-
Aantal bijdragen
5879 -
Geregistreerd
-
Gewonnen dagen
27
Marotrans heeft voor het laatst op 4 september 2020 de dagwinst behaald
Marotrans had de meeste vind ik leuks
Waardering in de gemeenschap
10369 ExcellentOver Marotrans

-
Rang
Admin
- Verjaardag 03-02-1965
Profile Information
-
Gender
Male
Converted
-
Biografie
Ik ben Maarten, van 1965, getrouwd en vader van twee jongens (bouwjaar 1997 en 2000). Chauffeur vanaf 1991; sinds 25 augustus 2014 op de auto bij Simon Loos. Van augustus tot februari 2015 standplaats Raalte, waar ik mij bezig hield met C1000-winkels volrijden. Dat DC werd gesloten, maar ik mocht over naar standplaats Ede voor Simon Loos Benelux B.V. Full loads van producent naar DC's en groothandel voornamenlijk, af en toe winkelwerk maar ook dranken rijden met 'n kettingbaantrailer komt wel eens voor. Afwisseling genoeg!
-
Locatie
Warnsveld
-
Interests
Transport, trucks, en het hele circus er om heen! Soms druk met een bepaald forum...
-
Beroep
Vrachtwagenchauffeur
-
Een transportbedrijf uit Uden gaat z'n chauffeurs verwennen met luxe slaapruimtes volgens het Brabants Dagblad... https://www.bd.nl/uden-veghel-e-o/transportbedrijf-uden-verwent-chauffeurs-met-luxe-slaapverdieping~a818f3ff/?utm_source=facebook Het komt op mij meer over als het oprekken van de mazen in de wet en het idee door een reclamebureau te laten vertalen als persbericht 😉
-
Het zijn soms net bromvliegen
-
Knoalster op de A50 bij Apeldoorn net toegewuifd
-
Inderdaad Lientje, 'ff snel' een koppeltje in Geldermalsen en door naar Ede om 'n vracht Tilburg te halen. Zomaar twee auto's van Appel laden in de toetjesbunker; het word steeds gemengder 😉
-
Maar de pensioenpot wordt met de andere hand leeggetrokken... Die weldoenerij moet érgens van betaald worden
-
Luxe hoor... al word ik daar heel lui en hangerig van eigenlijk Eerder reed ik altijd zelf als er mensen ingewerkt moesten worden; ben geen rij- instructeur maar wil ze wel de boordcomputer, papierwinkel etc. uitleggen. Vrijdag dacht ik 'waarom ook niet' en ben bij de tweede klant rechts gaan zitten, vanochtend weer en morgen mag 'ie het helemaal zelf doen; waarschijnlijk gaat 'ie vanaf woensdag alleen.
-
Gefeliciteerd Harm!
-
Denk het wel, maar ik heb jou niet (bewust) gezien... Twee uur Beilen lossen en vlug weer trug na een ronde Nederland 😇 Dus alsnog
-
Klopt, twee of drie per dag en dat doen ze al 'n tijdje.
-
Waalbrug Nijmegen weer open voor vrachtverkeer.
vraag reageerde op een Durashift van Marotrans in Wegafsluitingen of vrijgegeven.
Zal wel meevallen denk ik: de boog draagt het dek 😉 -
Op termijn wel, de Appel- kleuren gaan verdwijnen en de huidige Loos- stijl blijft. Dat zal best wat kosten ja, maar het gaat niet in één keer natuurlijk. Oudere trekkers zijn bijvoorbeeld ontdaan van de beige Appel- accenten, er is Simon Loos op gezet en meer ook niet: die gaan als eerste vertrekken. Er rijden er ook genoeg in het wit rond: in te zetten bij meerdere klanten en dat is ook een kwestie van de ene sticker er af en de andere er op. Voor de trailers zal ongeveer hetzelfde gaan gelden én dat is rechttoe- rechtaan werk; voor de kosten zal wel budget beschikbaar zijn neem
-
roadtrain op facebook Rechten: NSTF - N.Steenhuis Truck Fotografie 28 mei 2020 geschoten op de A28.
-
Ik denk dat dat niet gaat gebeuren, hooguit alleen als overgangssituatie; waarschijnlijk kom je sws met de uren niet weg. Plus heeft twee hoofdvervoerders momenteel, waarbij ik mij afvraag of chauffeurs uit Haaksbergen, HIA en Ittervoort allemaal mee willen naar Oss... Etos werkt met Hubs, Kruidvat (zover ik weet) niet. Het wagenpark wordt idd steeds gemengder, maar 'even' 1000 trailers spuiten kost wat tijd... Voordat er ook maar iets bekend werd over die fusie werd er idd al vracht uitgewisseld, zelf heb ik bijvoorbeeld al pendels voor Jumbo Veghel, ritten
-
Klopt, scherp gezien
-
N324: Gewichtsbeperking 10 ton voor verkeer over de John S. Thompsonbrug.
vraag reageerde op een Durashift van Marotrans in Wegafsluitingen of vrijgegeven.
Goed bedoelde info maar niet meer actueel: staat nu buiten beeld