Hallo,nogmals bedankt voor de goede tips ,ik ben gisteern nog een stukje gaan rijden
en geloof, dat ik dit wel onder de knie ga krijgen.
Maar ik heb nog wat vragen: de klok van de analoge tachograaf klopt niet ,er zit 2 uur tijdsverschil tussen.Ik geloof dat ik als chauffeur daar verantwoordelijk voor ben?
Enig idee ,hoe ik die goed kan zetten?Of kan dat alleen in de garage gebeuren,zodat
mensen er niet mee kunnen sjoemelen?
Ik ben op zoek gegaan naar het instructieboekje van de wagen, maar heb helaas niets kunnen vinden in de cabine.Nu heb ik een paar keer een teken op het dashboard gezien dat ik niet ken.Enig idee ,wat dat kan betekenen?Ik zal een foto toevoegen.
En als laatste nog een vraag over de sleepas of hoe dat ding heet.De vrachtwagen heeft achter een dubbele as, die met behulp van het bedieningspaneel van de lucht vering omhoog en omlaag kan.Ik heb hier nog nooit mee gewerkt.Dus eerst lucht draaien, dan de as laten zakken,dan de paarden laten instappen en gaan met die banaan?Voor de paarden is het fijn ,als de vrachtwagen aan de achterkant doormiddels van de luchtvering zakt.
Dat maakt de ramp en de instap wat minder stijl.Dus kan ik de tweede as ook laten zakken,naardat alles ingeladen is?
Ja ik weet, een heleboel vragen, maar toch fijn als je nog een keer tijd hebt om te antwoorden.
Alvast bedankt,
Rosemarie