen. 😀
    4 points
  48. We passen ons veel te gemakkelijk aan, iets wat we altijd gedaan hebben. Ik heb onderweg maar heel weinig Fransen, Duitsers of Engelse gezien en gehoord die nog een andere taal spreken als hun eigen taal.
    4 points
  49. Misschien cursus Nederlands geven,we zijn tenslotte in NL .
    4 points
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden