[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

A1 dicht na ongeluk met vrachtwagens


Gast Cortrans

Recommended Posts

Gast Cortrans

OLDENZAAL - Na een ongeval met twee vrachtwagens in de snelweg A1 in beide richtingen gesloten bij afrit 33, Oldenzaal Zuid. Dat meldt de politie dinsdagochtend.

m1azw9qar8b5.jpg

De twee vrachtwagens zijn beiden gekanteld op de weg in beide rijrichtingen. De snelweg in daarom voor al het verkeer afgesloten.

De politie kon nog niet zeggen hoe lang de snelweg gesloten zou zijn. Ook over gewonden is niets bekend.

Rond half vier kantelde de eerste vrachtwagen die richting Oldenzaal reed, en kort erna kantelde op de weg in de andere richting de tweede vrachtwagen die moest uitwijken, nadat kijkers geremd hadden.

© ANP

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Cortrans
Als er echt in beide richtingen een gekantelde vrachtwagen ligt, dan vraag ik toch af wat daar in vredesnaam gebeurd is?! :eek:

Wat er met de 1e gebeurd is kan meerdere oorzaken hebben, denk aan klapband, of in slaap gevallen (ik noem zo maar wat, voor dat iemand zich ook hier weer aan stoort :zegtniets:), en de 2e heeft te laat gereageerd op de kijkers voor hem hé, aangezien hij blijkbaar nogal abrupt moest uitwijken, met het kantelen als gevolg:hamer:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wat er met de 1e gebeurd is kan meerdere oorzaken hebben, denk aan klapband, of in slaap gevallen (ik noem zo maar wat, voor dat iemand zich ook hier weer aan stoort :zegtniets:), en de 2e heeft te laat gereageerd op de kijkers voor hem hé, aangezien hij blijkbaar nogal abrupt moest uitwijken, met het kantelen als gevolg:hamer:.
Dat zou maarzo kunnen ;) We horen of zien het straks denk ik wel op tv of internet. En weet je wat het is Cor... Je kunt nooit iedereen helemaal tevreden houden?! :D;):nee:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Cortrans
Dat zou maarzo kunnen ;) We horen of zien het straks denk ik wel op tv of internet. En weet je wat het is Cor... Je kunt nooit iedereen helemaal tevreden houden?! :D;):nee:

En ik doe er toch echt mijn best voor hoor Barry LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Op http://nos.nl/artikel/189217-a1-dicht-na-kantelen-vrachtwagens.html staat een filmpje over dit ongeval. Het tweede ongeluk is gebeurd doordat de chauffeur uit moest wijken voor een personenauto! :ja: De NOS maakt er weer van in hun persbericht dat de chauffeur naar het ongeluk zou hebben zitten kijken inplaats van naar het verkeer voor hem. (terwijl de woordvoerdster van de Politie dat niet zo zegt in het interview) En dat de auto's voor hem in de ankers gingen om zelf ook even goed te kunnen kijken daar wordt niks over gezegd! :nee:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Niet goed gelezen??;)

Natuurlijk heeft hij ook naar de andere kant zitten kijken , niemand zal stoïcijns op zijn eigen weghelft blijven turen als aan de andere kant de hulpdiensten met alle toeters en bellen aan arriveren.

Dat is zo Gé, maar ik denk dat de gemiddelde vrachtwagenchauffeur niet vol in de ankers gaat om even goed te kunnen kijken?! :rolleyes: Ik heb het op de A1 bij Muiden al eens meegemaakt dat er op de linkerbaan een ongeluk gebeurd was waar de hulpdiensten al bij aanwezig waren. We konden gewoon over de rechterbaan doorrijden. Maar voor me zat ook zo'n idioot... Die ging ook ineens vol in de remmen, en helemaal stilstaan om even te kunnen kijken?! :stom::mad: Dus ik vol op de luchthoorns, en toen stapte die vent midden op de snelweg even uit om ruzie met me te komen maken?! :zegtniets: Dus ik m'n raam open en op die vent schelden dat ie niet goed wijs was, en toen kwamen er gelijk 2 Politieagenten aanlopen. Toen mochten we allebei even mee naar de eertvolgende parkeerplaats en kreeg die kerel een héle dikke bekeuring!!! :ja::D En een beste waarschuwing omdat ie agressief tegen mij bleef doen. Maar naar mijn idee ben je echt gestoord als je zomaar stil gaat staan midden op de snelweg?! :ja: Dan heb je toch een paar draadjes flink loszitten in je bovenkamer, of zie ik dat verkeerd???
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden