Spring naar bijdragen

ddstrucking

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    195
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

ddstrucking's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

53

Waardering in de gemeenschap

  1. En dan laat hij niets meer weten op het forum.... Dus doe ik het maar; hij doet bij ons inmiddels zijn ervaring op! Mij bevalt het goed! Wederom blijkt dat je starters altijd een kans moet bieden (zoals ik dat steeds doe)!
  2. Helaas kunnen wij niets betekenen. E is echt plicht. Maar wel veel succes gewenst!
  3. Los van het reserve materiaal staat er niets stil. De chauffeurs zijn nodig op de huidige chauffeurs te ontlasten. Onze opdrachtgever groeit nog steeds, hierdoor komt er steeds meer werk. Ook daarvoor zoeken wij chauffeurs.
  4. Neen, zit zelf absoluut niet op de bok! Daar heb je professionals voor. Jammer dat er geen foto is, kan ik ook niets uitzoeken.
  5. Leeftijd boeit mij niet! Neem 60-ers ook aan. Is toch volstrekt idioot dat men geen "oudere" chauffeurs aanneemt?!
  6. Vrijwel geen aanbod voor chauffeurs die in Heteren willen werken. Mogelijk omdat daar ook grote "jongens" zitten die mogelijk aantrekkelijker lijken. Maar ook zij komen lastig aan personeel. En winkeldistributie lijkt niet geliefd.
  7. MCT...... die zoeken ook al 1 jaar voor mij in de regio Heteren. Net als voor mijn andere collega's die voor ASW rijden.
  8. Nope..... 1 reactie..... Dus kijk ik nog steeds of er gereageerd wordt, maar helaas. Heb over 2 standplaatsen verdeeld werk voor zeker 5 chauffeurs.... kom op chauffeurs!
  9. Wij hebben ruimte wegens uitbreiding zowel in Heteren als in 's-Heerenberg. Voel je je geroepen om te solliciteren, doe dat dan vooral!!
  10. Op de terminaltrekker eisen wij minimaal rijbewijs C! Dit is inderdaad meer dan wettelijk nodig is. Al helemaal omdat de trekker niet op de openbare weg komt. De chauffeur wordt dan ook betaald als vrachtwagenchauffeur!
  11. 20 Kilometer heeft niets met de CAO te maken en ook niet met een eventuele vergoeding. In mijn ogen is het niet wenselijk dat een chauffeur na een lange werkdag eerst nog ver naar huis moet rijden.Dus komt een chauffeur van verder (en wil hij/zij reageren), dan mag hij/zij natuurlijk altijd reageren.
  12. Leuk dat je het vraagt! Maar helaas; neen. Al jaren rijden wij voor deze opdrachtgever vanuit standplaats 's-Heerenberg. Wij hebben hier echter veel minder wagens staan dus is het ook minder bekend. Voor de volledigheid; ook in Wijchen hebben wij nog een standplaats.
  13. !!!OPENSTAANDE VACATURES!!! **FULLTIME CHAUFFEURS** **PARTTIME CHAUFFEURS** ddstrucking B.V. is specialist in het vervoeren van grote volumes goederen. Deze dynamische onderneming beschikt over een uitgebreid wagenpark waarmee zelfs het vervoeren van goederen tot 40 ton tot de mogelijkheden behoort. Voor ons mooie transportbedrijf zijn wij per direct op zoek naar gemotiveerde en enthousiaste medewerkers! Over de functie: Als chauffeur bij ddstrucking B.V. is het jouw werk stukgoedvervoer in de BeNeLux te verzorgen. Je rijdt op de trekker-oplegger die door de klant wordt geladen. De oplegger is vrijwel altijd een 3-assige 13,60-trailer (normaal gesproken zonder laadklep). Je werkt in de dagdienst, waarbij je 1 à 2 nachten per week kan overstaan. Onze insteek is het dat de chauffeur een vaste trekker heeft. De ideale kandidaat: - In het bezit van rijbewijs CE en digitale bestuurderspas (eis); - Is in het bezit van het certificaat ADR Basis (eis); - Is flexibel inzetbaar t.o.v. werken in het weekend (pré, gebeurt zelden); - Is enthousiast en gemotiveerd; - Beschikt over een klant- en servicegerichte houding; - Is in het bezit van Code 95 of heeft reeds een aantal punten staan; - Woont binnen een straal van 20km van de standplaats in 's-Heerenberg. ddstrucking B.V. biedt: Een leuke en uitdagende baan binnen een middelgroot en dynamisch transportbedrijf! Arbeidsvoorwaarden zijn conform het cao Beroepsgoederenvervoer. Ben jij die enthousiaste chauffeur die wij zoeken? Heb je ervaring met rijden op de trekker-oplegger en beschik jij over een klant- en servicegerichte houding? Beschik jij ook over het ADR Basis certificaat? Dan is dit misschien wel jouw baan! Wil je meer weten of solliciteren, neem dan z.s.m. contact met ons op via info(at)ddstrucking.nl. Direct solliciteren is uiteraard ook mogelijk. Stuur in dat geval jouw cv én motivatiebrief naar info(at)ddstrucking.nl t.a.v. Dhr. Groeneveld. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
  14. Inmiddels hebben wij mailcontact. Volgende week zal ik bij jou terugkomen voor het zaterdagwerk. Fijn weekend!
  15. Het is inderdaad zoals Cor aangeeft. Een chauffeur werkt standaard niet meer dan 5 dagen. Indien hij dus een zaterdag dient te werken, dan is hij in die week een dag vrij. Maar binnen mijn onderneming werken wij sowieso veel met chauffeurs die zelf niet full-time willen werken. Op die manier praat je dan bijvoorbeeld over een werkweek van 3 en een werkweek van 4 dagen.​ Een full-time chauffeur komt aan zijn uren met een werkweek van 4 dagen en de andere week 5 dagen. En logischerwijs worden de overuren per week bekeken. Dus je ziet; zaterdagwerk kost je helemaal niet je sociale leven. Wel heb je andere dagen, maar hoeveel mensen werken er in Nederland in de winkels? Die winkels hebben praktisch allemaal 6 dagen de deuren op en ook nog een koopavond. In veel steden zijn de winkels zelfs op zondag op. In al die winkels werken mensen, dus ook zaterdag en zondag... Is dat niet juist onze economie? Willen wij niet juist altijd kunnen winkelen? Of iemand kunnen bellen van een verzekeraar (als voorbeeld). Allemaal mensen die ook in het weekend werken...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden