[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Chauffeurs hebben er schijt aan


Gast routier

Recommended Posts

image-5546.jpgMEER - De douaniers van Meer in België klagen steen en been over de ravage die truckers achterlaten op de parkeerplaats naast de autosnelweg en rond hun kantoor.

Sinds het wegrestaurant achter het douanekantoor is gesloten, doen vrachtwagenchauffeurs die op de parkeerplaats overnachten hun behoefte in de bosjes.

"Sommigen doen zelfs de moeite niet meer om een boom te zoeken en gaan gewoon achter hun truck zitten," klaagt douanier Fons Lauryssen in de Gazet van Antwerpen. Overal liggen resten van toiletpapier, zelfs onderbroeken!

"De overheid kan het probleem eenvoudig oplossen door een openbaar toilet met toezicht te plaatsen", besluit Lauryssen.

bron:transport-online

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
gesloten??:confused:

in de weekeinds zullen ze bedoelen of niet?

door de week zijn ze toch gewoon open, alleen 's weekends zijn ze dicht!

gr.Den

Als zouden ze door de week wel open zijn en in het weekend is er geen wc beschikbaar ... kun jij een bruine 48 uur lang ophouden???

Als men wil dat een parking netjes word gehouden zul je moeten zorgen voor WC's ... en veel prullebakken anders gooit men zijn rommel gewoon op straat. Als er om de 20 meter een afvalbak staat is de kans groot dat de rommel daarin wordt gegooid.

En dat geldt niet alleen voor Truckers ... maar ook het gewone luxewagenklootjesvolk wat zijn rommel maar overal neergooit.

Mannen die tegen hekken aan gaan staan zeiken terwijl er een schone & gratis WC is in de shop!!! === ZEER veel luxewagenvolk dus ik mag het bijna dagelijks aanschouwen. Zeg je er wat van dan krijg je een grote bek ... ik denk dat ik dat klootjesvolk maar eens van een afstandje op de foto ga zetten en er een website aan ga besteden! Met kentekenfoto en al. )-

Over de afvalbakken. OP parking waar veel afvalbakken staan is het een stuk schoner dan op andere parking waar je geen of weinig afvalbakken hebt staan. Het is zelfs zo dat bij overvolle afvalbakken het vuil ernaast wordt gelegd = de intentie van de mensen is er dus wel.

Dus als je zorgt voor voldoende en regelmatig geleegde afvalbakken hou je een parking al veel schoner.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk is het te droevig voor woorden.

Zwervers en junks kunnen 's avonds naar de opvang gaan, om te kunnen douchen, hun behoefe te doen, en te slapen.

Chauffeurs moeten maar kijken in het weekend. Geen douche, en schijten in de bosjes, alsof je een zwerfhond bent.

Is dit een welvaart bestaan anno 2009??:confused:

Natuurlijk zouden ze verderop naar Joost kunnen gaan, maar als je dat niet weet....., tja wat moet je dan?

Overigens vind dit zowiezo een groot probleem in NL.

Bij welke pomp langs de weg kun je douchen? Volgens mij geen 1!

Wat dat betreft is het in D, of in F. toch wel wat beter geregeld!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Overigens vind dit zowiezo een groot probleem in NL.

Bij welke pomp langs de weg kun je douchen? Volgens mij geen 1!

Wat dat betreft is het in D, of in F. toch wel wat beter geregeld!

Jawel, langs de provinciale weg bij Woudenberg ergens. Een gewone simpele pomp, maar met douche, en zelfs een zonnebank! :p

Ik stond ook verbaasd toen ik dat zag trouwens... :eek:;)

Maar veel zijn het er inderdaad niet, je moet ze zoeken met een vergrootglas...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

De pomp die jij bedoelt is Esso Voskuilen een douche voor chauffuers is er idd aanwezig maar het aantal parkeerplaatsen voor trucks vind ik is er zeer beperkt.

Het punt wat naar voren komt in dit topic is wel duidelijk het is droevig gesteld met de sanitaire voorzieningen voor chauffeurs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Is dit een welvaart bestaan anno 2009??:confused:

Mja ik heb al eens eerder het balletje opgegooid dat onze mensenrechten zwaar geschonden worden op verschillende punten. Dit staat toch wel bijna met stip op nummer 1.

En als er geen WC is dan ga ik ook onder de trailer zitten. Probeer het dan wel in een plastic tas ofzo te doen zodat het resultaat mooi de prullenbak in kan maar toch is het niet echt je van het.

En ophouden is heel slecht voor je gestel dus het moet soms maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
image-5546.jpgMEER - De douaniers van Meer in België klagen steen en been over de ravage die truckers achterlaten op de parkeerplaats naast de autosnelweg en rond hun kantoor.

Sinds het wegrestaurant achter het douanekantoor is gesloten, doen vrachtwagenchauffeurs die op de parkeerplaats overnachten hun behoefte in de bosjes.

"Sommigen doen zelfs de moeite niet meer om een boom te zoeken en gaan gewoon achter hun truck zitten," klaagt douanier Fons Lauryssen in de Gazet van Antwerpen. Overal liggen resten van toiletpapier, zelfs onderbroeken!

"De overheid kan het probleem eenvoudig oplossen door een openbaar toilet met toezicht te plaatsen", besluit Lauryssen.

bron:transport-online

dat zijn ze toch wel gewend in belgie daar is het bijna overal een grote tering zooie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden