Spring naar bijdragen

Marotrans

Administrators
  • Aantal bijdragen

    6198
  • Geregistreerd

  • Gewonnen dagen

    37

Over Marotrans

  • Verjaardag 03-02-1965

Profile Information

  • Gender
    Male

Converted

  • Biografie
    Ik ben Maarten, van 1965, getrouwd en vader van twee jongens (bouwjaar 1997 en 2000). Chauffeur vanaf 1991; sinds 25 augustus 2014 op de auto bij Simon Loos. Van augustus tot februari 2015 standplaats Raalte, waar ik mij bezig hield met C1000-winkels volrijden. Dat DC werd gesloten, maar ik mocht over naar standplaats Ede voor Simon Loos Benelux B.V. Full loads van producent naar DC's en groothandel voornamenlijk, af en toe winkelwerk maar ook dranken rijden met 'n kettingbaantrailer komt wel eens voor. Afwisseling genoeg!
  • Locatie
    Warnsveld
  • Interests
    Transport, trucks, en het hele circus er om heen! Soms druk met een bepaald forum...
  • Beroep
    Vrachtwagenchauffeur

Recente profielbezoeken

33616 profielweergaven

Marotrans's Achievements

Proficient

Proficient (10/14)

  • Conversation Starter Rare
  • Very Popular Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

11k

Waardering in de gemeenschap

  1. Losgestort maar dan anders... ๐Ÿ˜
  2. Vrijdag 5 juli 2024 heeft St v.d. Brink uit Ermelo Land transport uit Harkema overgenomen, met terugwerkende kracht per 1-1-2024. Zodoende heeft St v.d. Brink nu 800 medewerkers en ca 450 trekkende eenheden. Bron: Transport-online.nl Het artikel https://www.transport-online.nl/52612/st-vd-brink-neemt-land-transport-harkema-over/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTAAAR2mWaMgAv2XIi8bpl7kdvcAx0j2kvuxWDysLmty--riMuIYsm2so58sRgU_aem_876SR8n57b3F-v5lW5sn1A
  3. Marotrans

    Mon Amie

    Mon Amie op Hazeldonk staat te koop, de huidige eigenaar is aan wat anders toe. Ben er zelf nooit geweest, de recensies zijn goed volgens mij. Bron: Facebook, sorry... ๐Ÿ˜ฌ https://www.facebook.com/share/p/uNiALBmSqzX2wTde/
  4. Correct Andre, zag je net op tijd ๐Ÿ‘‹๐Ÿ‘‹
  5. Dat klopt ook wel Tiny, elke 'zaak' staat op zich natuurlijk en zeker niet iedereen hoeft meteen maar 'opgeruimd te worden' Maar beroepscriminelen en - verkrachters mogen wat mij betreft meteen op de stoel wil ik maar zeggen.
  6. Precies: simpel, net wat je zegt (en ik zei). Ver wegblijven van die praktijken, kun.je er nooit aan gelinkt worden ๐Ÿ˜Ž
  7. Nee hoor, wat mij betreft is die truus niet nodig. Het is heel simpel: waar rook is is vuur, blijf je uit de rook brand je zeker je handen niet.
  8. Die sturen we immers ook naar slachtoffers van veroordeelde en bestrafte recidivisten, onderweg zijn ze toch al! ๐Ÿ™„
  9. Gasten die medemensen om niets invalide slaan of niet van meisjes en vrouwen af kunnen blijven mogen 'm van mij hebben hoor! Geen medelijden mee...
  10. Nederland is meer van de softe aanpak, daarom zijn hier ook totaal geen problemen qua drugs, criminaliteit, verdraagzaamheid etc. etc.. Werkt super!
  11. Niet heel lang geleden is de doorgaande weg binnen de bebouwde kom daar gereconstrueerd en daar ligt (denk ik) het probleem. Vรณรณr die reconstructie kon je er vlot boven de 50 km/u doorheen, ware het niet dat er 'n camera stond. Tegenwoordig wordt die 50 afgedwongen door een aangepast wegprofiel...
  12. Dus als ik het goed begrijp gaat de poot 'reststoffen' (t.b.v. veevoerproductie) over naar Forfarmers en gaat van Triest verder in de autohandel? .
  13. Je hoeft natuurlijk niet doelbewust de zaak te vernielen, maar voorlopig is die N 264 nog steeds een doorgaande provinciale weg en echt veel alternatieven zijn er niet. Misschien moet men eerst eens voor 'n alternatief zorgen alvorens er een soort Openluchtmuseum van te maken? Al is het maar 'n rondweg; nieuwe autowegen of snelwegen zullen er niet snel meer aangelegd worden... Haps en Wanssum bijvoorbeeld hebben 'n rondweg aangelegd en pas daarna de oude doorgaande route afgewaardeerd. In Uden zijn ze zelfs bezig de aaneenschakeling van rotonde's weer om te bouwen naar kruisingen met tunneltjes voor het langzame verkeer: gegarandeerd een betere doorstroming
  14. Het is net wat je gewend bent natuurlijk ๐Ÿ˜‰ Daar heb je wel 'n punt Rob, al zou juist in de 'vrije' tijd wat privacy en rust aan je hoofd wel prettig zijn. Maar goed, zo denk ik...
  15. En dan snappen ze nog niet dat de chauffeur liever in z'n eigen cabine ligt dan met z'n tweeรซn in zo'n rukbunker...
ร—
ร—
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden