Gast midweek Geplaatst 23 januari 2011 Share Geplaatst 23 januari 2011 ik zeg voorlopig maar helemaal niks:D (word genoeg geplaagd) wacht maar gewoon tot iemand het topic "kit voor scania" opent. dan mag je weer meepraten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid zappa Geplaatst 23 januari 2011 Auteur Forumlid Share Geplaatst 23 januari 2011 ik zeg voorlopig maar helemaal niks:D (word genoeg geplaagd) Gooi het er maar helemaal uit Kitty of toch tenminste hetgeen frank je opstookt om te zeggen :bey: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast sjoeke Geplaatst 23 januari 2011 Share Geplaatst 23 januari 2011 Gooi het er maar helemaal uit Kitty of toch tenminste hetgeen frank je opstookt om te zeggen :bey: hij houdt zich nog in:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid zappa Geplaatst 23 januari 2011 Auteur Forumlid Share Geplaatst 23 januari 2011 hij houdt zich nog in:D LOLLOL die weet natuurlijk dat ik'm elke dag van de week kan tegenkomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid rocky66 Geplaatst 24 januari 2011 Forumlid Share Geplaatst 24 januari 2011 geachte heer zappa zegt ne keer dat ze naar een goei (ander) garage bellen !!!! als ik morgenvroeg bel heb ik overmorgen die kont geleverd zonder probleem ( kost geheel 3275€ ) enkel deze morgend achter gevraagt hier bij bielen of ze dat konden leveren en wat de prijs was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid zappa Geplaatst 24 januari 2011 Auteur Forumlid Share Geplaatst 24 januari 2011 De kont is nog intact , ik moet alleen de 2 polyestre zijstukken hebben die het geheel mooi aaneensluiten met de traanplaat . Maar bedankt voor de info , ik ga morgen die garage contacteren :ok: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts