Marotrans

Administrators
  • Aantal bijdragen

    4926
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    8

Over Marotrans

  • Rang
    Admin
  • Verjaardag 03-02-65

Profile Information

  • Gender
    Male

Converted

  • Biografie
    Ik ben Maarten, van 1965, getrouwd en vader van twee jongens (bouwjaar 1997 en 2000). Chauffeur vanaf 1991; sinds 25 augustus 2014 op de auto bij Simon Loos. Van augustus tot februari 2015 standplaats Raalte, waar ik mij bezig hield met C1000-winkels volrijden. Dat DC werd gesloten, maar ik mocht over naar standplaats Ede voor Simon Loos Benelux B.V. Full loads van producent naar DC's en groothandel voornamenlijk, af en toe winkelwerk maar ook dranken rijden met 'n kettingbaantrailer komt wel eens voor. Afwisseling genoeg!
  • Locatie
    Warnsveld
  • Interests
    Transport, trucks, en het hele circus er om heen! Soms druk met een bepaald forum...
  • Beroep
    Vrachtwagenchauffeur
  1. Mooi tochtje, al is het richting einde vakantie...
  2. Gefeliciteerd heren!! Maak er wat moois van en nog vele jaren gewenst
  3. Het is vrij duidelijk dat die trein op twee sporen is gaan lopen, dus dat wissel is volgens mij ook de oorzaak. Maar toen is die wagen met de onderkant over die (zes?) gele bakken gaan klappen en de Golf kreeg vliegles
  4. Kilometers op de schoenzolen Syme...
  5. Er zitten wel 'n soort beugels bij ieder achterwiel; hoe dat precies die auto moet houden weet ik ook niet... Maar het gaat hier om een onstporing in een rembrug op een rangeerterrein; dat zijn ongebruikelijke krachten natuurlijk. Normaal recht toe, recht aan komen die krachten niet vrij. Aan de andere kant: in het wegvervoer moet je ook afbinden alsof je ieder uur 'n keer over de kop gaat
  6. Waarschijnlijk hebben ze wel aan de bel getrokken Pierre, dat terrein zal van Rijkswaterstaat zijn denk ik. Maar als die niets doet, of zegt niets te kunnen doen, wat moet je dan?? Als ik het goed begrijp is de grond bij Gilze van v.d. Valk dus die kan zelf wat regelen. Maar ben jij als ondernemer huurder van RWS doe je al weinig meer... Bovendien zijn het niet alleen de weekenden: door de week staan ze er ook! Soms 'n paar gewoon midden overdag (dan zal het wel rustig zijn bij de Norfolk), maar 's avonds zijn de meesten gewoon terug hoor... het beste bewijs dat die gasten binnenlands werk doen hier in Nederland Ik heb er ook wel 'n paar keer gestaan, één keer aan de westkant maar dat is zo gruwelijk krap én je staat bijna met je cabine in de restaurants; ook wel aan de overkant maar prettig is anders. Iets later op de avond kun je het zo-wie-zo vergeten, maar de keus qua eten is daar niet echt je dát. Niet gek hoor, als er toch niemand binnen komt... Eventueel kun je op de Spaanse Polder nog wel wat eten (tot 20.00 uur) maar niet douchen, of in Bleiswijk maar daar kun je bijna geen auto kwijt. 'n Rothoek daar wat dat betreft...
  7. Het is toch te gek voor woorden: als je als particulier of bedrijf jouw terrein zo verslonst staat de milieupolitie aan de deur, ga je zonder vergunning bouwen (of meerdere auto's in de tuin parkeren bijvoorbeeld) heb je een probleem met de gemeente etc. Maar bedrijven als ITTL, Mitliv en meer van die 'klinkende' Hollandse namen van weleer pikken gewoon openbare terreinen in en claimen dat als hun standplaats! En er is geen mens, laat staan Overheidsinstantie die er iets aan doet!!! Werkelijk waar, wat is dit?? Wat mij betreft hét ultieme voorbeeld van het wanbeleid en het gebrek aan ruggengraat van De Nederlandse Regering... stelletje dweilen, bah! Niet alleen voor onze sector, maar ook voor de horeca-ondernemers maken ze veel kapot... heel veel!! Vrachtrijder geeft al een mooie oplossing maar inderdaad, willen en kunnen En het kan ook anders: gisteravond moest ik weer eens binnendoor naar huis i.v.m. de vrijdagdrukte en kwam langs Schotpoort Eerbeek. Die zet een stuk eigen terrein af voor z'n witte-platendivisie, 'n paar pendeltrailers en -trekkers als afscheiding langs de openbare weg en leef je uit... Ook niet geheel in de haak maar 'n ander heeft er tenminste geen last van. Rotra doet dat ook, hun Roemenen staan ook op eigen terrein te kamperen in hun weekend.
  8. Van harte gefeliciteerd Harrie! Fijne dag en nog vele jaren
  9. SOOB- subsidie durf ik niets zinnigs over te zeggen; gewoon bellen zou ik zeggen Ik heb het 7 jaar terug compleet opnieuw gedaan voor 750 euro; en inderdaad opgeven bij de belastingdienst. Destijds was er al wel 'n behoorlijke drempel, dat zal vast nog zo zijn... Maar ook daar is 'n mooie site voor : www.belastingdienst.nl
  10. Triest maar waar... men pakt zo'n plek als standplaats, de rest van de wereld bekijkt het maar en in Nederland wordt het allemaal gedoogd
  11. Geheel opnieuw inderdaad Pierre; en voor dat ene blaadje extra tekst zou ik het tankgedeelte niet laten liggen. Je weet het eens niet...
  12. Verzet is zinloos ?
  13. OV is meestal nul- uren tegenwoordig, dat zal het zijn Tien uur per week voor 2100 netto per maand lijkt mij ook wel wat
  14. Als er maar plek was Pierre... Ik heb er 'n hekel aan om 'n half industrieterrein af te sjokken van/ naar m'n auto
  15. Maar eens terug naar de kern van de zaak dan... Nee, dat mag inderdaad niet. Of jij dat wel of niet wilt doen is je eigen keus en risico. Wat kun je vragen? Ik denk dat je voor dat aantal uren op genoemde tijdstippen tussen de 3200 en 3500 euro bruto mag vragen als ervaren chauffeur.