[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

VTL "Trucks on Tour" 2


hortjuh

Vraag

  • Forumlid

Nadat er voor een aantal maanden aan topics en postings verloren zijn gegaan, start ik dit topic opnieuw op.

Ik zal eens even zien of ik een korte samenvatting kan geven van het geheel.

Ik ben dit topic op 10 april begonnen naar aanleiding van een bezoek aan de Trucks on Tour avond van VTL. Dit is een project om extra chauffeurs te werven.

Daar ik dit zeer interessant vond heb ik besloten om in dit traject te stappen. Tijdens deze avond de zogenoemde speeddate gehad, een kruisverhoor door iemand van Randstad transport die daar en op dat moment gaat bepalen of je wel of niet geschikt bent voor het traject.

Ik werd dus geschikt bevonden, en mocht door naar de volgende ronde, de psychologische test. Deze test had ik op 21 mei jl. en na bijna 2 lange weken wachten kreeg ik op 2 juni eindelijk de uitslag. Ik ben door de psychologische test en mag gaan solliciteren.

Dat heb ik dus ook gedaan en heb afgelopen donderdag een contract getekend bij Heisterkamp in Oldenzaal. Het zal nu wel niet al te lang meer duren voor dat de opleiding begint en dan mag ik met een maand of 3 4 aan de bak in het vak wat ik al zeer lange tijd heel graag wil gaan doen.

Ook anto001 en IngridB zijn actieve posters in dit topic en zijn ook beide door deze testen heen en zijn of beginnen ook op zeer korte termijn met de opleiding.

Aan anto001 en IngridB, en de rest natuurlijk ook, ga hier lekker verder met het posten van de stand van zaken mbt de opleiden enz. Hoe staat het er nu bij jullie voor?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 585
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Top Posters For This Question

Posted Images

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Zevenentwintig, mijn zeven doet t niet:o, moet ik een hele dag naar Heisterkamp. Om eerlijk te zijn weet ik eigenlijk niet eens wat ik daar dan de hele dag ga doen. Daar ga ik zo eens even een mailtje achter aan sturen om daar precies achter te komen.

Wordt vervolgd.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik denk dat je een orientatie dag gaat krijgen Hortjuh. Dagje bedrijf kijken, moet je nog even op het terrein een rondje rijden (even laten zien dat je het echt kunt), planning maken voor 2 weken met een ander meerijden etc.

Ik hoorde dit van een andere HKP chauffeur die nu net begonnen is en vanaf morgen een eigen wagen heeft. Dus dat staat mij ook nog te wachten ben ik bang. Lekker stukje toeren naar Oldenzaal.

Afijn, eerst morgen maar even mijn examen C halen ! :tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Ladies & People, Nederland is een vrachtwagen chauffeur rijker :D:cake:

Glansrijk geslaagd, dus veren genoeg gehad voor 1 dag :tu:

nou gefeliciteerd had ik je al:p dus veel veilige kilometers!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

vandaag naar vtl trucks on tours geweest, en zo'n speeddate gesprek gehad.

en wat ik eigenlijk al verwachte, werd het niks omdat ik toch met het salaris in mijn maag zit, ik zou dan teveel inleveren als ik van timmerman vrachtwagen chauffeur zou omscholen. en teveel vrije tijd kwijt raken.

want ik werk nu 40 uur in de week en heb al meer dan een vrachtwagen chauffeur.

helaas.

dan maar op zoek naar wat anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
vandaag naar vtl trucks on tours geweest, en zo'n speeddate gesprek gehad.

en wat ik eigenlijk al verwachte, werd het niks omdat ik toch met het salaris in mijn maag zit, ik zou dan teveel inleveren als ik van timmerman vrachtwagen chauffeur zou omscholen. en teveel vrije tijd kwijt raken.

want ik werk nu 40 uur in de week en heb al meer dan een vrachtwagen chauffeur.

helaas.

dan maar op zoek naar wat anders.

hmz.. dan vraag ik me af waarom jij in eerste instantie uberhaupt naar deze avond toe bent gegaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden