Spring naar bijdragen

Transportsmurf

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    43
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Over Transportsmurf

  • Verjaardag 20-03-1971

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

Transportsmurf's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Waardering in de gemeenschap

  1. idd gewoon doen En er zijn wel bazen hoor, die mensen aannemen zonder ervaring in transport en ook zonder rijbewijzen. Ik ben lerares geweest en mijn baas heeft me zonder rijbewijzen aangenomen, allesn in het bedrijf gehaald en ik had natuurlijk ook helemaal geen ervaring in transport. Is heel zwaar geweest in het begin maar ik geniet nu elke dag op m'n eigen trailer Dus gewoon doen. Als je een droom hebt ga ervoor.
  2. hey fijn dat iemand eindelijk reageert, het is dan ook een hele specifieke vraag dat weet ik. Inmiddels rij ik met de trailer Ik ben sindsdien niet meer in tonden geweest maar het bedrijf is Peters verswaren aan de hoevesteeg. Als ik aan kom rijden heb ik het bedrijf op rechts en als ik doorrij kom ik voor een bruggetje te staan waar ik niet overheen kan en mag, ik kan dan helaas de provinciale weg wel zien liggen De heenweg had ik toen door Zutphen, de brug die ik hebben moest was ineens afgesloten voor vrachtverkeer waardoor ik door het centrum heen moest, niet grappig. Hoop dat je hier genoeg info aan hebt Alvast bedankt
  3. Hallo allemaal Ben met de bakwagen in Buurtschap Tonden geweest (gemeente Brummen) een aantal boerderijen langs één landweg, de hoevesteeg. Gelukkig met de bakwagen want ik kon er nog keren aangezien de doorgaande weg uitkwam op een bruggetje van 4 ton wat niet aangegeven stond. Maar het bedrijf waar ik kwam vertelde dat er daar ook met een trailer wordt geleverd. Is er iemand die Tonden kent en die mij kan vertellen hoe je er het beste in en vooral ook weer uit kunt rijden met een trailer? Alvast bedankt.
  4. Vandaag in één keer geslaagd voor CE.. puppies powerrrr!
  5. Ik heb vandaag twee dingen horen zeggen die ik zelf nog nooit heb gehoord dus ik gooi ze hier ff neer: 1. als je 15 uur of meer (wat volgens mij niet mag) gewerkt hebt moet je de volgende 24 uur vrij hebben 2. Als je in een vrachtwagen de grens over gaat (ook voor een ritje dezelfde dag weer terug) moet je een slaapcabine hebben Wie weet of deze beweringen kloppen? ben wel benieuwd.....
  6. Nou allemaal, bedankt! Allemaal nuttige tips. Kruisje zetten in stratenboek waar je niet door kunt = handig, ook mijn eigen tomtom kan ik stukken vermijden inzetten geloof ik, routebeschrijving van begaanbare wegen ga ik ff in de kop zetten en op m'n kaart in stratenboek, Voor Deventer en Schiedam ben ik nu ook gewaarschuwd. Probleem idd was dat ik niet terugkon hoe ik heen was gekomen en als je dan de stad niet kent....
  7. Zou ik idd wel fijn vinden ja, ik rij niet voor schuitema, breng vanaf ons eigen bedrijf pallets met vleeswaar. Het is soms echt enorm zoeken, kost veel tijd en is lastig als beginnend truckertje.:o
  8. Nou, idd gat in de markt.. Ben nu zelf van alle filialen waar ik tot nu toe ben geweest de losadressen aan het noteren, de aanrijroute en andere bijzonderheden de pest is dat je eigenlijk nooit dezelfde route hebt en altijd van een andere kant komt. Maar ik denk dat als ik in het vervolg in Hengelo moet zijn zoveel mogelijk vanaf de snelweg rijd en weer ernaartoe. Eerst zat ik op een soort ring maar ik kon niet op dezelfde manier terugrijden als heen en voor ik het wist zat ik, gedwongen door alle inrijverboden en doorrijhoogtes gewoon bij het station! Niet grappig... Gelukkig ben ik 3.90m hoog en er was precies één viaductje waar ik nog onderdoor kon... net an.
  9. Ik rij nu op de bakwagen en vaak krijg ik C1000 winkeladressen mee. Vaak geen probleem maar in centrum Hengelo toch wel. Moest daar 2 C1000 leveren, daarna naar Enschede. Ineens geen borden meer die naar de snelweg wijzen maar kom ik uit in het centrum, overal viaducten en verboden in te rijden, ben er met de grootste moeite weer uit gekomen! Op de kaart en navigatie is dit niet te zien. Heeft iemand hier dezelfde ervaringen mee en misschien wat tips wat handig is als je toch op verschillende locaties in Hengelo moet zijn en vlak daarbuiten? Alvast bedankt!
  10. Ja alleen zonder tussenkomst van de personeelsfuncionaris was dit denk ik niet goedgekomen. Eerst wilde hij gewoon niet naar me luisteren ook niet waarom ik te laat was en nu wel nu zegt hij dat ik er niets aan kan doen als ik in de wacht wordt gezet en als er mist is. Het is een apart figuur, hij is heel goed in overzien en combineren en oplossen enzo maar hij heeft ook heel snel een oordeel klaar en dan kom je daar maar moeilijk af. Hij is moeilijk en dat weet hij ook maar hij zit er niet mee zegt hij. Werkstress heeft hij niet zo snel geloof ik. Tja, nou ik pak m'n kans en ik ga gewoon zo goed mogelijk door en blijf me gewoon inzetten, ik kan verder met iedereen daar goed overweg en ik heb 't naar m'n zin dus ja...
  11. Nou, idd gesprek gehad met personeelsfunctionaris en met de hoofdplanner (advies van Marotrans) en Pers. functionanris eerst met hem en hij een hele monoloog tegen mij over hoe hard hij werkte en hoe weinig hij thuis was en dat hij altijd zei wat hij dacht. Ik gezegd: ik kan 't niet maar ik wil 't wel graag leren dus als jij me verteld wat ik moet doen dan luister ik daarnaar. Ik wil gewoon een kans. Zegt hij: jij krijgt je kans. Ineens als een blad aan de boom omgeslagen en hij loopt me te dollen dus ik heb tegen die personeels functionaris gezegd: weet niet wat je tegen hem hebt gezegd maar 't heeft gewerkt ik krijg m'n kans. Vrijdag nacht gereden en ook zaterdag en overal op tijd. Dus benieuwd hoe het verder gaat. Moet toch nog veel leren ik kom niet uit het transport namelijk. Maar bedankt alle tips en adviezen.:sjalom:
  12. Er zijn idd veel meer mensen die met hem overhoop liggen. Hij is ook erg makkelijk in kritiek en ontslaat ook heel makkelijk mensen. Ik ga morgen denk ik maar naar de personeelsfunctionaris om te vragen wat ik hier mee moet want ik word er een beetje moedeloos van. Ik wil het graag leren en goed doen maar ik krijg de kans niet eens zo. Heb er zelf al veel tijd en moeite in gestoken. Zou overigens niet weten waar ik verder terecht kan de markt is idd niet zo goed, ik ben al ouder en heb net m'n rijbewijs en dus ook geen ervaring. Heb ook alleen C en ze vragen overal CE
  13. Nou, deze planner heeft ook zelf gereden. Ik hoorde van een collega dat hij vorige week gezegd heeft dat als ik nog één keer te laat kom hij me ontslaat. Dat is dan lekker als je nog maar 2x hebt gereden. ik kan het dus niet goed doen en ik krijg dus ook niet de kans om het te leren. Ook al rij ik op tijd hij vind wel wat anders. Hij heeft meer chauffeurs dan bakwagens en er moet denk ik dus iemand weg.
  14. ja echt wel, klep bediening, tanken, luchtvering hoog en laag zetten en nog meer van die dingen die bij die auto weer net ff anders zijn of wat je met het lessen nooit hebt gedaan. Veel geleerd, educatieve dag. 15 uurtjes gemaakt.... ook leuk.
  15. Nou jongens, ik weet niet wat de poule doet deze week maar Transporsmurf was op tijd hoor... Moest alleen een spierballen trucker zoeken want alle bei m'n deuren hingent uit 't lood en ik kreeg ze aan 't einde van de dag niet meer dicht. Maar goed, als ze nu nog ietst te zeiken hebben... En ja, was idd AH ritje. Docks op Zaandam zijn best smal als je deuren open zijn maar ik ga gewoon rustig naar achter, dan komt 't goed.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden