Durashift

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    1331
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Over Durashift

  • Rang
    Zeer gewaardeerd poster

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Interests
    Mobiliteit

Recente profielbezoeken

5768 profielweergaven
  1. Oh, hier ook. De onbemande, 'witte' pomp hier om de hoek zat op 1,439 per liter op zaterdag. Het gaat mij om de laagste literprijs. Bij zit, vanaf het dorp, de BP Express, de genoemde witte pomp en een dorp verderop de Shell Express.. Soms hebben ze op één dag alledrie eenzelfde korting van 15 cent op de borden staan.. maar de literprijs is dan nooit hetzelfde.. Komt door die adviesprijs inderdaad. Ach, het is bij mij puur psychologie.. geeft een 'lekker gevoel', de wetenschap dat ik, binnen mijn regio, de laagste literprijs betaald hebt. Hetzelfde heb ik met de bonus / 35% korting bij AH. Ik vraag eigenlijk alleen om het bonnetje zodat ik kan kijken hoeveel euro er van het bruto bedrag is afgegaan.
  2. ik straks mijn brandstoftank ga vullen met 20 cent korting bij de Tinq. Formule 1 race vandaag, dan heeft Tinq extra korting (van 9 uur tot 21 uur). https://www.tinq.nl/acties-en-nieuws/tinq-racezondagen € 1,399 wordt het voor mij.
  3. Nu ja, de slachtoffers zijn toch te betreuren doordat bij de 'plundering' één of andere slimmerd zijn nicotine behoefte moest bevredigen? Staat 'los' van het ongeluk, min of meer.. Dat kwam door 'te hard door de bocht'.. én dat kennen wij in Europa ook wel. Maar ik geef je gelijk.. qua regels en inzichten is men daar nog mijlenver weg van onze, geregelde, standaarden.
  4. Heb je alleen een zogenaamde in-test (rijden van een uurtje) of een hele dag met ook computer testen? Het is misschien wat kort dag om dit nog te regelen. Heb je al wat video's bekeken? Dan krijg je een indruk wat zo'n korte les inhoudt. Dit is wel een vlotte video met modern materiaal. Deze is wat ouder en misschien wat sufffer maar het geeft wel een rustig beeld en duidelijke uitleg, vind ik. Handgeschakeld ook nog. Succes.
  5. Jammer man. Volgende keer beter. Hoe ging het schakelen? Wel goed denk, aangezien je daar niet op gezakt bent...
  6. Ja, dus 'dossier opbouwen'. Denk ook aan geconstateerde overtredingen (fouten) op de kaart.. speelt mee bij beoordelingen.. etc. Ontslag op staande voet lijkt mij buiten proportioneel en ook niet toegestaan.
  7. .. er dadelijk om 20:30 een item in Brandpunt TV is over ons vak.. ? Gaat vooral over dat meer asfalt niet de oplossing voor de files is.. én dat bij een berging de zooi sneller van de weg af moet zijn.. https://www.npo.nl/brandpunt/20-06-2017/KN_1691541
  8. Leuke foto's weer.
  9. Ja, als je er al ooit voor betaald hebt en het zit nu maar te verstoffen.. waarom niet? Misschien wel ff checken of het leermateriaal nog geldig is bij de examens? Ook wel slim om de geldigheid van die vakbekwaamheid te controleren...denk ik. hoeveel jaar bedoel ik.. en of je er wat voor moet doen om e.e.a actueel te houden / gebruiksklaar voor het moment dat je eigen ondernemer wordt..
  10. Prima. Dan is er, voor jou, toch ook geen (vakantie) budget probleem meer? Kopen op afstand.. > bedenktijd.. > bevalt niet. dus retour. Dus, transport regelen om die Amerikaan terug naar het noorden te krijgen én jij je centen terug.
  11. tja.. bij de firma waar ik voor werk (zelfde branche) zoekt men dan ook geen chauffeurs.. maar afstapelaars ambassadeurs met groot rijbewijs. Qua netheid van het materiaal valt het mij niet tegen, moet ik eerlijk zeggen.
  12. Ook te zuipen?
  13. Lijkt mij dat die 'verwarde, jonge' snuiter ergens wel een connectie met die kazerne gehad moet hebben? Misschien een blauwe maandag daar rondgelopen? Ik bedoel, hoe weet zo'n kerel dat er een oefening is op de hei? Okay, is misschien ter plekke te zien.. maar dan nog is dat vaak op 'verboden terrein' voor burgers.. Hij zal zijn connecties wel hebben gehad, denk ik zo maar..
  14. Balen man. Als ik het zo begrijp heb je wel gelegenheid tot stalling van het apparaat voor wat langere tijd? Je hebt tot nu toe eigenlijk alleen aanschaf/import en reconditionering kosten. Zolang er geen kenteken op zit , gaat de houderschapsbelasting € teller niet lopen in ieder geval. Tja, vind maar eens een 'gek' die zo'n Amerikaanse MPV nodig heeft.. op Euro95... dat geen camper kan worden zonder ingrijpende verbouwing.. Misschien is het financieel, qua verkoopbaarheid, nog wel mogelijk om de auto op Gas, G3 installatie, te kunnen krijgen? Dan is houderschapsbelasting ongeveer gelijk aan benzine.. is voor een particulier dan nog wel te doen. Auto is van ergens midden jaren '90, denk ik? Individuele keuring via DLD zou je misschien via een auto bemiddelaar kunnen laten doen. Zet een opdracht op een zakelijke website (Linked-in?).. je weet nooit wat er op af komt.
  15. Ja, klinkt logisch. Beetje hetzelfde als 'koppelwerk met trailers overbrengen' om dagelijks Zwitserland / Oostenrijk te kunnen doen, zeg maar. Dat is eigenlijk het systeem dat Marotrans beschrijft. 2x een 'dag'rit van zo'n 12 uur.. Moet het allemaal wel 'mee' zitten om de wisseltijden te halen. Begrijp dan niet helemaal waar de overnachtingen in DLD dan voor zijn.. wellicht in DLD nog ergens van auto wisselen?