[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

ongeluk Hema auto


gertjes

Recommended Posts

hallo, ik ben het inderdaad niet. Het is een collega van mij, die vanmiddag nog samen met forumlid Pierre gesproken heeft. Ik weet op dit moment nog niet precies het het met hem gaat, alleen dat hij bekneld zat in de cabine, en dat de planning hem telefonisch gesproken heeft. Zodra ik meer weet, horen jullie het ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geschreven door Redactie op 16.02.2011, 18:00

GORINCHEM - Bij een ongeval op de A27 Breda - Gorinchem zijn tenminste zes vrachtwagens betrokken. Mogelijk zouden er ook nog personenauto's bij het ongeval betrokken zijn geraakt, meldt de Verkeersinformatiedienst.

Het ongeval gebeurde rond 16:10 uur ter hoogte van het knooppunt Gorinchem. De weg is enige tijd geheel afgesloten geweest, momenteel kan het verkeer via de vluchtstrook langs de ongevalslokatie.

Achter het ongeval is een file ontstaan, in de andere rijrichting is een lange kijkersfile ontstaan. Omdat de file nog verder zal kunnen oplopen heeft Rijkswaterstaat vanaf het knoopunt Hooipolder een omleiding ingesteld. Verkeer richting Utrecht kan omrijden in de richting van Den Bosch via de A59 en de A2.

Rijkswaterstaat verwacht dat de rijbaan rond 20:00 uur kan worden vrijgegeven.

http://www.transport-online.nl/site/ongevallen-nieuws/uploads/image-2042.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de geïnteresseerde, mijn collega is uit de cabine geknipt en per ambulance naar het ziekenuis in Gorinchem vervoert. Hier is alleen een gebroken been geconstateerd, en hij mocht gisteravond al weer naar huis. De motorwagen van 2 maanden is total loss ( maar dat is bijzaak)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Mark"trappert"

Beste Cor,

Wens je collega beterschap. Heb je collega zien zitten in zwaar gehavende truck. Kwam er langs net nadat brandweer was gearriveerd. Hij heeft t er goed van afgebracht als je de schade bekijkt en hoever cabine inmekaar was gedrukt.

Nogmaals wens hem heelveel beterschap.

Groet Mark"trappert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gebroken been en dezelfde avond al naar huis?

wat een mazzelaar (sowieso al wel)

hoop voor hem dat ie er wat eerder mee klaar is dan ik.

maar voorlopig istie de komende 2 maanden ook even "tijdelijk buiten gebruik" ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Namens mijn collega bedankt. Hij heeft zijn kuitbeen (of in ieder geval zijn onderbeen) gebroken en diverse schrammen en dergelijke. Dus al met al is hij er erg goed van af gekomen. Mocht iemand ergens foto's tegen komen van het ongeval, mijn collega zou die graag zien, hij heeft zelf niets ervan meer meegekregen en weet ook niet hoe de auto er uit ziet, Vanmiddag was hij nog niet door de berger bij ons of Scania Beers in Utrecht gebracht dus.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

beterschap voor je collega!!!

maar ben blij dat het er geen van lekkerland is, want die brengen de rookworsten ;);)LOL

De auto was alleen met lege fust onderweg naar Utrecht, dus maak je geen zorgen Freddie, de worsten zijn veilig in de winkels :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Cor, beterschap aan je collega.

Ik hoorde op de radio eerst van de het dodelijk ongeval bij Willemstad en 's middags de afsluiting bij Gorinchem en dacht nog "het is weer goed raak"....................................

En zo zie je maar, voor hetzelfde geld was het 1 van ons geweest, als je pech hebt ben je erbij :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb ik gezien vanmiddag cor.

en natuurlijk ook even geproefd, nou ze waren weer best hoor.:p

net als het gebak voor morgen, dat zag er ook weer hema uit ;););):D:D:D

:ok: tja, het wordt weer eens tijd dat ik naar Emmen gestuurd wordt:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden