Spring naar bijdragen

HendrikJansen

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    1964
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Gewonnen dagen

    55

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

HendrikJansen's Achievements

Grand Master

Grand Master (14/14)

  • Posting Machine Rare
  • One Year In Rare
  • Dedicated Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Very Popular Rare

Recent Badges

2,4k

Waardering in de gemeenschap

  1. Gaat idd enkel en alleen om het “ plukken van” De politiek in de hele wereld is niet voor niets zo een zooitje momenteel. alles wat ze verzonnen hebben moet er doorgeramd worden . Maakt niet uit hoe. Alles onder de noemer Milieu, Klimaat en Multi Culturele samenleving. Onze kinderen en kleinkinderen gaan nog veel werk krijgen om die puinhopen weer opgeruimd te krijgen. maar Frans klust nog steeds voort al kan je aan zijn houding zien dat die verworven pens hem gruwelijk in de weg zit.
  2. Lossen Soest (Dld) laden Dortmund, lossen Altrich., laden Saarbrucken, Lossen Leipzig Red bull Arena. Kortom dan schiet de week al weer mooi op.
  3. Je verluld je zelf Ibo. Als je nooit naar de Mc drek gaat hoe weet je dan dat de wc er altijd schoon is?
  4. Omdat je alles naar de theoretische kant trekt. Maar theorie en praktijk zijn nog steeds twee verschillende dingen .
  5. Post Nl gaan rijden. Pakketten. Dan leer je het wel. De ideale lijn? Tja dat hangt van elke situatie af. Maar probeer zo hoog mogelijk op te halen zodat je recht voor de twee trailers uit komt waar je tussen moet. Deze ruimte is er lang niet altijd maar orobeer het zoveel mogelijk te halen. En anders zo kort mogelijk langs de trailer die aan jou kant staat en als je je dan 90 graden doorslaat een keertje recht ophalen en op nieuw acjteruit.
  6. Ja idd. Of voor je leven. Gelukkig rijd ik 99 procent van de tijd in dld waar de boetes niet zo hoog zijn. Maar ik verrek het gewoon om tussen een zoojtje jo- jo ende mongolen te gaan zitten. En dus gaat of het gas erop of ik laat het los. Met de eerste optie neem ik idd het risico op een boete , maar dat risico blijkt in de praktijk niet zo heel groot. je kent wel. Gokje wagen, prijsje winnen. of het word: Gegokt en verloren.
  7. Nee, gewoon alles voorbij tot dat er weer vrije ruimte is en pas weer terug naar normale snelheid als je voor en achter je voldoende vrije ruimte hebt. en dat verkeer rijd dan toch geen 200 meer als het druk is dus die kunnen er ook wel even achter blijven. Zeker in NL waar het snelheids verschil momenteel irritant klein is.
  8. Je kan wel merken dat je enkel bevelen uitdeelde .
  9. De kans dat ik in een treintje rijd is klein, maar vooruit. De gasgever veroorzaakt het jo-jo effect mede geholpen door zijn achterliggers die allemaal hun a-cc op een hogere snelheid hebben staan dan dat ze rijden. De ene geeft gas voor de invoeger bij de achterligger geeft de a-cc gas maar die moet remmen omdat er een invoeger is. Achter die geeft ook gas en moet weer remmen omdat zijn voorganger remt. En als de invoeger er eenmaal tussen is hebben de meesten zo een afstand dat ze die weer dicht rijden met hun voetgas en daardoor de afstand te klein word en als de a-cc het dan weer moet overnemen doordat ze hun voetgas loslaten gaat de A-cc weer remmen. En alles erachter ondergast weer hetzelfde ritueel. Daarom inhaal verbod of niet en als je de kans hebt, zodra je in zo een treintje zit. Op links gas en maken dat je ze voorbij komt.
  10. Overal🤣🤣, windows🤣🤣🤣.
  11. Ik stel enkel een vraag naar hetgene dat jij hier schrijft Lientje . Ik was even bang dat je wel dat gat dicht rijd met je voetgas en daarna weer afremt en zo een gigantisch jo-jo effect creëert achter je. Maar gelukkig niet👍
  12. Dus jij rijd dan elke keer het gat maa dicht met je voetgas? En als er dan iemand in wil voegen laat je het gas weer los en zonodig bij remmen?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden