[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Peuter komt onder vrachtwagen


mrmaffie

Recommended Posts

  • Forumlid

OOSTFLAKKEE - Een 3-jarig jongetje uit het Zuid-Hollandse Ooltgensplaat is donderdag overleden nadat hij was overreden door een vrachtwagen.

© NU.nl/Lourens Riemens

De 28-jarige chauffeur van de wagen heeft de aanrijding niet gemerkt en reed verder. In de buurt van Middelharnis wist de politie de man op de hoogte te stellen van het drama, aldus de politie.

De peuter kwam op de Prins Bernhardlaan door nog onbekende oorzaak onder de vrachtwagen terecht. Het jongetje stierf vrijwel direct aan zijn verwondingen.

De vrachtwagenchauffeur is naar een politiebureau overgebracht voor verhoor. De man heeft ondersteuning van slachtofferhulp gekregen.

Dat geldt ook voor ooggetuigen en inwoners van het dorp Ooltgensplaat, dat valt onder de gemeente Oostflakkee.

Bron: Nu.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
heel veel sterkte voor de familie en de chauffeur.

Dit is de ergste nachtmerrie van een chauffeur......

En de meest gruwelijke manier om je kind te verliezen. Een oud-collega was betrokken ( in 1997 ) bij een ongeval met een 16 jarige bomfietser. Deze jonge dame kwam terecht onder de achterwielen van zijn wagen. Zijn familie heeft hem jaren achtervolgd. Hij is in de WAO terecht gekomen en heeft uiteindelijk een einde gemaakt aan zijn eigen leven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Gast Scania_Sabina

Vreselijk is dit, als dit je overkomt.

Mijn stageboer heeft ook een jonk van 2 rondlopen op het erf meestal, maar altijd als ik of op de trekker zit om te voeren of andere werkzaamheden doe zorg ik dat hij bij mij in de Steyr zit.

moet er niet aan denken om dat jochie per ongeluk onder te rijden.. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden