Spring naar bijdragen

shompie

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    902
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    50

Recente profielbezoeken

3701 profielweergaven

shompie's Achievements

Mentor

Mentor (12/14)

  • One Year In Rare
  • Posting Machine Rare
  • Conversation Starter Rare
  • One Month Later Rare
  • Very Popular Rare

Recent Badges

1,1k

Waardering in de gemeenschap

  1. Dick Burger (zijn investerings maatschapij) is bijvoorbeeld ook eigenaar van Vos.
  2. Dick Burger staat er ook in. Plek 136 met een vermogen van 360 miljoen. Die kreeg op zijn 16 de het bedrijf van zijn ouders. 10 kiepers en een boerderij waar nu de A9 loopt Mooi om te zien
  3. Bij de meeste lease vormen staat de auto gewokn op de balance. En ga er maar vanuit dat 90% van d3 vrachtwagens geleasd zijn.
  4. Uiteraard. Ik denk als ik het gemiddelde ga uitrekenen ik rond de 55 uur per week zit. En ik krijg betaald wat ik schrijf. Is ook geen punt van discussie ook nog nooit collega's gehoord dat er uren geschrapt werden.
  5. En ik ben best wel weer tevreden met de mercedes. Geen storingen, hij is stil. Veert goed trekt goed en is zuinig. En d3 standairco werkt perfect en is heel stil
  6. Zoals ik zij. Als ik aangehouden word en ik krijg een opmerking over het vergeten in te voeren van een grensovergang zal ik het toch wel niet heel verkeerd doen he. En dat voor iemand die af en toe best wel wat moeite heeft met al die regels 😉
  7. Afgelopen maandag heb ik een half uur te lang gereden. Zullen ze mij daaraan ophangen als ik een een week later een ongeluk krijg? Ik maak elke dag genoeg rust meestal 11 uur maar vaak ook meer. Geof over je uren gaan kan niet meer, het risico is te groot dus ik durf gerust te zeggen dat het niet (meer) gebeurd ja.
  8. Pierre, we hadden hier ooit een forumlid die was een dossier over mij aan het opbouwen. Alles waarvan hij dacht dat het niet door de beugel kon sloeg hij op en ging er bewijzen bij zoeken en daar ging hij ver in. Belde met (ex) werkgevers en kennissen om zoals hij zelf trots vertelde alszijnde genoeg had ging hij aangifte tegen mij doen (Hij is er uiteindelijk de reden van geweest dat ik van het forum moest) En Pierre, ik heb daar de bewijzen van, zwart op wit. Ben jij hetzelfde? Net als Hendrik, die heeft ook al eens aangegeven dat hij een "dossier" aan het aan leggen is. Dat gaat best wel ver he.... Zielig ook wel als je zo bezig bent.
  9. Sugereer jij hier nu dat ik mij niet aan de rijtijdenwet houd en dat boekel dat allemaal prima zou vinden? Je weet niet waarover je praat man.
  10. Als jou schoorsteen daar niet van blijft roken moet je een kleinere kopen. Met een uurtje boot tanken en koppelen heb je 8.5/9 uur en dat op zondag ook. Stel dat je er door de week ook nog eens 50 maak? Ik heb er genoeg aan iig
  11. Ik kom zatermiddag terug en ga zondag met de middag weer weg. Dan ben ik Woensdag weer thuis en blijf ik thuis. Ik zal gerust wel wat fout doen. Daar oordeeld mijnheer agent dan over. En tot nu toe vind die het goed. Maar je begint op Ger te lijken. Roepen dat je nooit leest omdat niemand er op zit te wachten en jij zeker niet en vervolgens leg je alles onder een vergrootglas om er vervolgens jou mening over te geven. Voorspelbaar zoals ik al eerder aangaf. Net zo voorspelbaar als dat Ger vandaag of morgen weer opduikt.
  12. Moet mijn werkgever snachts de booturen gaan betalen? Ik hoef jou als doorgewinterde scandinavierijder toch niet uit te leggen dat hij daartoe niet verplicht is he! Maar bedoel je de pontjes? Die betaald hij gewoon ja, zelfs savonds als ik die eens heb.
  13. Jij zij dat je geen uren kon maken. Ik klaag niet. Nu ip de boot en morgen 7.5 uur naar huis rijden. Meer dan genoeg
  14. Ik spreek nal dagelijks. Helaas zat een bak koffie er niet in deze rit. Misschien van de week.
  15. Ik weet niet of ze wel of niet met zzp er willen werken of dat die daar rijden. Zou je moeten vragen. De klant waar ik nu heen moest was vanaf Malmö bijna 10 uur rijden. Beetje laad en los uren erbij dus uren zat. En ik ga nu toevallig 2 keer naar dezelfde klant achter elkaar maar ze doen wel meer dan dat. Vorige week ben ik zaterdagmorgen weggegaan over land. Zaterdagavond nog een gelost en toen uren volrijden. Zondag paar klanten rondom Kopenhagen gelost en door naar Zweden. Daarna terug Denemarken in om een vracht vis te laden. Ik kan meer uren maken dan mag dus maak je geen zorgen. Als ik van huis ben maak ik er minimaal 10 of 11 per dag. Meer dan genoeg.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden