Spring naar bijdragen

MeKOG.B.V

Aspirant lid
  • Aantal bijdragen

    1
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

MeKOG.B.V's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

1

Waardering in de gemeenschap

  1. Hi, Even kort voorstellen. Ik ben Willy, de terminaltrekker is voor mij niet genoeg meer, en ik wil ontzettend graag m'n CE en op pad. Van wat ik begrijp ga ik er met mijn uurloon van 14,44 er qua salaris nog mee vooruit ook. Er is alleen een ding wat mij twijfels geeft. Elke chauffeur die ik tegenkom heeft het over een werkdag van 10 tot 12 uur, en een weekend mits ze mazzel hebben. Nu is het vast omdat ik leek ben, maar het lijkt van dit perspectief mij echt alsof je meer van je leven aan je baas verpatst dan dat je eraan overhoud? Is er een andere kant van dit verhaal? Gewoon iets qua extra vrije dagen of rustige periodes die hiervoor compenseren? Hebben de meeste chauffeurs dan ook een 60 uren contract, en zouden werkgevers animo hebben voor en 40 of 32 uur contract? En wat moet ik me dan precies voorstellen, mocht ik dat krijgen? 12 uur per dag rijden, overuren sparen, en op een gegevenmoment lekker lang betaald thuis zitten? Begrijp me niet verkeerd, weg van huis, lange werkdagen, absoluut niet mijn probleem. Maar ik zou het wel jammer vinden als ik gemiddeld een grotel deel van m'n leven dan m'n medemens kwijt ben aan een baas. Ik ben oprecht benieuwt hoe dit alles werkt met contracten, uren, vakanties en tijd vrij e.t.c. Ik hoop echt dat iemand mij dit kan uitleggen. Mvg, Willy
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden