Spring naar bijdragen

HendrikJansen

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    1812
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    52

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

HendrikJansen's Achievements

Grand Master

Grand Master (14/14)

  • Posting Machine Rare
  • One Year In Rare
  • Dedicated Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Very Popular Rare

Recent Badges

2,3k

Waardering in de gemeenschap

  1. Als jij op zaterdag en zondag 8,5 a 9 uur per dag maakt is dat wel lekker verdiend idd. En die 50 erna tellen dan ook lekker aan. Echter zul je wel een keer 24 uur en je 45 uur plus compensatie moeten maken.
  2. Pardon? Je hebt duidelijk de context waarin dat toen geschreven is gemist. Maak je maar niet druk. Ik heb wel wat anders te doen als een dossier van jouw of van het forum aan te leggen. Mensen die daar wel hobby aan hebben zou ik aanraden om een cursus bloemschikken te gaan volgen.
  3. Ik bedoelde idd de pontjes. Al vind het zelf eigenlijk hele boten kwa omvang. Bij mijn vorige werkgever werd dat weggeschreven als pauze evenals het wachten voordat je het pontje op kon
  4. Afstand op nul zetten en je hebt een gewone cruise control.
  5. Betaald Boekel je uren op de boot ook dan? Onkosten vergoeding betaald liederen. Maar van onkostenvergoeding en 7,5 uur per dag blijft een normale schoorsteen niet roken.
  6. Je kan meer uren maken dan je mag. Maar 10 a 11 uur per dag vind jij goed. Oke. Dat kan je idd genoeg vinden.
  7. Zweden rijden is harstikke leuk idd. En idd hoe hoger je komt hoe mooier het word. Maar wil je met dat Zweden rijden echt wat verdienen moet je regelmatig een keer over land heen en terug mogen. Met de boot van Trave naar Trelleborg en dan Helsingborg en omgeving lossen, nou geef mijn portie maar aan fikkie. Je kan dan als het loopt zo dezelfde boot weer oprijden en terug. Je kan nog net niet je spullen in de hut laten liggen. Je rust maken op die boot is geen probleem opzich als je dan ook maar een eind naar boven kan. Maar vaak is het tot aan Jonkoping en daarna weer vlug terug. Of ze zetten je om drie uur smiddags in Trelleborg en dan kan je wachten op eigen kosten tot een uur of negen s avonds voordat je de boot op kan. Maandag rond 12,00 kom je die schuit af nadat je er s nachts om drie uur op bent gegaan . En dan kan je naar richting Goteborg of Jonkoping rijden en dan sta je daar met een goede 4 rijuren weer aan de kant omdat je eerste klant dicht zit. Maar je hebt op zondagavond wel 4,15 uur naar Trave gestuurd en die uren tellen dubbel. Nou zoals ik al zei geef mijn portie maar aan fikkie. Als ik in het weekend moet werken wil ik er ook wat aan hebben en niet op maandag weer inleveren. Zal met een koeler gerust anders zijn. Mijn collegs hier bij Holtrop zat voorheen bij Nait Veul Over op een koeler op Zweden en die pochte ook niet erg over de verdiensten met die blokvrachten. En idd de weekenden daar moest hij het geld weghalen. 150 en 200 procent uren. Nee Zweden prachtig mooi land en prachtig rijden maar er moet wel wat te kauwen overblijven niet dan. Maar wat me verraste in jouw verhaal was hetgene over Ayla zijn werkgever. Die zocht toch vorig jaar en pas nog weer chauffeurs voor heel Scandinavie. Wouden die niet werken met een ZZP er omdat er dan telkens huurcontracten e.d gemaakt moeten worden of was het prijstechnisch niet intressant voor hun? Als jij lol hebt aan dit werk Ron gewoon blijven doen zolang je het leuk vindπŸ‘ En we lezen je belevenissen graag hoor.
  8. Hamburg gelost. Hannover geladen en daar ook maar meteen op rust. Morgen Dortmund lossen. Hamm laden en Isernhagen weer lossen.
  9. Tja. Dat lukt wel met die halve stagelopers van tegenwoordig. πŸ˜…
  10. Dit artikel zit idd achter een betaalmuut maar toch kan je een gedeelte ervan zeker lezen. Dat het hierbij om een roemeense chauffeur gaat onder andere. En dst het deksel met een stuk touw precies gemikt is op bestuurders hoogte. Dat overleef je niet met een stuk gietijzer.
  11. Die borden staan op bijna elke parking in DK. Als jij er echt maar negen uur gestaan hebt. En dat geloof ik zeker. Dan zou ik toch proberen om via de gegevens op de bon protest aan te tekenen. En als je helemaal top voor de dag wil komen laat je Wijnand je protest even in het Deens vertalen en stuur je dat op.
  12. HendrikJansen

    De week van Hendrik

    Daarvoor hebben we idd de rood witte borden met bijbehorende contourverlichting Lientje.
  13. Ga toch weg te lullen jij. Je lult maar wat. bij jou heeft die man uit Helmond het voor het zeggen. Flikker op met je sprookjes.
  14. Ik wens je succes daar en hoop je de komende maanden eens tegen te komen. Lijkt me leuk.πŸ‘
Γ—
Γ—
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden