Ik ben Maarten, van 1965, getrouwd en vader van twee jongens (bouwjaar 1997 en 2000). Chauffeur vanaf 1991; sinds 25 augustus 2014 op de auto bij Simon Loos. Van augustus tot februari 2015 standplaats Raalte, waar ik mij bezig hield met C1000-winkels volrijden. Dat DC werd gesloten, maar ik mocht over naar standplaats Ede voor Simon Loos Benelux B.V. Full loads van producent naar DC's en groothandel voornamenlijk, af en toe winkelwerk maar ook dranken rijden met 'n kettingbaantrailer komt wel eens voor. Afwisseling genoeg!
Locatie
Warnsveld
Interests
Transport, trucks, en het hele circus er om heen! Soms druk met een bepaald forum...
Misschien heb je het anders geleerd, maar steek af en toe je hoofd eens uit het raam om te zien wat er gebeurt; vertrouw je het niet aan de bijrijderskant uitstappen en kijken! Al is het zes keer, beter dan รฉรฉn keer schade maken...
Vrijdag 5 juli 2024 heeft St v.d. Brink uit Ermelo Land transport uit Harkema overgenomen, met terugwerkende kracht per 1-1-2024.
Zodoende heeft St v.d. Brink nu 800 medewerkers en ca 450 trekkende eenheden.
Bron: Transport-online.nl
Het artikel https://www.transport-online.nl/52612/st-vd-brink-neemt-land-transport-harkema-over/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTAAAR2mWaMgAv2XIi8bpl7kdvcAx0j2kvuxWDysLmty--riMuIYsm2so58sRgU_aem_876SR8n57b3F-v5lW5sn1A
Mon Amie op Hazeldonk staat te koop, de huidige eigenaar is aan wat anders toe.
Ben er zelf nooit geweest, de recensies zijn goed volgens mij.
Bron: Facebook, sorry... ๐ฌ
https://www.facebook.com/share/p/uNiALBmSqzX2wTde/
Dat klopt ook wel Tiny, elke 'zaak' staat op zich natuurlijk en zeker niet iedereen hoeft meteen maar 'opgeruimd te worden'
Maar beroepscriminelen en - verkrachters mogen wat mij betreft meteen op de stoel wil ik maar zeggen.
Niet heel lang geleden is de doorgaande weg binnen de bebouwde kom daar gereconstrueerd en daar ligt (denk ik) het probleem. Vรณรณr die reconstructie kon je er vlot boven de 50 km/u doorheen, ware het niet dat er 'n camera stond. Tegenwoordig wordt die 50 afgedwongen door een aangepast wegprofiel...
Je hoeft natuurlijk niet doelbewust de zaak te vernielen, maar voorlopig is die N 264 nog steeds een doorgaande provinciale weg en echt veel alternatieven zijn er niet.
Misschien moet men eerst eens voor 'n alternatief zorgen alvorens er een soort Openluchtmuseum van te maken? Al is het maar 'n rondweg; nieuwe autowegen of snelwegen zullen er niet snel meer aangelegd worden... Haps en Wanssum bijvoorbeeld hebben 'n rondweg aangelegd en pas daarna de oude doorgaande route afgewaardeerd.
In Uden zijn ze zelfs bezig de aaneenschakeling van rotonde's weer om te bouwen naar kruisingen met tunneltjes voor het langzame verkeer: gegarandeerd een betere doorstroming
Het is net wat je gewend bent natuurlijk ๐
Daar heb je wel 'n punt Rob, al zou juist in de 'vrije' tijd wat privacy en rust aan je hoofd wel prettig zijn.
Maar goed, zo denk ik...