Spring naar bijdragen

europeaan

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    11683
  • Geregistreerd

  • Gewonnen dagen

    50

Over europeaan

  • Verjaardag 06-02-1948

Converted

  • Biografie
    In 1966 het rijbewijs gehaald en vanaf toen tot 1-4-2008 chauffeur geweest op ,voornamelijk West Europese landen.
  • Locatie
    Roosendaal
  • Interests
    Alles wat met ons mooie beroep te maken heeft en met de caravan naar de zon.
  • Beroep
    OUD CHAUFFEUR

Recente profielbezoeken

25538 profielweergaven

europeaan's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Very Popular Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare
  • Reacting Well Rare

Recent Badges

13,5k

Waardering in de gemeenschap

  1. Dit wisten we dus al. Nu de verwijzing naar de wet dat je verplicht bent vóór de rit 15 minuten je voertuig te controleren.( behalve dan in die aanbeveling van die Duitse verzekeringsclub)
  2. Waarom zou de ILenT moeten handhaven op een aanbeveling van een Duitse verzekerings club ??
  3. controle is werk ,dat klopt.(en zul je als zodanig moeten verantwoorden) Je auto wassen is ook werk ,klopt ook ( en zul je ook als zodanig moeten verantwoorden ) Maar er is geen enkele wet die je verplicht om je auto te wassen.😇
  4. europeaan

    Iemand van hier?

    Precies ,en dat geld kunnen ze maar op een paar plaatsen halen ( bij J met de Pet b.v) Maar als je de belastingen gaat verhogen moet je eens aan Emanuel ( Macron) vragen wat er gebeurt ( gele hesjes)
  5. Die boetes zijn slechts virtueel (*) bij elkaar gescharreld. Iemand op het kantoor daar heeft effe niks te doen gehad en is in zijn verveling op deze regel gestuit. Volgens mij weet zelfs de BAG zelf niks van deze regel af. In de bijdrage die Ger ons gaf staat duidelijk dat het een regel is ven de DGUV,Deutsche gesetzliche Unfall Versicherung (Art36) Verdere bronnen boven dit artikel ( StVO 23 en 31 +EU 165/2014 art 34 b) Wijzen nergemns naar een plicht om je dag te beinnen met controle van een voetuig,laat staan dat je strafbaar zou zijn als je t niet doet. https://publikationen.dguv.de/widgets/pdf/download/article/1125 (*) virtueel : Virtueel is een bijvoeglijk naamwoord dat betrekking heeft op zaken die niet tastbaar zijn, maar slechts denkbeeldig, digitaal of als metafoor bestaan. Een virtuele werkelijkheid (virtual reality) is een digitaal gesimuleerde en geanimeerde wereld. Bron: https://www.google.nl/search?q=virtueel&newwindow=1&sxsrf=ALeKk02vm9NbEpTx2a4AkFMmeALl2T5BqA%3A1626817235348&source=hp&ei=00L3YJm2EtH4sAf36qmoBw&iflsig=AINFCbYAAAAAYPdQ4yITkabVZuSa_Hz7E6XxywZSctLT&oq=virtueel&gs_lcp=Cgdnd3Mtd2l6EAwyBAgjECcyAggAMgIIADICCAAyAggAMgIIADICCAAyAggAMgIIADICCAA6CAgAELEDEIMBOgUIABCxAzoLCC4QsQMQxwEQowI6CAguELEDEIMBOgoILhDHARCvARAnOgUILhCxAzoCCC46CwguELEDEMcBEK8BUIwLWLcgYLpTaABwAHgAgAFWiAHABJIBATiYAQCgAQGqAQdnd3Mtd2l6&sclient=gws-wiz&ved=0ahUKEwjZ67K7zvLxAhVRPOwKHXd1CnUQ4dUDCAc
  6. IK heb mijn rijbewijs in 1966 gehaald Ger,toen bestonden dit soort vage wetten nog niet ,zelfs de EU moest nog worden uitgevonden.😇
  7. Nedlloyd is een veel oudere en grotere organisatie : https://nl.wikipedia.org/wiki/Nedlloyd
  8. Niet mijn hele leven,maar 17 jaar in loondienst en nog een jaar of 6 als oproepkracht ,en inderdaad;tot volle tevredenheid. Maar ik moet er ook eerlijk bij zeggen dat het BAS van vandaag niet het BAS is wat ik mee helpen grootmaken. Toen ik er weg ging had ik iets van 50 Nederlandse collega's ( buiten de Hereijgers boys) ik denk dat er nu nog een stuk of 3 van over zijn. hereijgers ,daarintegen, is enorm gegroeid.
  9. Nee hoor,IK heb deze discussie eens gevolgd ,maar heb nergens kunnen lezen dat er in de wet expliciet geschreven staat dat je iedere morgen,vóór aanvang je auto moet controleren. Een autocontrole is altijd een moment opname ,net als de APK ,als je enige uren na zo een controle wat overkomt is er geen enkel bewijs dat jij niet gecontroleerd zou hebben. Die exit controle is een voorschrift van de Duitse sociale ongevallen verzekering (DGUV-V 70) Onze ( digitale) tachograaf is slechts voor registratie van rust en rij uren ,genoemd in EU 6561/2006.
  10. Ja,als er TE voor staat wil dat zeggen dat iets niet goed is, Behalve TErneuzen en TE n**ken.
  11. europeaan

    Iemand van hier?

    Daar zit jij toch nooit aan? je hoeft er nu ook niet bij te blijven hoor.😇
  12. europeaan

    Vraagje betekenis gevaarsnummers

    Je hebt gelijk met wat je hier boven stelt (6.1 giftig-kl 9 zijngoederen die niet in eender ander klasse 's vallen),maar dat gaf ik ook al aan:( © het eerste cijfer geeft de klasse 's aan zoals wij die kennen©) Echter bij het tweede en derde cijfer hebben deze toch echt niet dezelfde betekenis als het eerste cijfer betekenis,die ik ook al aangaf in mijn posting: https://www.gevaarlijke-stoffen.be/oranje-schilden.htm Ik hoef die cursus niet over te doen hoor.😁
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden